2014/08/22

BACK TO SCHOOL-powrót do szkoły z Dusiiiak #3-szkolny haul- przybory i zeszyty!

Hejka kochani! :*
Dziś przychodzę z kolejnym haulem szkolnym, będzie to ostatni haul szkolny, następne posty też będą typowo szkolne. Ale teraz chcę Wam pokazać moje szkolne zakupy, nie jest ich wiele, ale kupowałam to, co będzie mi potrzebne. Mam nadzieję, że się Wam spodoba. Napiszcie pod spodem co Wy polecacie do szkoły, z chęcią poczytam. A teraz zapraszam do oglądania! Do następnego :*


-pierwszą rzeczą jest Pukka Pad, zakupiony na allegro, zeszyt jest A4 z 5 przekładnikami, myślę, że się sprawdzi i będzie fajną alternatywą dla noszenia 5 grubych zeszytów, kosztował 19,99 zł



-drugą rzeczą jest zeszyt A4 kupiony w biedronce, jego zastosowaniem będzie prawdopodobnie wszelkie notatki, kosztował 4,99 zł


-kolejnymi rzeczami są zeszyty zakupione w Lidlu, kupiłam tylko 3 przedmioty, bo reszta będzie w Pukka Padzie, są fajne i w twardej oprawie, kosztowały 1,69 zł


-trzy kolejne zeszyty pochodzą ze sklepy Carrefour, nie mam pojęcia ile kosztowały, jest tu zeszyt do religii i dwa dodatkowe zeszyty, myślę, że się do czegoś przydadzą 


-no i tutaj też miało pojawić się zdjęcie, ale nie chce mi go komputer wgrać, a są to zeszyty, jeden kremowy, drugi granatowy, możecie zobaczyć je na pierwszym zdjęciu, kupiłam je w Delikatesach Centrum, kosztowały 0,89 zł

-następna rzecz jest to piórnik, który kupiłam na allegro, kosztował 9,99 zł



-bloki które teraz widzicie pochodzą z Lidla, jeden A3, biały rysunkowy, a drugi A4 kolorowy, z milionem kolorów




-kolejną rzeczą są flamastry z Biedronki, jest dużo kolorów i są fajne, kosztowały 3,99 zł


-miałam też pokazać teczki, które kupiłam w Carrefourze, ale komputer nie współpracuje :/ Ale możecie zobaczyć je na pierwszym zdjęciu, kosztowały 2,50 zł

-i ostatnią rzeczą jest korektor, był on w 3-paku, ja dla siebie wybrałam fioletowy, myślę, że się sprawdzi, zestaw kosztował 5,99 zł 


5 komentarzy:

  1. wszędzie back to school :D
    http://devinax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też muszę się zabrać za te wszystkie szkolne zakupy, ehh ://.
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam tez zeszyty pukka pad :*
    zapraszam do mnie :http://zuh-h.blogspot.com/2015/08/witam.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Faajny pościk, ale znalazłam jeden błąd, zamiast ,,Sklepu'' napisałaś ,,Sklepy''.
    Ogólnie ciekawie piszesz. Zapraszam na mojego bloga, dopiero zaczynam, więc są 2 posty.
    http://diuclavis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć!
    Bardzo ciekawy wpis :D
    Co powiesz na wspólne obserwowanie? Daj znać w komentarzu.
    http://greenteatime101.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń