12 września 2014

Mini, mini haul kosmetyczny.

Hejka kochani :*
Dziś przygotowałam dla Was naprawdę malutki haul kosmetyczny. Byłam dziś na zakupach i chcę pokazać Wam te rzeczy, bo znając mnie, później zapomnę i nie zrobię. Od razu mówię, że to dosłownie kilka rzeczy, ale są bardzo fajne ;) Ale za nim to, chcę Wam powiedzieć, że coraz bardziej nie mam pomysłów na posty. Chodzę do szkoły i od następnego tygodnia zaczyna się prawdziwa nauka, bo mam 3 sprawdziany, więc nie jest za ciekawie i chcę dodawać takie posty, żeby Wam się podobały i nie zajmowały dużo czasu. Więc taka prośba dla Was, napiszcie w komentarzach propozycję na posty lub zadajcie mi pytania, to zrobię jakieś Q&A albo coś w tym stylu. No, a teraz zapraszam Was na moje mini, mini zakupy kosmetyczne :)




Pierwszą rzeczą, którą sobie kupiłam jest to puder transparentny. Jest świetny, z My secret. Pokazywałam go w haulu w maju, a skończył mi się kilka dni temu. Jest super wydajny. Była przecena 40% i kosztował 8,99 zł.




Drugą rzeczą jest odżywka do rzęs z My secret. W sumie mi nie potrzebna ale była przecena 40% i zapłaciłam za nią około 4 zł.




Kolejną rzeczą z My secret, jest najzwyklejsza kredka do oczu, czarnego koloru. Kupiłam ją bo też była mega tania, nie wiem ile dokładnie zapłaciłam ale coś 1-2 zł. 




Następną rzeczą jest jedwab z Marion, słyszałam o nim wiele dobrego i pomyślałam, że też kupię, kosztował 2,99 zł.




Myślałam nad jakimś fajnym lakierem na jesień i znalazłam całkiem fajny granat z połyskiem z Essence za 6,99 zł.



I ostatnią rzeczą, jest Baby lips Maybeline, chciałam sobie go kupić od dawna, ale jakoś cena mnie nie przekonywała, jak za zwykłą pomadkę, ale w Rossmanie jest promocja i kosztują 6,99 zł.


11 komentarzy:

  1. Bardzo fajne kosmetyki :))
    Muszę sobie zakupić w końcu jakąś Baby lips :)

    naataluunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny kolor lakieru do paznokci!
    http://nutellaax.blogspot.com ♥/

    OdpowiedzUsuń
  3. super rzeczy :) zamierzam kupić sobie tą Baby Lips :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rzeczy ;) Muszę wypróbować ten puder ;)

    http://blackwhiteandnavyblue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatnio widziałam ten jedwab w Naturze i tak myślałam o jego zakupie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też miałam Baby Lips i byłam bardzo zadowolona :*
    http://metkaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam taką samą Baby Lips i szczerze mówiąc, nie jestem zachwycona. Sądzę, że na rynku jest dużo lepszych produktów w podobnej cenie ;)

    Pozdrawiam,
    ogurczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post! Mogłabym wiedzieć, gdzie jest ta przecena na ten puder?
    Pozdrawiam ;)
    http://kamillyxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W naturze jest -40% na kosmetyki Sensique, Mysecret i Kobo ;)

      Usuń
  9. Ładny kolor lakieru do paznokci, podoba mi się :)

    Wspólna obserwacja? Ja już :)
    http://kjhxcd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę powodzenia w dalszym blogowaniu :)

      Usuń