2015/01/28

Jak to jest z tym blogiem?!

Hejka kochani :*
Czy Was często dopada brak weny i pisanie spóźnionych postów? Dla mnie tak było w tym tygodniu, bo jak wiecie postanowiłam sobie, że posty będą we wtorek i czwartek, a jak wiecie dziś jest środa. Ale sama nie wiem jak ten tydzień mi szybko mija, może dlatego, że już od poniedziałku ferie, zaliczanie, poprawianie no i kończenie spraw w szkole, jeszcze do tego przygotowujemy akcję charytatywną w szkole, więc też jest przy tym dużo roboty. Ale pomysł na dzisiejszy post przyszedł dosłownie 5 minut temu,no i cieszę się, że w niedziele zrobiłam kilka zdjęć no i wreszcie się Wam pokażę, bo dawno zdjęć nie było. No a w tym poście chcę Wam troszkę napisać jak to bywa z tym blogiem, oczywiście w moim przypadku ;)



Czasem przychodzi taki czas w prowadzeniu bloga, że się wszystkiego odechciewa,nawet na sprawdzanie statystyk, komentarzy, na przeglądanie innych blogów, a nie mówiąc o dodawaniu nowych postów. Ale nie jest to jakiś bardzo duży czas, czasami to jest kilka dni.


Nie tylko lenistwo hamuje prowadzenie tego świata, lecz brak pomysłów, totalna pustka i chaos w głowie. U mnie jest to tak, że już jak sobie coś wymyślę, to jak zacznę pisać notkę, stwierdzam, że jest to po prostu bezsensu.


 No a co wtedy, gdy jest się z blogiem na bieżąco? Wtedy jest pisanie pomysłów, szukanie inspiracji, ze mną jest często tak, że obrazek potrafi zainspirować do napisania posta. To właśnie jest najlepsze.


Na pewno potrzeba też dużo cierpliwości i czasu. Aparat. który traci ostrość w czasie robienia zdjęć. zbyt wolny internet, zacinający się komputer, długie przegrywanie zdjęć, to wszystko sprawia, że naprawdę często można stracić cierpliwość i sporo godzin czasu. Więc trzeba mocno dążyć do celu!


Promowanie postów, bloga, zyskiwanie nowych czytelników. No każdy przyzna mi rację, żeby blog stał się bardziej popularny też potrzeba czasu. Trzeba znaleźć "swoje" ulubione blogi, udzielać się w tej całej blogo-sferze, bo nic nie dzieje się od nic nie robienia.


Kontakt z czytelnikami. W moim przypadku wygląda to tak, że odpisuję Wam na komentarze, gdy prosicie o klikanie w linki, to klikam, często staram się wchodzić na wszystkie blogi dziewczyn, które są aktywne pod moimi notkami. Po prostu, odwdzięczam się Wam wszystkim!



|kurtka-no name| |szalik- Green Point| |sweter- Cropp| |spodnie-Cubus| |botki- no name|

50 komentarzy:

  1. Bardzo zimowa sceneria a u Nas śniegu brak ;) ładna kurteczka .

    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba pisanie spóźnionych postów* nie blogów :)
    Zapraszam do mnie- KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, już poprawiam, tak to jest jak sie pisze na szybko ;)

      Usuń
  3. Ślicznie wyglądasz! Podoba mi się ta kurtka...
    A co do tematu posta.. tak.. ostatnio często zaniedbuje bloga i z powody braku weny, ale także braku tematów i czasu.
    Pozdrawiam ;*

    ♡MiśkaGrabowska_Official♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie pomysłów trochę, a mało czasu żeby to zrobić :|

      Usuń
  4. Ja dopiero zaczęłam pisać bloga, także mnie jeszcze ten problem nie dotyczy i mam nadzieję, że nie będzie. Życzę powodzenia i mam nadzieję, że pomysłów na posty będziesz miała bardzo dużo :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To trzymam za Ciebie kciuki i również dziękuję :*

      Usuń
  5. Mam podobnie w wielu sytuacjach. Teraz na przykład zastanawiam się nad sensem mojego bloga...
    http://kingas1blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze robią przerwy, mi to zawsze pomaga ;)

      Usuń
  6. mam podobnie czasami, jednak staram się codziennie poświęcić chociaż trochę czasu na to ;)
    Zapraszam na nowy post o moim pokoju ;)
    jtere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też próbuje być systematyczna względem bloga :3

      Usuń
  7. Śliczne zdjecia !
    Mam identyczną kurtkę ! :))
    Zapraszam http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również mniewam czasem takie problemy :) Ale staram ,aby było coraz lepiej i lepiej ,Tobie również tego życzę :D

    naataluunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również próbuję no i dziękuję :3
      dusiiiak.blogspot.com

      Usuń
  9. ładna kurtka :)
    ojeej a u mnie śnieg stopniał ;c


    wspólna obserwacja? http://izey-izabella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jak na razie mam pomysły :)

    beautifuldreams29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. czasami też mam brak weny :3 To jest normalne :3
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    Obserwacja za obserwacje ? Zacznij i napisz o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja staram się tak organizować czas, by zawsze jakiś post był gotowy do opublikowania. Chociaż brak weny czasem się zdarza :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo, jednak nawet na to zorganizowanie nie mam czasu ;/

      Usuń
  13. prześliczne zdjęcia i świetne kurtka :)
    obserwujemy?:)

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. czasem niestety też tak mam, bardzo podoba mi się Twój blog i ślicznie wyszłaś na zdjęciach ;)
    zaobserwowałam i zapraszam do siebie ;)
    http://lilajanowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Super wpis :)
    Zapraszam do siebie ;)
    http://mileygomey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. też tak mam z tym logowanie, czasami tylko czekające niezrealizowane współprace mnie zachęcają a raczej zmuszają :D

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie też ostatnio lenistwo ogarnia i to bardzo ;/ Przepiękne zdjęcia ;*
    http://metkaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. świetnie napisałaś.. mnie też nachodzi często taki ,,niechciej,, ale hihi właśnie dodałam post jak poonać lenia więc Zapraszam:) ŚLICZNIE WYGLĄDASZ!

    alexa-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też startuję z notkami na ferie, więc nie ma lenistwa!

      Usuń
  19. też miałam taki 'kryzys' w blogowaniu,a le to mija! :D

    Steffy xx♡
    Pisane pasją (mój blog) - kliik

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny post, no czasami jest tak, że nie ma się ani weny ani ochoty, tak jak w moim przypadku. Zwłaszcza jak na blogu pojawiają się wiersze, czasami po prostu nie jestem w stanie nic napisać, a czasem usiądę i mogłabym pisać bez końca, no tak to już jest :D Obserwuję :* http://alexbloggerka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne zdjęcia, ale powinnaś się więcej uśmiechać, bo jestem strasznie smutna ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie! :*
    http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Czasem też brak mi inspiracji mam wyznaczony rytm pracy lecz w ostatnim tygodniu musiałam to zepsuć ponieważ dopadła mnie chandra, niemoc i brak pomysłów!
    ;)
    Powodzenia w pisaniu postów
    maadamm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń