16 grudnia 2014

Pomysły na świąteczne prezenty! 2014




Hejka kochani :*
Grudzień to czas świąt, czas gonitwy, ale później w końcu ciszy i spokoju, ale często bardzo wcześnie zastanawiamy się nad prezentami, albo tak jak w moim przypadku późno, bo późno zabieram się za ten post. Powiem Wam szczerze, że niedawno uświadomiłam sobie że już w środę Wigilia, jak ten czas szybko leci. Ale cieszę się, że już nowy rok, kolejny rok spełniania marzeń i naprawienie tego, co się zepsuło w poprzednim roku. Ale w tym poście nie o tym, bo dziś chcę Wam przedstawić moje propozycje na prezent. Dość proste rzeczy, wybierałam z tych z "górnej półki", ale nie mówię, żeby kupować akurat tej a nie innej firmy rzeczy, ale jak kto chce. Więc zapraszam!
DLA NIEJ
(mama, siostra, przyjaciółka)


No powiedzcie mi, kto nie chciałby dostać tą szczotkę. Dość uniwersalny prezent, wtedy, gdy nie wiemy do końca co kto lubi. Ale tangle teezer zawsze w modzie!




Perfumy to już trochę zaawansowany prezent, bo na pewno musimy troszkę wiedzieć o zamiłowaniach perfumowych danej osoby, najciężej w wyborze zapachu dla kobiet.



Te sweterki są urocze! Myślę, że każdy chciałby znaleźć swój pod choinką ;)







Idealne bluzy i koszulki dla przyjaciółek na fesswybitne! 

Ciekawe napisy i wzory ;3



Świeczki to dość uniwersalny prezent dla każdego. Zwłaszcza o takich świątecznych zapachach ;)



Myślę, że dobrym pomysłem na prezent może być także lakier do paznokci. Bo która kobitka nim pogardzi! :D

A dla troszkę bardziej zaawansowanych fajnym pomysłem jest kupno paletki, czy to z cieniami, błyszczykami czy z wszystkim na raz.


Książki, czyli prezent zawsze trafiony! Wyżej, moje najlepsze propozycje na prezent dla siostry/ przyjaciółki.


A dla bardziej zaawansowanych i zainteresowanych modą, polecam poradniki. Radzka trafia na moją wishlistę. Będzie moja! <3


A dla mamy, lub po prostu dla kogoś kto lubi gotować, książki z przepisami ;))

DLA NIEGO
(tata, chłopak, brat)



Jakoś ostatnim czasem natknęłam się na ta golarkę, myślę, że każdy mężczyzna byłby zadowolony z takiego gadżetu ;)


Przeglądałam empik i znalazłam książki typu biografia, a z reguły faceci wolą czytać jakieś biografie swoich ulubionych piłkarzy, aktorów, piosenkarzy, niż czytać książki, typu powieści itd.


Gry! Czyli raj naszych chłopaków ;33






Słuchawki to bardzo przydatny gadżet, a zwłaszcza jeszcze jakieś z fajnym motywem.



No i perfumy, ale moim zdaniem prościej wybrać perfumy dla mężczyzn niż dla kobiet, nie wiem czemu.




Na fesswibitnie znalazłam jeszcze coś dla par, myślę, że bardzo fajny prezent ;)

No i kubek, czyli zawsze trafiony prezent! Z fajnym motywem lub dla fanów jakiś zespołów ;)






A wy co najczęściej kupujecie na święta? Zawsze dostajecie trafione prezenty?
Do następnego :*

21 komentarzy:

  1. pomysły ekstra <33 chciałabym kosmetyki, kubek no i dziennnik mam!
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/
    (obserwuje, nie wiem czy mi sie wczoraj dodało, ale dziś musiało na pewno!)

    OdpowiedzUsuń
  2. świeczka to świetny pomysł na prezent <3

    zapraszam na ROZDANIE

    mysmilelile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne pomysły ;33 Bardzo bym chciała dostać tą szczotkę :) Bluzy też są super :D

    OdpowiedzUsuń
  4. jak dla mnie bluzy i koszulki z napisami najlepsze, uwielbiam takie humorystyczne akcenty :D

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne pomysły ;)
    Co powiesz na wspólna obserwacje? Zacznij i napisz u mnie a na pewno się odwdzięczę ;)
    Jtere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne pomysly. mam taka szczotke, dzieki niej nie musze co tydzien sobie czegos wycinac :P Fajny blog! obserwuję !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne pomysły na prezent ! <3
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne sweterki ♥

    Obserwuję (jeśli spodoba Ci się mój blog, również go zaobserwuj, sprawi mi to wielką radość)
    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. chciałabym dostać ta książkę <3 no i książkę Moje wypieki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam dostawać książki ♥
    Pytałas o o bserwację :)
    Obserwuje !!!
    http://sarajanikblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzeba koniecznie się wreszcie po prezenty wybrać! ;*
    http://metkaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń