2014/12/14

W oczekiwaniu na święta!- Blogmas #2


Hejka kochani :*
Tak to już moje drugie Blogmas. Tak się cieszę, że już co raz bliżej do świąt! A Wam jak minął 2 tydzień grudnia? Mi dość szybko, zresztą już od dłuższego czasu tak jest, że szybko dni mi lecą. Ale to dobrze, szybko zbliżamy się do świąt, do Nowego Roku, a z tym idą również moje urodziny. Myślałam, że w tym tygodniu nie będę miała Wam do pokazania dużo rzeczy, ale jednak nazbierało się trochę zdjęć i tak sądzę, że nie było aż tak nudno przez te siedem dni :)



W niedzielę za sprawą vloga Ali z kanału +ALISSVLOGCHANNEL oglądałam z bratem "Jaś Fasola na wakacjach" mega film :D Polecam <3


W poniedziałek, w szkole grzałam się w moim sweterku, który mogliście zobaczyć w poprzednim haul'u. Kocham ten sweter <3


W poniedziałek też zaczął padać śnieg i oczywiście, musiałam to uwiecznić :3


We wtorek po szkole miałam niespodziankę, bo przyszły do mnie paczki z ubraniami, który napewno już widzieliście.

                                                 

Przyszła bluza, która stała się moim must have i oczywiście selfie, żeby pokazać jak bardzo się cieszę :D
                                                 




No i kolejna perełka, timberki <3


Też tak macie, że większość czynności w domu wykonujecie przy yt? :D Tym razem GlamPaula ;33


W środę szczęśliwa, po skończonych pracach świątecznych w pokoju ;3


Zaczęłam robić atrapy prezentów, aby dopełnić wszystkie świąteczne dekoracje w pokoju, które już niebawem Wam pokażę.


Mała zapowiedź moich dekoracji ;))


Piątkowo- wieczorowe selfie.

                                                 

Siedzimy a bałagan po zdjęciach sam się nie wysprząta ;c



Buziaczek, nie dość, że piątek, weekend to jeszcze 4000 tysiące wyświetleń mojego bloga i 60 obserwatorów. Dziękuję <3 Kocham Was <3



Czy Wy też tak kochacie orzechowe m&m'sy? Pycha <3


Coś czuję, że timberki to będzie mój zimowy must have <33


Dziecko szczęśliwe bo piątek i wychodzi ;33


Selfie z moją Olą, którą poznaliście w niedawnym poście ;)) 


A w sobotę oglądamy jeden z najlepszych filmów, William i Kate <3


Do zakończenia moich dekoratorskich spraw w pokoju zostały jeszcze gwiazdki do powieszenia i koniec ;)



Jeszcze wieczorem malujemy paznokcie.


Pomarańcze, czyli świąteczny must have jedzeniowy ;33


Wreszcie przekonałam się do spodni z dziurami na kolanach ;3 Co o tym myślicie?


I już ostatnie selfie i ostatnie zdjęcie na ten tydzien!

Dziękuję Wam jeszcze raz za te 4 tyś wyświetleń, które nadal rośnie i co raz większą liczbę obserwatorów. Dziękuję za to, że jesteście i nadal mnie wspieracie! To naprawdę daje kopa! To do następnego tygodnia!
Buziaki :*





22 komentarze:

  1. Bardzo fajne zdjęcia. Ciekawy post ; ) Zajrzysz? http://loveemyydreeam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. też niedługo mam urodziny :D heh

    zapraszam na rozdanie

    mysmilelile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny post, sliczne zdjecia. ;3
    Boska ta bluza :)

    Nowy post, zapraszam c:
    http://lusialuska.blogspot.com/2014/12/christmas-wishlist.html?m=0

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia :) przepiękny sweterek ^^ co do jeansów z dziurami na kolanach bardzo mi się podobają chyba tez się do takich przekonam :) agatabloginlovewithdreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post, genialne masz te białe świeczniki ;)
    Pozdrawiam ! ♥
    http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój pokój też pasowałoby udekorować, ale ostatnio w ogóle nie mam weny do tego ;)
    http://metkaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog życzę powodzenia w prowadzeniu
    będę tutaj częściej zaglądała
    pozdrawiam i zapraszam do mnie na konkurs

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajne zdjęcia, spodobały mi się :)
    swoją drogą baaardzo spodobał mi się Twój blog, ma pewną magię, która zdecydowanie przyciąga:)
    obserwujemy?
    pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. zdjecia super ekstra :D
    Co powiesz na wzajemną obserwacje?
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. slicznosci!
    wez udzial w najlepszym konkursie swiatecznym na moim blogu!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń