2014/10/16

Wróciłam! Kilka słów do Was.

Hejka kochani :*
Wracam do Was po miesięcznej przerwie, tak ostatni raz na blogu byłam równy miesiąc temu. Miałam w planach pisać posty przez ten miesiąc nieobecności, ale tak wyszło, że nie miałam czasu, a jak znalazłam chwilę czasu od nauki lub zajęć, to wolałam po prostu odpocząć. Teraz wracam do Was ze zdwojoną siłą i z wieloma pomysłami na posty. Mam nadzieję, że uda mi się teraz regularnie prowadzić bloga. Nauki nie ubywa, ale na pewno znajdę czas na dodanie posta chociaż raz w tygodniu. Myślę, że wytrwam w tym postanowieniu jak najdłużej. W miarę dobrze zaczęłam ten rok szkolny i chcę tego nie zmieniać, bo wiadomo, że szkoła jest na pierwszym miejscu, ale za to prowadzenie bloga sprawia mi przyjemność i ogromną radość, gdy czytam Wasze komentarze. Chciałabym, abyście pod tym postem napisali propozycje na wpisy, tagi albo jakieś challenge. Założyłam instagrama, jeżeli chcecie być ze mną na bieżąco, zapraszam do obserwowania instagram.com/dusiiiak
Ja już kończę, aby Was nie zanudzić i zapraszam Was na nowe posty, które będą pojawiać się wkrótce!
A tu jeszcze kilka zdjęć, aby pokazać co się ze mną działo ;)


Obcięłam włosy!




Byłam na koncercie Kolah!



Odwiedziłam Oświęcim, o którym opowiem Wam w kolejnych postach ;)


I jeszcze kilka fotek z Instagrama ;) Do następnego! :*






9 komentarzy:

  1. Super Ci w krótkich włosach :*
    Zapraszam do mnie
    Obserwuje i liczę na rewanż
    www.greenpinkandcafe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia <3
    .
    .
    A u mnie giveaway z firmy choise.com
    Co powiesz na obs za obs ?
    Czekam na odp. u mnie ;
    Możesz kliknąć w baner sklepu Sheinside? I linki w tym poście ?
    Chcesz zrobić post promujący u mnie a ja u ciebie pisz do mnie w komentarzu :)
    ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ http://byrozalia.blogspot.com/♥ ♥♥ ♥ ♥
    BLOG ZMIENIŁ NAZWĘ !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. room tour <3
    http://daria-darek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz śliczne oczy *.*
    Pozdrawiam :)
    http://operacja-kojot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wychodzisz na zdjęciach! Dobrze, że obiełaś włoski jest ci o wiele lepiej :)
    Poklikasz w linki przy ostatnim poście?
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasami musi być dłuzśza przerwa.. Znakomicie Cię rozumiem Ślicznie Ci w krótkich włosach :)
    Może wspólna obserwacja?

    Mój Blog - klliik!♥♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia śliczne, jak zawsze zresztą! ;*
    http://metkaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń