6 września 2014

Fall Tumblr inspiration...-kilka słów na temat Tumblr'a.

Hejka kochani :*
Dziś przychodzę z dość nietypowym postem, który nie pojawił się jeszcze moim blogu. Chciałabym Wam troszkę opowiedzieć o moim uzależnieniu, jakim jest Tumblr. Podejrzewam, że każdy z Was, wie co to za strona. Ja z tą stroną poznałam się około rok temu. Na początku prowadziłam dość depresyjnego Tumblr'a, każdy wie o co chodzi. Ale z czasem zaczął być on dość normalny i stał się w pewnym rodzaju moim pamiętnikiem. Zdarza mi się nic nie dodawać w ciągu całego dnia, ale ja szukam takich zdjęć, obrazków, cytatów, żeby miały coś wspólnego ze mną, lub z czymś mi się kojarzyły. Zachęcam Was do założenia konta na Tumblr, jest to coś innego, żadna społecznościowa strona, takie oderwanie się od rzeczywistości.
Ale oprócz Tumblr'a chcę dziś jeszcze opowiedzieć o rzeczach, które kojarzą mi się z jesienią, lub po prostu czynią ją lepszą.





Moim zdaniem jesień nie jest wcale taka zła, myślę, że złote, spadające liście tworzą fajny klimat na dworze. Lubię długie, zimne wieczory. Ranki jesienią też są bardzo przyjemne i też je bardzo lubię.


Jesienią, gdy jest dość nieciekawa pogoda na dworze, lubię przesiadywać w łóżku, gdy nie muszę nic robić lub nie idę do szkoły, mogę cały dzień być w łóżku.



Piękne zachody lub wschody słońca, to chyba coś najpiękniejszego jesienią. Złote liście i ciepły zachód słońca, czego chcieć więcej...


Nie mam pojęcia czemu dodałam to zdjęcie, no ale to mają być inspiracje z Tumblr. Podoba mi się to zdjęcie, może też przez to, że jesienią lubię ubierać się dość prosto, tak jak jest pokazane na zdjęciu, koszula, dżinsy i trampki :)



Wiadomo, że jesienią nie jest ciepło, dni są zimne, więc każdy chce się jakoś ogrzać. Ja na ranki i wieczory preferuję coś ciepłego, herbatę, kawę lub kakao. Najlepiej w łóżku z książką lub Youtube' m.



Też nie wiem czemu to zdjęcie mi się spodobało, ale najlepszy z tego jest tekst na łyżeczce, bardzo fajny początek dnia. Ale też dlatego, że jesienią i zimą lubię jeść przed szkołą płatki z ciepłym mlekiem.


Jesienią uwielbiam takie widoki. Nie wiem dokładnie czy to jest wrzos czy coś innego, ale mi kojarzy się z jesienią. Ślicznie wyglądają takie kolorowe krzewy jesienią wśród drzew ze złotymi liśćmi. 




Przepiękne wnętrza, które od razu skojarzyły mi się z jesienią, bo są strasznie przytulne i bardzo mi się podobają. Najbliższe mojemu sercu jest drugie wnętrze, bo jest typowo dziewczęce i w moim guście.





Najlepsze jesienią jest noszenie dużych, grubych swetrów. Uwielbiam swetry i tęsknię za ich noszeniem w wiosnę i lato. Na zdjęciach pokazałam Wam trzy najlepsze stylizacje ze swetrami.



To zdjęcie od razu skojarzyło mi się z jesienną porą. Może dlatego, że jesienią lubię mieć żywe kwiaty i lubię czytać książki. A tutaj jeszcze pokazane są według mnie, najlepsze książki i perfumy...



No i ostatnią rzeczą, która czyni moją jesień lepszą, jest noszenie koszul. Według mnie najlepsze są koszule w kratę, po prostu je uwielbiam i moim zdaniem są mega wygodne i pasują do wielu rzeczy.

Ja już kończę moją jesienno- tumblr'ową notkę. Napiszcie co o niej myślicie. Do następnego :*

Macie Tumblr? Jeśli tak, to zostawcie linki w komentarzach, zaobserwuję każdego.
Co czyni waszą jesień piękniejszą?

18 komentarzy:

  1. Świetny post, uwielbiam przeglądać tumblry innych <3
    Pytałaś o wspólną obs, ja już :)
    Twoja kolej ;*
    http://my-beautiful-passion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tumblr, i go uwielbiam chociaz juz od pewnego czasu z niego nie korzystam. fajny poscik!

    Pozdrawiam
    Zajrzysz?
    Vframlii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham tumblr jak dla mnie jest to jedna z najlepszych stron internetowych :3
    świetne inspiracje :3
    zapraszam
    klaudiaandclauudia.blogspot.com KLIK♥
    obserwujemy ? odp u mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie lubie tumblra, obrazki sa fajne ale niektorzy serio przesadzaja!
    zuuzolek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne inspiracje! :)
    http://nutellaax.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne inspiracje;)
    Obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje! Zostałaś nominowana do LBA! Szczegóły na moim blogu :) http://jessie-julia-life.blogspot.com/2014/09/nominacje-do-lba.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  8. Super post! pokazuje że jesień wcale nie jest taka zła! Piękne zdjęcia a co do noszenia koszul również jestem na TAK! uwielbiam je <3

    stupid-stuffs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękne zdjęcia! :)
    to pierwsze zdjęcie z wystrojem wnętrz idealnie odwzorowuje mój wymarzony pokój :)

    i zapraszam do siebie do obserwowania i komentowania, odwdzięczam się :)

    http://domiinique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia <3
    .
    .
    A u mnie giveaway z firmy choise.com
    Co powiesz na obs za obs ?
    Czekam na odp. u mnie ;
    Możesz kliknąć w baner sklepu sammy dress i blac five u mnie ?
    ♥ ♥ ♥ http://sawanowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne inspiracje. W dodatku jesień jest moją ulubioną porą roku. *.*
    Kocham nosić swetry. ;)

    http://lukrowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ale pięne zdjęcia, uwielbiam takie posty♥
    obserwuję!

    www.hello-wonderful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Hello I'am Chris From France!!
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    I ask you to follow our blog! thank you
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    ****************

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne te fotki pokoi

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mam tumblra ale jakos narazie mnie do niego nie ciagnie
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. no na tych zdjęciach jesień wygląda niesamowicie :) bardzo fajne inspiracje :>

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne zdjęcia! :)
    Zapraszam:
    http://blogmanekineko.blogspot.com/
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń