15 września 2014

Kilka słów na temat odżywki Jantar.

Hejka kochani :*
A więc dzisiaj kolejny post włosowy. Dziś chcę troszkę napisać Wam o słynnej już odżywce tzw. wcierce Jantar. Teraz zaczęłam druga kurację tą odżywką. Mogę ją Wam szczerze polecić. Na początku nie wierzyłam w jakiekolwiek cuda, jednak po kilku dniach kuracji zmieniłam zdanie. Zauważyłam, że moje włosy co raz mniej się puszą, gdy wstawałam rano. Po drugie, włosy zaczęły się zagęszczać. Moim problemem, jest to, że gdy zwiążę kucyk to nad czołem, obok uszu, mam bardzo mało włosów, wręcz w ogóle. Ale po jakimś czasie zauważyłam tzw "baby hair", małe włoski, które zagęszczają te miejsca. Dzięki odżywce moje włosy nie wyglądają jak siano lub szczotka, są nawilżone i dobrze się układają. Jeden minus w tym wszystkim jest taki, że wcierka ma zbliżony zapach do męskiej wody po goleniu. No ale poza tym naprawdę wszystko jest OK! Więc jeśli chodzi o tę odżywkę jestem na TAK!

Jeśli spodobają Wam się takie recenzję, mam jeszcze wiele produktów, których recenzjami mogę się z Wami podzielić. Chciałam, aby ten wpis był treściwy i jasny w przekazie, dlatego niezbyt się rozpisywałam :)





11 komentarzy:

  1. Świetna notatka :)
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    http://monikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tego produktu ale chętnie wypróbuje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to w takim razie wypróbuję ;*
    http://metkaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też muszę wypróbować tą wcierkę, zależy mi na dłuższych i mocniejszych włosach :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam ;) ale chciałabym mieć dłuższe włosy!

    honey-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. pora wypróbowac :)

    obserwacja za obserwacje?
    http://lenettete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszamy do dodania bloga w serwisie zBLOGowani! Mamy już ponad 3000 blogów z 22 kategorii.
    Należy założyć konto jako bloger i w 2 krokach dodać bloga do serwisu. Nasz robot sam pobiera aktualne wpisy i prezentuje je tysiącom użytkowników którzy codziennie korzystają ze zBLOGowanych. Dla blogera to korzyść w postaci nowych czytelników i większego ruchu na blogu. Zapraszamy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę wypróbować, skoro tak chwalisz ;)
    Pytalas o wspólną obserwacje.. Ja już:*
    http://julcia-blog-dont.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nigdy nie mialam tego produktu..musze wyprobowac :)


    Ja juz obserwuje Twojego bloga :) zaparszam do siebie

    Moj blog
    www.katewo.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń