7 grudnia 2014

W oczekiwaniu na święta!- Blogmas #1


Hejka kochani :*
Witam Was już w kolejnym poście w ten weekend. Tak jak obiecałam, robię dla Was przez grudzień Blogmas. Od 1 grudnia jest pełno filmików na yt, tylko jedna różnica, tam vlogmas, tu blogmas. U mnie pojawiać będzie się to co tydzień. Powiem Wam, że dość szybko uciekł mi ten tydzień, weekend u koleżanki, Mikołajki w szkole, kino i kolejny weekend. Myślę, że kolejne tygodnie będą mijać równie szybko. A teraz chcę pokazać Wam trochę zdjęć zrobionych przez ten tydzień, aby bardziej przybliżyć Wam co robiłam.

Hmm zacznijmy od... sobotniego obiadu w Krośnie, bardzo kreatywnie haha :3



A później gdy zjadłyśmy, odpoczęłyśmy to oczywiście selfie trzeba było zrobić, bo w końcu ostatki haha :3


A nasze ostatki zakończyły się na... lodach w Macu :D



W niedziele tak samo odwiedziłyśmy Mac'donalds i pochodziłyśmy po mieście, kupiłam kilka rzeczy, ale to w innym poście i strasznie zmarzłyśmy brr. No a wieczorem pojechałam do domu ;c





A tu już poniedziałkowe selfie, postanowiłam nie prostować włosów przez adwent :3 No i też grudzień rozpoczęłam chorobą :/



W tym tygodniu również wypiekałyśmy z siostrą ozdoby z masy solnej, wyszedł aniołek, mamy talent! :3


A jak zazwyczaj bywa w tygodniu, nieogar w dresie i w niewyprostowanych włosach, a bałagan z tyłu heh :/

W środę pakowałam prezent do szkoły i kończyłam czytać lekturę. Świetna jest! :3



A w czwartek ubierałyśmy choinkę w klasie i  dostałam swój prezent, którego zawartość już widzieliście :3



Piątek minął cudownie, bo byliśmy z klasą w kinie na "Kosogłos", film cudowny, opowiem w kolejnym poście o nim, niestety jakoś nie robiłam zdjęć mam tylko zdjęcie... oczywiście z Maca, byliśmy w heliosie w Rzeszowie :3


No i u mnie w pokoju zrobiło się troszkę świątecznie :3



A to selfie tuż sprzed wyjścia na spotkanie do bierzmowania w sobotę :)


No i to byłoby na tyle z tego tygodnia, widzimy się za tydzień! Do następnego :*


21 komentarzy:

  1. mmm lody <3 hah :D

    mysmilelile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie masz fajne piosenki na playliście:D

    OdpowiedzUsuń
  3. również obserwuję :) będę wpadać i zapraszam do mnie :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietny post, sliczne zdjecia. ;3

    Nowy post, zapraszam c:
    http://lusialuska.blogspot.com/2014/12/haul.html?m=0

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietne zdjecia :) Nie moge doczekac sie swiat ! :)

    kasia-kate1.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na filmik! ;*
    http://metkaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również nie mogę doczekać się Świąt! Zapraszam do mnie i wspólnej obserwacji, jeśli zechcesz! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się takie Blogmas :)
    Tyle co wiem, że w Vlogmas się losuje nagrody :D
    Bardzo fajny :)
    http://weronika-werciia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3
      Wiem, że się losuje nagrody, postaram zrobić to w jednym z postów, lub w kolejnym blogmas :)

      Usuń
  9. Bardzo fajny post! :)

    lookmagiclife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz ładne paznokcie :)
    mmm...aż mi się zachciało szejka z MC (tylkoo że truskawkowego) ;)
    obserwuję.

    http://joanne-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń