21 grudnia 2014

W oczekiwaniu na święta!- Blogmas #3



Hejka kochani :*
Jak ten czas szybko leci, siedzę sobie i tak myślę, że już w środę święta! A dopiero był pierwszy blogmas. Ostatni tydzień szkoły minął dosyć intensywnie, ale już wszystko za mną, teraz tylko zostało odpoczywać. Zastanawiam się jak dodać ostatnie blogmas, czy w wigilię czy po świętach. Sami zadecydujcie. Dobra ja już, żeby nie przedłużać kończę bo zdjęć jest sporo.




W poniedziałek po szkole wybrałam się z siostrą do second hand'u i upolowałam 3 rzeczy, sweterek, który widzicie u góry za jedyne 5 zł.



I tą cudowną, białą bluzkę, która z przodu jest biała a z tyłu cała z koronki.





A we wtorek musiałam przetestować nowy sweter :3



Po szkole obowiązkowo Yt, tym razem Olciiak <3



I obiad, makaron z sosem serowym. Pycha <3



Jedna z moich ulubionych, polskich, świątecznych piosenek <3



A w środę wyglądałam tak :)



Nauka, nauka, ty razem chemia no i Paula :D



Tak bardzo świątecznie <3



A wieczorem pieczemy pierniczki <3



W oczekiwaniu na upieczone ciasteczka, po raz setny oglądam 3 metry nad niebem.



I pierniczki gotowe!



W czwartek dosyć świątecznie.



Takie cudeńka sprzedawałyśmy w szkole <3



A w szafie nastały świąteczne porządki :3



Strój na wigilię szkolną.



Na mieście tak pięknie i świątecznie <3



Haha przy półkach z dekoracjami w Pepco, stałam ponad pół godziny :D



A oto świąteczne cudeńka z Essence, jedyne 9,99 zł



Piątkowy wieczór spędziłam w miłym towarzystwie <3



Podczas sobotnich porządków, nie mogło zabraknąć przystrojenia domu :3



Nie mam pojęcie dlaczego, ale jedno zdanie, które przychodzi mi do opisania tego zdjęcia to: "kac morderca nie ma serca" haha :D



A wieczorem naszło nas na robienie babeczek z Olą :3



Pycha <3



No i ostatni strój na ten tydzień, w roli głównej, ostatnia zdobycz z second hand'u czyli colleg'owy sweterek <3

A Wam jak minął 3 tydzień grudnia?
Miłego tygodnia <3

35 komentarzy:

  1. kocham babeczki!
    obserwujemy? ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy post, swietne zdjecia. ;3
    Sliczny sweter! :)

    Nowy post, zapraszam c: http://lusialuska.blogspot.com/2014/12/christmas-tag-d.html?m=0

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie myślałam, że można spotkać tam tak ładny sweterek :) Szkoda, że w naszej okolicy nie ma second hand'u. Też tak długo wybieram ozdoby.
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem ci, że własnie za takie rzeczy kocham second hand'y :D

      Usuń
  4. ale bym teraz zjadła makaron z sosem :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. już obserwuje :*
    a może klikniesz mi w pierwszy duzy link z ostatniego postu? :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham babeczki! Śiwetny mix zdjęć :)

    Zapraszam na nowy przed świąteczny post!
    http://jull-blooog.blogspot.com/2014/12/hello-winter-hello-christmas.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  7. Pycha makaron z sosem serowym! Super sweterek z sh :D
    Zapraszam do mnie
    www.greenpinkandcafe.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. super mix zdjęć:) świetny swetrek<3
    zapraszam do siebie, może wzajemna obs?

    OdpowiedzUsuń
  9. wesołych świąt :) ! Pozdrawiam, obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny sweterek <3
    mmm, kocham pierniczki! *.*
    świetne zdjęcia i dużo ich, super :D więcej takich postów :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Hm, fajne takie blogmasy ;D

    life-by-monika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne zdjęcia i śliczny, świąteczny sweterek ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię Twój blog więc byłoby mi miło gdybyś mnie zaobserwowała :*
    http://love-little-berry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajne kreacje i duże wyczucie stylu chetnie będę tu zaglądała czesciej :D
    jak bedzie ci sie nudzic mozesz odwiedzicmoj blog http://stachoowiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja nigdy nie mogę trafić na nic fajnego w second-handzie ;(
    http://metkaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia :)
    Ja też przez całe swoje wolne męczę 3 metry nad niebem, myślę że ten film mi sie nigdy nie znudzi :D

    +zapraszam do mnie: sayyoulovee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń