3 września 2014

BACK TO SCHOOL-powrót do szkoły z Dusiiiak #7- plany na rok szkolny 2014/15 + zakończenie Back to school

Hejka kochani :*
Jak już zapowiadałam w ostatnim poście, dziś jest już ostatni post na temat szkoły i wszystko co z nią związane. Już jak każdy wie, zaczęliśmy nowy rok szkolny, dla mnie to już 2 dzień w szkole, ale jak to bywa na początku nauczyciele nie wymagają od nas wiele, więc jeszcze jest fajnie.


Ale jak widzieliście tytuł tego posta, są to plany na ten rok szkolny. No a więc ja już jestem w 3 klasie gimnazjum. Wiadomo każdy z Was wie, co z tym idzie. Egzaminy w kwietniu, próbne egzaminy w czasie roku szkolnego, dużoo więcej nauki, bierzmowanie w marcu i wiele, wiele innych spraw. Ja w tym roku solidnie biorę się do nauki, no bo wiadomo, że każdy chce skończyć gimnazjum z jak najlepszym świadectwem. Ja i tak mam więcej roboty, w porównaniu do tych, którzy przykładali się do nauki, w moim przypadku tak nie było, ale żebyście nie pomyśleli sobie, że jestem jakimś totalnym nieukiem, ale moje oceny nie satysfakcjonowały ani mnie, ani moich rodziców. Bierzmowanie to też nie taka prosta sprawa, bo zaczną się spotkania, egzaminy, pierwsze piątki itd. Też będę musiała przyłożyć się do tego, aby do tego bierzmowania mnie przepuścili. W tym roku szkolnym postawiłam sobie podwójne wyzwanie, bo założyłam bloga i tej pracy będzie więcej. Zdaję sobie z tego sprawę, że niekiedy zaniedbam bloga, ale myślę, że nie będzie tak źle. Wiadomo, że posty nie będą pojawiać się tak często jak w wakacje, ale będę robiła to systematycznie. Myślę, że już stałym terminem dodawania postów będzie wtorek i piątek+ niekiedy w weekendy, jeżeli czas mi na to pozwoli. Też to zadanie utrudnione jest tym, że ostatnim czasem nie mam w ogóle pomysłu na posty. Ale myślmy optymistycznie i na pewno dam radę. Pewnie będą pojawiały się niekiedy posty związane ze szkołą, ale jak na ten rok, dziś zakańczam moją pierwszą serię Back to school. Teraz skupię się na nauce, ale też w pewnej części na blogu. Chcę życzyć Wam wszystkim cierpliwości i wytrwałości w tym roku szkolnym, no i oczywiście dużo wolnego czasu! Do następnego! 





15 komentarzy:

  1. też jestem w 3 gim. i w tym roku postaram się solidnie uczyć :)
    Dziękuje za komentarz i zapraszam na nowy post ♥
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem w 2 gim i w tym roku też wezmę się za solidną naukę :) Tyle sobie celów wyznaczyłam i zamierzam być wytrwała i dojść do oczekiwanego skutku ;) Pytałaś o wspólną obserwację..Ja już :) Pozdrawiam ;*

    http://olla-ollaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem w 2 gim, powodzenia w ostatniej klasie :)
    Świetny blog :*
    Pytałaś o wspólną obserwację, ja już zaobserwowałam ;)
    http://kamillyxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. życzę powodzenia w trzeciej klasie, wcale nie będzie tak źle, zobaczsz! :*

    obserwujemy?

    www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo Cię czeka w tym roku szkolnym. Dobrze, że jesteś zmotywowana do nauki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też biorę sie za nauke w końcu ostatnia klasa gim :D
    Co ty na wspólną obserwacje ? Jak zaobserwujesz napisz mi o tym :3

    http://byagata1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja rowniez jestem w 3 gimnazjum :) mam nadzieje ze wszysyko pojdzie jak trzeba :))

    Obserwujemy? Jesli tak zacznij a ja szybko sie odwdziecze! Wpadnij tez czasem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, pytałaś o wzajemną obserwację! Ja już czekam na uczciwy rewanż :*
    http://nutellaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądasz, ja już obserwuję , czekam na Ciebie!
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia w szkoleee ! :3
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    Poklikałabyś w baner Sheinside ? Z góry dziękuję za pomoc !
    stay-possitive.blogspot.com
    PS. na moim blogu można zamawiać design

    OdpowiedzUsuń
  11. Dużo roboty w tym roku szkolnym, ale dasz radę ;)
    Pytałaś o obserwacje, zacznij - a ja na 200% się zrewanżuje ;-)
    Pozdrawiam serdecznie.
    www.jlw-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. też jestem 3 gimnazjum i się cieszę że to ostatnia klasa :)
    http://littlemaagic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Pytałaś o obserwację, pewnie zacznij :*

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń