2014/11/23

Jak blog zmienia moje życie...



Hejka kochani :*
Jak Wam mija weekend? Mi dość nudno i z tego powodu narodził mi się pomysł to napisania tego postu. Jeszcze jutro lub we wtorek pojawi się OOTD, cieszy mnie to, że mam dość sporo pomysłów na posty.
Dziś chcę Wam troszkę powiedzieć co do mojego życia wnosi blog. Rzadko robię takie posty, więc myślę, że się Wam spodoba, zapraszam do czytania!

Pierwszą rzeczą jest na pewno, pomysły na wpisy, które pojawiają się w dość nietypowych sytuacjach i miejscach. Najczęściej pomysły rodzą mi się tuż przed snem, no i wtedy, gdy chcę już spać, muszę zapisać choćby tytuł posta, który chciałabym zrobić. Często na jakiś nie ciekawych lekcjach, gdy oglądamy film, lub po prostu nic nie robimy piszę je, aby nie tracić czasu w domu.

Kolejną rzeczą jest robienie wszystkiego pod bloga. Hmm zrobie ciasto... "poczekaj, jeszcze zdjęcie na bloga". Takie szczegóły też zmieniają życie, bo się do tego po prostu przyzwyczajamy.


Tak samo jest ze zdjęciami zakupów, nie rozpakuję czegoś albo nie poukładam do półek, bo trzeba pokazać na blogu :D


Też szukanie inspiracji jest bardzo ciekawa. Czasami inspiracją jest zdanie jakiejś piosenki lub nawet jakiś mały obrazek w gazecie. "Większymi" inspiracjami są filmiki na YT, często blogi właśnie tych vlogerek z YT, lub blogi moich"koleżanek" z bloga.

U mnie często jest tak, gdy nie prowadzę bloga przez jakiś, po prostu o tym nie myślę, nie myślę o postach, jakie chce zrobić, o zdjęciach, nawet o sprawdzaniu bloggera. A gdy minimalnie jestem nim zainteresowana, myślę cały czas o tym, co sie dzieje i co mam zrobić.
Myślę, że spodobał Wam się taki krótki, niedzielny post. Myślę, że będzie takich wiecej. Do następnego :*


A wy ile prowadzicie bloga? Wprowadza to coś do waszego życia? Skąd czerpiecie inspiracje?
Miłego popołudnia!

60 komentarzy:

  1. Więcej takich fajnych postów ;)

    http://definition-of-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja niedawno miałam roczek bloga :)
    fajny pomysł na wpis :)
    http://soooooooooswagkocie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcia i cudowne oczy :D
    wspólna obserwacja ?;)

    zapraszam

    http://mysmilelile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Racja, blog naprawdę potrafi zmienić życie! :D

    Mam prośbę! Mogłabyś poklikać w link do szortów z ostatniego postu?
    Jeśli poklikasz, napisz w komentarzu, postaram się odwdzięczyć w jakiś sposób! <3
    lilianka-blog.blogspot.com



    OdpowiedzUsuń
  6. Oj tak blog zmienia życie i to bardzo <3 Ładne zdjęcia :D
    Pozdrawiam !!

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietny post, sliczne zdjecia. ;3
    Blog troche zmienia, musisz stac sie odpowiedzialna za to, ze go masz, wtawiac posty, bo sa osoby, ktore na nie czekaja. :D
    Ja mojego bloga mam juz 6 miesiecy. ;3

    Nowy post, zapraszam c:
    http://lusialuska.blogspot.com/2014/11/wycieczkamix-zdjec-3.html?m=0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W stu procentach masz racje, czasami brakuje tej motywacji i inspiracji, ale postaram sie :)

      Usuń
  8. Swojego bloga mam dopiero 2 miesiące i tak się uzależniłam, że mogłabym o tym rozmawiać ze wszystkimi znajomymi :) "Poczekaj, muszę zrobić zdjęcie na bloga !" to już standard w moim domu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawy post :)
    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Boskie masz oczy *.*
    Ciekawy post :D

    http://byagata1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój blog też zmienił moje życie :3
    http://bartekrochniak.blogspot.com
    + obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam podobnie jeśli chodzi o posty, zazwyczaj jak już sobie chcę zasnąć to przychodzi mi jakiś pomysł i muszę wstać i chociażby zapisać tytuł lub wstęp. :D
    http://bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Na początek chcę napisać, że jak weszłam na Twojego bloga i zobaczyłam, że jest piosenka to chciałam ją automatycznie wyłączyć ale jak zobaczyłam tytuł to wyłączyłam swoją muzykę a Twoją podgłosiłam.
    A przechodząc do posta to nawyk robienia zdjęć jedzeniu wyniosłam jeszcze z innej strony na którą wrzucam przepisy. Inspiracje czerpię z życia codziennego, ze zdjęć które dodaję. I prowadzę bloga już 9 miesięcy O.O Ale ten czas szybko leci...
    Trochę się rozpisałam...
    Pozdrawiam :)
    http://operacja-kojot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba, gratulacje oby tak dalej :)

      Usuń
  14. Też się cieszę że jestem blogerką, bo to naprawdę dużo zmieniło w moim życiu :) Przede wszystkim stałam się bardziej otwarta i nabrałam pewności siebie :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie, buziaki :*
    http://ourloveourpassion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. do mojego życia podobne rzeczy wnosi blog :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  16. Również obserwuję :) agatabloginlovewithdreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam podobnie bardzo fajna notka !
    Miło się czytało :D
    Zapraszam,serdecznie do mnie może skomentujesz aa może wspólna obserwacja ??
    Ja już obserwuję od jakiegoś czasu ...
    pozdrooo ;) http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. My nasze blogisko prowadzimy od 1,5 roku :)
    Jakoś szybko zleciało, ale wciąż jest wielka zabawa - chyba nawet coraz większa :)
    Tyle że pochłania coraz więcej czasu :) Ale lubimy to robić :)
    Post bardzo ciekawy :) Taki z serducha :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze żeby wszystko sprawiało przyjemność ;)
      Dziękuję <3

      Usuń
  19. Mój blog powstał w marcu, ale miał dość długą przerwę i nowy start we wrześniu ;3
    Piękna jak zawsze <3
    http://metkaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby żeby dać radę prowadzić ;)
      Dziękuję <3

      Usuń
  20. Świetny post i jeszcze ta muzyka świąteczna wprowadza w taki świąteczny nastój, bardzo miło się słucha :)
    Bardzo proszę o poklikanie linków w ostatnim poście :)
    Zapraszam do mnie
    http://madamblanche.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Swietny post. Ja zaczelam prowadzic bloga jakies 4 miesiace temu. :)
    _______________

    Co powiesz na wspolna obserwacje ?

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. zapraszam na konkurs promujący blogi :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Inspiracje biorą się z życia codziennego :) Ciekawy post ;)
    Pozdrawiamy i zapraszamy!
    thehauntedway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Mój blog prowadzę już prawie rok (za dwa dni pierwsza rocznica!). Gdyby nie on, byłabym zamkniętą w sobie osobą. Dzięki niemu rozwijam się, lepiej jestem postrzegana w swoim otoczeniu, mam plusy u nauczycieli :)

    Serdecznie zapraszam na mój blog- klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratulacje <3
      Masz rację, blog bardzo zmienia osobowość ;)

      Usuń
  25. Bardzo ładnie wyglądasz <333333333

    OdpowiedzUsuń
  26. Urocza koszulka
    505xyz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń