18 listopada 2014

W gotowości na zmierzenie się z blogiem! Trochę o mojej pasji.

Hejka kochani :*
Znowu zrobiłam sobie przerwę od bloga, każdy wie, że wynika to z braku czasu, powodowanego przez szkołę. Nie będę tylko tłumaczyć się szkołą, bo były dni, w których miałam wolne lub nie było nauki, ale przyznam, że w tym czasie wolałam położyć się i oglądać filmiki na YT, aby odpocząć od tej dziennej bieganiny.

Ale dość tłumaczenia się, wróciłam na bloga, przemyślałam ten czas powrotu, za kilka tygodni przerwa świąteczna i tak wyczekiwane święta! Już z czasem w szkole będzie co raz mniej nauki, więc już na pewno od około 10 grudnia będę miała już swoją przerwę świąteczną. Któregoś wieczora, usiadłam i pomyślałam o tym moim "wirtualnym świecie" tutaj i wymyśliłam! Mam tyle pomysłów na świąteczne posty, że nie wiem czy nawet wystarczy mi czasu na napisanie i zrobienie tego wszystkiego. Przez grudzień, co tydzień będę robiła mój blogowy vlogmas, czyli będę dodawać posta, w którym pokażę Wam co robiłam przez cały tydzień. Myślę, że się Wam spodoba taka inicjatywa, podpatrzona z You Tube'a. A kolejnym, nowym pomysłem będzie świąteczne Q&A, o którym powiem jeszcze w następnym poście, ale jeśli chcecie, możecie już teraz zadawać mi pytania, na które odpowiem bliżej świąt.

Wszystko już wiecie, ale dziś chcę opowiedzieć Wam krótko o mojej pasji, którą jest projektowanie wnętrz. Nie mam pojęcia skąd mi się to wzięło, ale jest, jest już dobrych kilka lat i nadal mi się nie nudzi. Dawniej rysowałam te wnętrza, po prostu na papierze milimetrowym, czasem na normalnej kartce, ale od jakiegoś czasu wybieram programy, które ściągam bądź są one dostępne online. Z moją pasją, wiąże przyszłość, myślę, że uda mi się zrealizować moje marzenia, chciałabym zacząć jako asystent lub dekorator wnętrz np. na planach seriali, naprawdę mega mi się taki zawód podoba, bo dużo się dzieje, a skończyć na założeniu własnej firmy dekoratorskiej. W przyszłym roku już będę zmierzać w tym kierunku, ponieważ zdecydowałam się na technikum o profilu architektura krajobrazu, zdaję sobie sprawę, że to są ogrody, a nie wnętrza ale napewno się czegoś tam nauczę i będzie to powiązane z moją pasją.
Ale się rozpisałam... Dziękuję Wam za uwagę, myślę, że spodobał się Wam ten post i będziecie razem ze mną, podczas tych przygotowań do świąt. 

Pamiętajcie o Q&A, jeśli chcecie pod tym postem możecie zadawać pytania związane z moimi świętami i świątecznym życiem. A teraz zapraszam Was na obejrzenie kilku moich prac. Do następnego! :*









24 komentarze:

  1. Bardzo fajny post :3 / Obserwuję od jakiegoś czasu :D

    http://julia-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. no to już wiem, kto mi będzie projektował dom ;*
    http://metkaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha Ola, polecam się na przyszłość :*

      Usuń
  3. Bardzo fajny aranz :-) obserwuje i licze na to samo:

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kojarzę ten program, on jest online chyba *-* Tylko nie pamiętam jak się nazywa ; c Też chciałabym zaprojektować co nie co ♥ KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pogram to Projektuj i kupuj, ale juz niedostępny, a szkoda bo ten program jest swietny :)

      Usuń
  5. Cudowne projekty, trzymam kciuki, bo jesteś naprawdę zdolna!
    Pozdarwiam, dolcinella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz ile dla mnie znaczą te słowa, jest mi miło, że komuś sie je podobają <3

      Usuń
  6. bardzo fajne projekty, sama również interesuję się dekorowaniem wnętrz ale nie w aż takim stopniu jak Ty ;) życzę powodzenia ;)
    http://lilajanowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. To się nazywa zainteresowanie :)
    Powodzenia
    Świetny post i szablon

    Podoba mi się twój blog

    Może obserwacja za obserwację?

    Jeśli się zgadzasz zacznij, napisz u mnie a ja się odwdzięczę

    MÓJ BLOG ♥ KLIK
    Było by mi bardzo miło gdybyś skomentowała, ponieważ to ogromna motywacja do dalszego pisania ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Myslalam, zeby w przyslosci robic cos wlasnie z projektowaniem wnetrz, ale nie wiem czy bym sie do tego nadawa i umialo wyobrazic idealny obraz jakiegos pomieszczenia.
    Swietny post! :)))
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku to wygląda cudownie. Jesteś niesamowita i prowadzisz fajnego bloga. Wspólna obs? Odpowiedź napisz u mnie na blogu. loveemyydreeam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nice post
    would you like to follow each other ?
    I'll follow back after it

    Www.miharujulie.com

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW świetne projekty. A obserwacja jak najbardziej, już Cie obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. o kurde piękne projekty, wyglądają jak profesjlonalne

    OdpowiedzUsuń