2014/12/12

Haul kosmetyczno-ubraniowy!



Hejka kochani!
Dziś mam dla Was haul, którego dawno tu nie było i postanowiłam pokazać Wam kilka rzeczy, które sobie kupiłam ostatnio. W tym tygodniu pojawi się jeszcze blogmas, myślę, że się Wam spodoba :)
A teraz pokażę Wam moje zdobycze :3

Część haul' u przygotowałam Wam w troszkę inny sposób, bo pokażę ciuszki na sobie. Myślę, że to coś lepszego niż po prostu zdjęcia ubrań, a tak dawno nie było żadnego OOTD, więc to coś pomiędzy :)


Ten przepiękny sweterek kupiłam w Croppie, na wyprzedaży -40% i zapłaciłam za niego jedyne 30 zł.






Bluza pochodzi ze sklepu internetowego Avanti, mogliście ją już widzieć w pierwszym blogmas. Kosztowała 26 zł.




Moja ulubiona jak do tej pory bluza ze sklepu Fesswybitnie, który naprawdę szczerze Wam polecam, przepiękne wykonanie. Brawa dla Natalii! Kosztowała 60 zł, bez kosztu przesyłki.





Timberki to coś, co marzyło mi się od dawna, a na allegro, zawsze coś znajdę i to w takich cenach, aż w końcu kupiłam za 54,99 zł




Nie wiem jakim cudem, udało mi się zdobyć ten zestaw ale go mam. Nigdy wcześniej nawet na internecie nie widziałam takich zestawów, może to z kwestii Mikołajek. Jak wiecie używam wcierki i jestem z niej bardzo zadowolona, a do tego szampon i mgiełka z tej samej seri... bajka! 
Zestaw kosztował 19,99, Wispol.




Też nie spodziewałam się zakupu tej maski w stacjonarnym sklepie, jakim jest Wispol, ale jestem mega zadowolona. Kosztowała 11,99

35 komentarzy:

  1. zakochałam się w tych butach <3

    mysmilelile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś czuję, że to będzie mój zimowy must have ;33

      Usuń
  2. pięknie wyglądasz w tych bluzach, podobasz mi się w każdym wydaniu, po prostu promieniejesz!
    swoją drogą, bardzo spodobał mi się Twój blog, ma pewną magię, która przyciąga:)
    obserwujemy?
    pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za tak ciepłe słowa <3
      Pewnie :3

      Usuń
  3. Buty boskie. Trzecia bluza cudo! *-*
    Swietny post ;3

    Zapraszam na konkurs! c:
    http://lusialuska.blogspot.com/2014/12/konkurs-3.html?m=0

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie zgadzam się na wspólną obserwację Ja już i liczę na rewanż - śliczne timberki
    ola-mylifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega fajne buty !!
    http://karolina-kina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy sweterek jest genialny!! <3
    Zapraszam na mikołajkowe rozdanie, http://nutellaax.blogspot.com/ :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietny haul. :)

    Bluza z Disney bardzo mi sie podoba :)

    Zapraszam do mnie :

    kasia-kate1.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluza świetna, właśnie poczułam, że potrzebuje ją :D Uwielbiam maseczki Kallos jednak keratynowa nie sprawdziła się u mnie tak dobrze jak bananowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bluza mega ciepła <3
      A u mnie się sprawdza :3

      Usuń
  9. Przesliczna hogwardzka bluza ! ;)
    Ja wlasnie jestem na etapie polowania na timberki ;)

    Zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? Odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie zamierzałam kupić taką jak twoja bluza bluzkę z motywem Potterowym ;)
    Jest cudna!;3
    definition-of-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam croppa ♥ Buty są fajne, ale ja ich nie chciałam, bo połowa dziewczyn w mojej klasie ma takie XD :D
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A właśnie u mnie nikt jeszcze takich nie ma, więc czemu nie :)

      Usuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Te zdjęcia są przepiękne *.* Ciuszki też bardzo ładne. Zbieram się już bardzo długo, żeby zamówić coś z Fesswybitne, ale jakoś nigdy nie wychodzi :D
    http://metkaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Buty świetne! Aż się w nich zakochałam.Świetna muzyczka leci :D
    Świetny blog + dziękuję za odwiedziny mojego bloga :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny haul :> Mam podobne buty :D
    Chcę się powiadomić ,że zostałaś nominowana do Liebster Blog Awards ! ;)
    Po więcej informacji zapraszam tu :
    http://rakonaopisuje.blogspot.com/2014/12/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń