2014/12/20

Świąteczne dekoracje pokoju! 2014



Hejka kochani :*
Jak Wam minął już 3 tydzień grudnia? Nie wierzę, że to już 3 tydzień, tak szybko to wszystko zleciało. Doczekałam się wolnego, 2,5 tygodnia słodkiego lenistwa! Tego mi trzeba było. Dużo czasu na większe rozkręcenie bloga. Nawet nie wiecie jak dużo daje mi Wasze komentowanie i wyświetlanie moich postów.
Ale dziś nie o tym, bo dzisiaj chcę Wam pokazać moje dekoracje w pokoju na te święta. Większość rzeczy są już sprzed kilku lat, kilka rzeczy kupiłam w tym roku. Jakoś bardzo podoba mi się to w tym roku. Może dlatego, że kocham święta <3


Moja choinkę mam już od kilku lat i jakoś nie chcę mi się jej zmieniać, bo nadal mi się podoba, obok leży duża, stojąca bombka i świeczuszka cynamonowa.



Teraz możecie widzieć jak wygląda moja półka nocna. Po lewej stronie stoi lampion w kształcie domku. Dalej jest obklejona wysoka puszka po kredkach białą kartką, zawiesiłam na niej takie białe kwiatuszki i w środku jest reniferek na patyku no i świeczuszka!


Moje połeczki nad łóżkiem wyglądają w ten sposób. Na jednej lampion z Jyska, który mogliście już widzieć, a na drugiej miska, do której wsypałam małe bombki i napis, który też Wam pokazywałam.




Moje pierwsze tego typu DIY w życiu. Ale za to bardzo efektowne. Papierami ozdobnymi obkleiłam puste pudełka, ułożyłam koło fotela w formie takiego stolika.


Moja nowa zdobycz z Pepco. Świecznik, który jest przepiękny!


I lampeczki, też z Pepco <3


A tak wygląda moja świąteczna komoda, podoba mi się taki efekt.


Gwiazdeczka...


...diamencik, na bogato! :D


Bardzo podobają mi się te "tablicowe" naklejki z Empika, dają fajny efekt.


Moja nowa zdobycz z Essence ;33


A ten "świecznik" zrobiłam z kryształowej cukiernicy i ozdobiłam tymi kwiatkami co puszkę z reniferem :))


A o to mój parapet! Na karniszu powiesiłam gwiazdki i obok bombkę, którą sama zrobiłam w tamtym roku.


Na parapecie rozłożyłam światełka, karki, które kupiłam w Naturze, a do opakowania po balsamie włożyłam bombki.


No i świeczniki z empika o wzorze sweterka.


Kolejne opakowanie z balsamem i naklejką, oczywiście ze znaną nazwą!


A na lampie powiesiłam gwiazdki, które pochodzą z biedronki, bardzo efektowne!

Więc, to byłoby na tyle, piszcie co Wam się spodobało. Mi w tym roku bardzo podoba się pokój. 

A Wy dekorujecie swój pokój na święta? Jakie to dekoracje?


40 komentarzy:

  1. śliczne zdjęcia :*
    obserwujemy?:*
    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. sporo tego, ale na pewno wygląda świetnie ^^ mi najbardziej podobają się te gwiazdki na firankach
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne dekoracje ;)
    http://weronika-werciia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie masz ozdobiony pokój :)
    tak świątecznie :D aż czuję ten klimat
    fajna notka + fajne piosenki masz dodane na blogu :))
    zapraszam do mnie http://nicole-500.blogspot.com

    p.s
    Dziękuję bardo za życzenia <3 pozdrawiam !!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie ozdobiony pokój
    http://koniandvivi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak to wszystko pięknie razem wygląda *.*
    http://metkaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post! ;)
    Zapraszam do mnie:
    zwyklyblog-zwyklejdziewczyny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam identyczną kulkę z aniołkiem ;)
    bycaaarolyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy post, świetny post i śliczne dekoracje ;3

    Nowy post, zapraszam c: http://lusialuska.blogspot.com/2014/12/christmas-tag-d.html

    OdpowiedzUsuń
  10. super te śnieżynki są :)

    mysmilelile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super udekorowany pokój :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie ozdobiłaś ;*
    również obs, Wesołych Świąt!
    http://rosewithcherry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. moja babcia ma taką choineczkę :) identyczną :D

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne dekoracje. U mnie tej kolekcji lakierów Essence już nie ma !

    OdpowiedzUsuń
  15. Poświecilas sporo czasu na udekorowaniu pokoju. Myślę, że ci się będzie milo w nim spac. Kiedy się teraz konczą święta w Polsce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jest miło ;3
      Święta 26, a nasza przerwa 7 stycznia :)

      Usuń
  16. Pięknie to wszystko wygląda! U mnie w pokoju brakuje już tylko choinki :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne ozdoby, uwielbiam świeczki zwłaszcza w zime nadają takiego "świątecznego" klimatu :)
    smaajll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. u mnie w pokoju tylko lampki :D
    bardzo ładne dekoracje!
    świecznik z pepco <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja w pokoju powiesiłam tylko lampki i zmieniłam tablicę korkową. ;) Dzisiaj dopiero zabiorę się za jakieś DIY i ozdoby.

    Wesołych Świąt!
    hollyandholly1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej!!! Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award! Gratuluję! Więcej dowiesz się na moim blogu------->
    http://wi-fi-princesss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń