9 grudnia 2014

Friends TAG!



Hejka kochani :*
Dziś przygotowałam dla Was coś naprawdę innego, nie mam pojęcia czy ktoś robił ten Tag na blogu, ja jeszcze tego nie widziałam, pomyślałam, że zrobię :3 A nie będzie to tylko post ode mnie, ale też od mojej przyjaciółki, Oli. Wpadłam na to i poprosiłam ją o odpowiedzenie na te pytanie. Przyjaźnimy się od 5 latu, dla niektórych dużo, dla niektórych mało, dla mnie to jest już długo, cieszę się, że to ona jest taką osobą, jaką jest i że to jedna z nielicznych osób która mnie rozumie. A teraz zapraszam Was do przeczytania naszych odpowiedzi na 22 pytania, oglądnięcie zdjęć i filmku, który przygotowałam na urodziny Oli w tym roku ;)


Klaudia <3

1. Jak sie poznaliscie? Który jest starszy?
Jak przyszłam do nowej szkoły, 4 klasa, jakoś szybko się polubiłyśmy ;)

2. Najlepsze wspólne wspomnienie
Tak jak Ola powiedziała urodziny, jakieś koncerty, dyskoteki albo sesje :D

3. Opisz druga osobę jednym słowem
Zjebek <3




4. Wymarzona praca
Nie wiadomo co, ale sława, wielka sława, czerwony dywan haha xd

5. Ulubiona firma kosmetyczna make-up
Wszystkie chyba, rimmel, pierre rene, no nie wiem, nie wiem.

6. Co Cie wkurza w drugiej osobie?
Nie ogarnięcie haha

7. Jeśli moglibyscie razem gdziekolwiek pojechać to gdzie byście pojechali?
Loret de Mar, Hiszpania <3 Za dużo my się pamiętników z wakacji naoglądały :D

8. Wasz ulubiony żart/powiedzenie
A idź pan w ch*j :D




9. Który z Was dłużej szykuje sie rano?
Ola i niech nie kłamie, bo zawsze czekam na nia po godzinie albo dwie xd

10. Ulubiona pora roku
Laaato!
11. Ulubiona piosenka
Ale, ale aleksandra haha <3

12.Jak to jest mieć przyjaciela uzależnionego od bloga?
No ja tu nie mogę odpowiedzieć, ale namawiam, żeby założyła bloga ;)
13. Wysokie czy płaskie buty?

Płaskie, nigdy nie widziałam Oli w szpilkach.
14. Spodnie czy sukienka?
A to zależy od humoru.

15. Ulubione zwierze?
Piesski *,*

16. Co byś zabrał z płonącego domu?
Kosmetyczkę, telefon i psa :3

17. Komedia, horror czy romans?
Komedia chyba ;)




18. Ulubiona marka telefonu
Nasze wymarzone Iphony xd

19. Ulubiony film
A to nie wiadomo, zawsze coś innego.

20. Czy jesz cos dziwnego?
Chyba nie, albo w podstawówce kanapki z chipsami :D

21. Czy macie na sobie cos podobnego?
Zdecydowanie skarpetki :D

22. Ulubiony program/serial telewizyjny
Hmm można powiedzieć że Top model.

Ola <3




1. Jak sie poznaliscie? Który jest starszy?
Szkoła,1 wrzesień, 4 klasa ,Klaudia

2. Najlepsze wspólne wspomnienie
Duużo ale między innymi urodziny ;)

3. Opisz druga osobę jednym słowem
Wariat :D

4. Wymarzona praca
Architektem Klaudynka chce zostać.

5. Ulubiona firma kosmetyczna make-up
Rimmel

6. Co Cie wkurza w drugiej osobie?
Chrapanie!

7. Jeśli moglibyście razem gdziekolwiek pojechać to gdzie byście pojechali?
Hiszpania

8. Wasz ulubiony żart/powiedzenie
'co zrobisz ?nic nie zrobisz'

9. Który z Was dłużej szykuje się rano?
Klaudia :D

10. Ulubiona pora roku
Latoo!!




11. Ulubiona piosenka
Podejrzewam że teraz Sobota-'hej jak leci' a ogolnie to róznie to bywa.

12.Jak to jest mieć przyjaciela uzależnionego od bloga?
Czasem lekki no life ale ogolnie nie jest zle

13. Wysokie czy płaskie buty?
Róznie bywa

14. Spodnie czy sukienka?
Też zależy jak leży.

15. Ulubione zwierze?
Wszystko co małe i słodkie

16. Co byś zabrał z płonącego domu?
Zdecydowanie tablet i telefon ;D

17. Komedia, horror czy romans?
Horror.

18. Ulubiona marka telefonu
Iphone

19. Ulubiony film
'Gwiazd naszych wina'.

20. Czy jesz cos dziwnego?
Nie.




21. Czy macie na sobie cos podobnego?
Skarpetki :D

22. Ulubiony program/serial telewizyjny
Prawo Agaty

video

27 komentarzy:

  1. życzę szczęścia w przyjaźni :)

    ♥ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG♥
    Spodobało mi się u Ciebie, na pewno będę tu zaglądać. Może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam ten tag ♥
    świąteczna muzyczka :>

    * --> www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com <---*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny tag :D i dość śmiechowy ;3 Zdjęcia cudowne :* Trzymam kciuki ,żeby Wasza przyjaźń przetrwała jak najdłużej ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny tag :)

    może wspólna obserwacja? :]
    http://yennefer-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. super tag :)

    mysmilelile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super z was przyjaciółki *_*
    Zapraszam na blogmas czyli codzienne Daily posty przez cały grudzień.
    http://only-dreams-come-true.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdj, świetna jakośc, czym je robiłas?! <3
    +zapraszam do mnie
    Mam prośbę, czy byś mogła poklikac w linki u mnie na blogu? :* odwdzięcze się tym czym ze chcesz <3
    Mój blog --->http://jessica1209240.blogspot.com/
    Blog przyjaciółki -->http://karolcia200999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny TAG! Na pewno wiele osób chciało się dowiedzieć o Twojej przyjaciółce. :) Pozdrawiam, Gabi z: http://gabriela-moments.blogspot.com/.

    OdpowiedzUsuń
  10. takie przyjaźnie są bardzo cenne, życzę wam, żeby wasza przetrwała rozłąkę jaką jest ukończenie szkoły czy studia :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już przetrwała bo nie mieszkamy w tym samym mieście i nie widzimy się codziennie, ale dziękuję <3

      Usuń
  11. Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie, zapraszam też na konkurs :)
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super mieć takiego przyjaciela *.* A odpowiedzi na pytania są bardzo super ;>
    Ja jeszcze nie widziałam takiego posta u nikogo na blogu ;>
    Może obserwacja za obserwacja ? Jak tak to zacznij i napisz u mnie w komentarzu ;*
    http://rakonaopisuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie kochane przyjaciółki, oby to przetrwało jak najdłużej <3
    http://metkaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń