2014/12/02

Witaaaj grudzień!



Czy jeden dzień spóźnienia to grzech?
Tak naprawdę dziś zdałam sobie sprawę, że już grudzień!
Doczekałam się w końcu, ale nie fajnie mi się zaczął ten miesiąc. Grudzień rozpoczęłam zimową grypą, ale już dziś jest okej ;)
Bardzo cieszę się, że już grudzień, zima święta, ferie świąteczne, mikołajki czyli wszystko to co kocham. Sama nie wiem, jak to szybko minęło, dopiero pisałam Wam o szkole, Back to school itd, a tu już miesiąc i święta. Jakoś strasznie szybko lecą mi te dni, ale cieszę się, już nie długo będzie wolne i więcej czasu na bloga <3
Jak już mówiłam co tydzień będą vlogmas, czyli zdjęcia z całego tygodnia, mam nadzieję, że jakoś mi to wyjdzie. Ja już uciekam! 

A wy lubicie grudzień? Jakie plany macie na ten miesiąc?



Przeglądając internet wpadłam na ten obrazek, bardzo motywujący cytat!
Myślę, że pomoże mi w motywowaniu do pisania bloga :3


No i na koniec selfie w Macu :) Do następnego! :*

24 komentarze:

  1. Grudzień :-) I fajnie i nie fajnie :-)
    Pozdrawiam ;*

    ♥Miśka♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie za bardzo lubię miesiące kiedy jest zimno ale wszystkie cudowne rzeczy, które są w grudniu mi to rekompensują. Przez playlistę, którą ustawiłaś na blogu się poryczałam... piękne wspomnienia z zeszłego roku z niektórymi z piosenek :)
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    http://otwarte-wrota.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytam to i mam banana od ucha do ucha, dziękuję <3

      Usuń
  3. Och, obrazek wieży Eiffla - od dawna chce się wybrać do Paryża, ale póki co muszę się zadowolić wizytą w Berlinie. Podobno w grudniu mają wspaniały jarmark świąteczny :)

    http://autre-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chciałabym kiedyś odwiedzić Paryż :3

      Usuń
  4. Paryż jest przepiękny!



    +zostaję u Ciebie na dłużej i zapraszam do obserwacje również u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja juz czuje zapach choinki i mandarynek :p
    zapraszam do wspolnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak pewnie, ale jakie by Cię interesowały ? Może więcej informacji na emailu evelinecarpediem@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietny post. Juz grudzien, a niedlugo swieta :D
    Sliczne zdjecie ;3

    Nowy post, zapraszam. ;3 Klikniesz w link pod zdjeciem? c:
    http://lusialuska.blogspot.com/2014/12/mix-inspiracji-3-bluza-z-sheinside.html?m=0

    OdpowiedzUsuń
  8. W grudniu lubię tylko to,że są święta ;)))
    Zapraszam http://this-is-paranormal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobnie jak ja, nie pomijając mikołajek :3

      Usuń
  9. świetny, interesujący blog! w wolnym czasie zapraszam do mnie - dopiero zaczynam :))

    www.meyonn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Święta, święta, a kilogramy lecą niestety ;*
    http://metkaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń