2014/10/18

Sweather weather TAG!



Hejka kochani :*

Tak jak obiecałam, dodaję posta. Dziś postanowiłam zrobić kolejny jesienny post pt. Sweather weather TAG. Myślę, że się Wam spodoba i zachęcam wszystkich do zrobienia tego tagu na swoim blogu :)

1. Ulubiony zapach świeczki?
Na jesień uwielbiam wszystkie słodkie zapachy, najbardziej zapachy waniliowe, nie mam konkretnie żadnej większej świeczki, bo wolę małe podgrzewacze.


2. Kawa, herbata czy czekolada?
Lubię herbatę z cytryną, najbardziej rankami, czekoladę też lubię, ale nie pije jej zbyt często.


3. Najlepsze wspomnienie związane z jesienią?
Nie mam konkretnych wspomnień, ale na pewno jakieś zabawy w liściach albo tegoroczna wycieczka do Oświęcimia.

4. Ciemne usta czy kocia kreska?
Hmm, jakoś ani tego, ani tego nie noszę często, ale jak mam wybrać to będą ciemne usta :)



5.Jak wygląda jesień w miejscu, którym żyjesz?
No jesień jak jesień. Jest zimno, deszczowo, ale niekiedy słonecznie. Obok mojej szkoły jest park i podczas lekcji lubię patrzeć na spadające z drzew liście.

6. Ulubiony jesienny sweter?
Na jesień lubię grube, duże swetry. A najbardziej te, które są na zdjęciach.






7. Najbardziej jesienny kolor lakieru do paznokci?
Jakoś nie mam typowo jesiennych dla mnie kolorów lakierów do paznokci. Ale na jesień lubię ciemne kolory, brązy, czerwienie i granaty.





8.Oglądanie meczu czy skakanie w stosie liści?
Oglądać mecz można każdą porą roku, a skakanie w stosie liści kojarzy się z jesienią, tylko z jesienią. Wiele osób kocha to robić i ja też.

9. Spodnie rurki czy leginsy?
Zdecydowanie rurki na każdą porę roku, również na jesień.

10. Ulubiona kawa?
Nie przepadam za kawą, ale jeśli mam ochotę robię sobie kawę z mlekiem, oczywiście więcej mleka niż kawy :D



11. Książka na jesienny wieczór?
Dla nas uczniów nie ma tak dobrze, bo niestety nauczyciele zamęczają nas lekturami, ale kiedy mam od nich wolne, to wybieram jakieś miłosne historię, już niedługo zrobię recenzję jednej z nich :)

12. Serial na jesienny wieczór?
Nie oglądam seriali zbyt często, bardziej wolę oglądać flimy na yt, ale ostatnio polubiłam serial Prawo Agaty.



To byłoby na tyle z tego tagu. Mam nadzieję, że się Wam podobał. Myślę, że ta przerwa dała mi wiele, bo mam teraz mnóstwo pomysłów na posty, gorzej z czasem ale damy radę! Do następnego :*

15 komentarzy:

  1. Jeju świetny tag! Ja również uwielbiam zapach wanilii , a herbata z cytryną to mój nałóg ha,ha :)
    obs/obs ? ja już :*
    katie-about-katie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. super post :3 fajny blog!
    zapraszam do siebie -> http://sunnycaalifornia.blogspot.com
    zachęcam do komentowania i obserwowania + jeśli masz konto na YT zasubskrybuj ,dopiero zaczynamy z przyjaciółkami -> ,,AmericanGreenCat" z góry dziękuję za wszystko ,xoxo Nats ♥ :*

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne odpowiedzi no i swetry i lakieryy :3
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny tag :* uwielbiam herbatkę z cytrynką ♥♥


    ---> www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com <--

    ps: klikniesz u mnie na link do bluzy w najnowszym poście? :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietny ten tag pewnie pojawi sie tez u mnie na blogu :D
    Fajne odpowiedzi ;3


    http://lusialuska.blogspot.com/2014/10/tag-czego-jeszcze-o-mnie-nie-wiecie-3.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. Super tag! Zapraszam do mnie! http://allexbllog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne masz swetry! :))

    klikniesz w link w poście? z góry dzieki :* [ MAŁA x MI ]

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia i kreatywny post, genialny blog :) Obserwuję i mam nadzieję na rewanż :)

    Zapraszam do mnie, obserwuję moich obserwatorów
    http://indivv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. super swetry :) mam taki czerwony z gwiazdką :)

    http://classylicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Również nie przepadam za kawą :)
    Jeśli już to z wielką ilością mleka i najlepiej z bitą śmietaną ;)
    Czekam na nowe posty :)
    A póki co Twój blog zyskuje fankę numer 30 :) :*

    OBSERWUJĘ :) :*

    Serdecznie zapraszamy do NAS

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również uwielbiam herbatkę i to najlepiej z miodem <3 Duże grube swetry to podstawa chłodnych jesiennych dni :D

    Oczywiście dodaję bloga do obserwowanych i serdecznie pozdrawiam http://neejsi.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam herbatkę z cytrynką <3
    http://karolina-kina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam herbatę z cytryną <3 a świeczki o zapachu wanili są moimi ulubionymi :)

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny wpis i ubrania *-*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń