2015/01/15

Pierwszy projekt denko na moim blogu!


Hejka :*
Przyznam się Wam, że już powoli nie wyrabiam ze szkołą i blogiem. Ale pocieszam się, że zostało jeszcze 2 tygodnie. A teraz wiadomo półrocze, wystawianie ocen i ostatnie poprawy, więc nie ma czasu na nic. Myślałam, że pogodzę to jakoś, że pierwsze będę się uczyć, a wieczorem siadać do bloga, ale powiem Wam szczerze, że aż się odechciewa po całym dniu. W weekend też się nie chce, bo to w końcu weekend, dlatego wstaje dziś o 5 rano i piszę posta, innej opcji nie ma. Postaram się ogarnąć już to do ferii, a na feriach będzie dość czasu, żeby to wszystko zaplanować. No a dziś mam dla Was kolejny kosmetyczny post, tym razem denko, czyli produkty, które wykorzystałam ostatnio.


Pierwszym zużytym produktem jest ten puder transparentny firmy my Secret. Pokazywałam go Wam kilka razy, moim zdaniem jak na tak małą cenę jest świetny. Doskonale matuje i długo cera zostaje nieskazitelna. Powiem Wam, że zużyłam już chyba 3 opakowania tego pudru, bo po prostu jest świetny!


O wcierce z Jantara dużo rozpisywać się nie będę. Bo pisałam i w ulubieńcach i recenzji. Powiem tyle, że nadal działa na moje włosy i nadal je zagęszcza. Skończyłam już z 5 buteleczek tego "włosowego eliksiru".


Jak wiecie uwielbiam produkty z Avon'u. Już wiele razy używałam tego serum do włosów i nadal z niego korzystam. Świetnie nawilża zniszczone końcówki włosów, najczęściej używam go przed prostowaniem, a tuż po wyprostowaniu, włosy są gładkie i lśniące, serdecznie polecam!


Tylko raz używałam tej odżywki Regenerum. Fajny produkt, ale szczerze nie było żadnego edektu WOW na moich włosach. Zważając na cenę, bo jest to ponad 20 zł, to myślę, że odżywki po 10-15 zł są wiele razy lepsze niż ta. Nie mówię, że w ogóle nie działa, ale daje taki efekt jak te tańsze odżywki.


A oto i moje ukochane masło do ciała z Bielendy. Kocham ten balsam, za zapach, nawilżenie i cenę, bo było to około 3,50. Świetnie nawilża skórę i zapach utrzymuje się naprawdę długo.


Lakier do włosów, jak lakier do włosów. Zużyłam teraz lakier Cien z Lidla, fajnie trzyma włosy przez cały dzień i ładnie pachnie. Nie oczekuję zbyt wiele od lakieru za około 5 zł. Robi to co ma robić i tyle :)


Maska anty-trądzikowa z Avonu. Bardzo fajny produkt, nakładamy maskę na problematyczne miejsca, zostawiamy na chwile, ona wysycha i ściągamy. Po użyciu minimalizuje wszystkie mankamenty twarzy, gorąco polecam!


No i kolejne serum do włosów. Kocham jego zapach i muszę koniecznie zakupić kolejną buteleczkę. Nawilża włosy i wygładza. Obłęd <3


Znany już wszędzie płyn micelarny z biedronki. Daje radę całemu makijażowi, zostawia skórę nawilżającą i na pewno jej nie podrażnia. Nie byłam pierwsze do niego przekonana, lecz po jakimś czasie pokochałam jak większość <3


No i jeszcze szampon do włosów, kolejny produkt z Biedronki. Na początku go kochałam, ale po czasie zaczął mi się kojarzyć lekko chemicznie i troszkę się zniechęciłam. Fajnie nawilża, ale ja teraz przekonana jestem do szamponów ziołowych, bardziej "naturalnych".

No i to byłoby na tyle moich zużytych produktów, ale kończę już kolejne rzeczy i myślę, że takie denka pojawiać się będą co miesiąc, dwa miesiące. Nie wiem dlaczego ale górują produkty do włosów. Ale tak jak Wam pisałam w poście o pielęgnacji włosów, jestem teraz zafascynowana ich pielęgnacją i może dlatego. Ja już dziś kończę, do następnego ;*



P.S. łapcie moje zdjęcie, żebyście nie zapomnieli jak wyglądam haha ;3

33 komentarze:

  1. Z Twoich zdenkowanych znam Jantar i serum z Avon :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie uzywalam zadnyej z tych rzeczy c;xxx

    klaudiaandmylife.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam ten jedwab z marion! świetny i faktycznie pachnie fajnie :)

    dekoland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę kupić te regenerum do włosów :D

    mysmilelile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam żadnego z tych produktów, ale wiele dobrego słyszałam o odżywce jantar :)

    http://beautifuldreams29.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja niestety ferie zaczynam dopiero w drugiej połowie lutego, śliczne zdjęcie ;)

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy nie rozumiałam, o co chodzi w tym projekcie XD
    http://blog017.blogspot.com/2015/01/diaries.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To teraz widzisz, że pokazuje się zużyte produkty :)

      Usuń
  8. Ja też ostatnio na nic nie mam czasu ;/ No ale trzeba być dobrej myśli, jeszcze dwa tygodnie i wolne <3
    http://metkaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ten puder sypki, do tego jego wydajność jest ogromna :D

    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Excellent pictures and great blog. I like it. I am following you, can you follow me back, pls. Kiss

    http://mylovelyfashionbih.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Straszna ta nauka i jeszcze to wystawianie ocen...bardzo wykańczające :/
    maddie-madzia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jeszcze dwa tygodnie i wolne, damy radę :3

      Usuń
  12. Płyn micelarny z biedry wymiata <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Również używam wcierki do włosów firmy "Jantar"- tak, jak napisałaś, to rzeczywiście magiczny eliksir :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Też używałam Jantaru, jest świetny :)
    soelliee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń