31 stycznia 2015

Ulubieńcy stycznia 2015!



Hejka :*
Jak zwykle pod koniec miesiąca przychodzę do Was z ulubieńcami miesiąca. Ten miesiąc minął mi bardzo szybko, ale to dobrze. Ale dokładnie jak minął mi ten miesiąc opowiem Wam w kolejnej notce. W tym miesiącu ulubieńców pomieszałam, bo w grudniu były to dwa osobne posty, a w tym miesiąc tak dużo ulubieńców nie było, więc post jest jeden ;)



Na pierwszy ogień idzie blog Julii i Natalii. W styczniu przeczytałam praktycznie wszystkie ich posty. Uwielbiam je za to jakie są. W notkach poruszają bardzo ciekawe tematy, które każdego zaciekawią. Pierwszy raz spotkałam się z blogiem bliźniaczek, są mega cudowne. Kibicuję im w tym co robią i trzymam kciuki za kanał na Yt!



Kolejny ulubieniec to Paula z kanału GlamPaula. Przekonałam się do niej w czasie vlogmas 2014, które nakręcała codziennie. Jest mega pozytywną osobą, jej filmiki oglądam po kilka razy jeden. Zaraża swoją energią i podejściem do życia. Od nowego roku prowadzi drugi kanał z grami (GramPaula) też jest bardzo ciekawy i oczywiście też oglądam!



A z kosmetycznych akcesoriów odkryłam lampkę UV z biedronki. Kupiłam ją niedawno i już dla mnie jest idealna, bo paznokcie są wysuszone po 10 minutach suszenia. 



Pokochałam herbaty z biedronki. Jest to nowość, albo edycja limitowana. Są genialne, jedna o smaku jagodowej babeczki, która tak pachnie jak świeżo wyciągnięte ciasto z piekarnika, a druga jest o smaku zimowych przypraw. Pomarańcza, cynamon i goździki, obłęd! Koniecznie wypróbujcie



Ten bronzer kocham od maja minionego roku i sama nie wiem czemu pokazuję. Używam go codziennie, kocham jego kolor i pewnie jak się skończy, kupię jeszcze jeden. Zapomniałam napisać, że jest z Avonu ;)



Zmywacz z Rossmana każdy zna. Ma zwolenników i przeciwników, ja zaliczam się do tej pierwszej grupy. Świetnie zmywa mi lakier i całkiem dobrze daje radę sobie z brokatem.



W grudniowych ulubieńcach pokazywałam Wam krem do rąk czekoladowy, a teraz pokazuję Wam masło do ciała z tej samej serii. Tak dobrze nawilża skórę, że nie wyobrażam sobie teraz nie używać. No i jego zapach... obłędnie czekoladowy <3



Ten eyeliner z Eveline kupiłam niedawno, ale używałam go dawniej i teraz przypomniałam sobie jaki jest genialny. Kreski gotowe są w kilka sekund, jego wykończenie nie jest świecące, tylko dość matowe, kocham go.



Peelingi z Joanny są naprawdę super, jak na ich cenę. Teraz w styczniu kupiłam sobie o zapachu waniliowym i powiem Wam, że naprawdę jest ekstra. Skóra jest delikatna i nawilżona, dla mnie w sam raz.



No i kolejny kosmetyk z Eveline, czyli odżywka do rzęs z mojego mikołajkowego prezentu. Odkryłam, że też świetnie sprawdza się do brwi, no i używam i tak i tak. Do rzęs stosuję jako bazę pod tusz, bo fajnie je podkręca, a na brwi po to, żeby dłużej utrzymać na nich kredkę.



Gazeta Joy jest ze mną już 2 lata i naprawdę jest godna polecania dla tych, którzy jej nie znają. Jest w niej dużo ciekawych materiałów, wywiady, czasem nawet z blogerkami. Ciekawe porady, ten na luty jest bardzo przydatny


No i Ziaja, czyli niezastąpiona firma. A teraz jest to szampon do włosów przetłuszczających się. Pachnie miętą, świeży zapach, no i naprawdę pomaga na przetłuszczające włosy. Teraz widzę, że nie muszę myć codziennie włosów i myślę, że jest to sprawa tego szamponu.


A Wy jakich macie styczniowych ulubieńców? Do następnego :*

38 komentarzy:

  1. Mam peeling z Joanny o zapachu kiwi i bardzo go lubię :)

    beautifuldreams29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za to ja nie lubię kiwi, ale inne zapachy uwielbiam :3

      Usuń
  2. Zgadzam się z tobą są cudne!
    Obs za obs na blogu ? Zacznij a na pewno się odwdzięczę!

    OdpowiedzUsuń
  3. bronzer jest świetny, sama go posiadam ;)

    dodaję do obserwowanych :) może wspólna obserwacja?
    http://xnataliie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Herbatki z biedronki, zmywacz ISANA i Joy to zdecydowanie moi ulubieńcy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Paula wygląda bajecznie. A Ziaja jak zawsze moja ulubiona . (:

    twocommasandone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Koniecznie muszę zacząć oglądać kanał Pauli! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę warto! Mega pozytywna osoba :3

      Usuń
  7. Świetni ulubiency! :)
    Tez bardzo lubię bloga bliźniaczek i kanał Glam Paulli :DD

    Nowy post, zapraszam(klik). Pomożesz i poklikasz? To dla mnie ważne c:

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam te herbatki i ten zmywacz :) co do lampy to ja w tym czasie na promocji wyłowiłam szczoteczkę do twarzy i na lampę też miałam ochotę ale to już byłby za duży wydatek ;/

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja miałam ochotę kupić tą szczoteczkę, ale już nie było :/

      Usuń
  9. Zaciekawiła nas ta lampa UV ;) Na pewno jest bardzo przydatna. Ile za nią dałaś ?
    http://gangetpolska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie bardzo przydatna, biedronka 19,99 ;)

      Usuń
  10. Ja również oglądam Glam ;)


    obserwujemy ? http://izey-izabella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam bloga Natalii i Julii :) Fajni ulubieńcy.
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. oo lubię czytać bloga bliźniaczek :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też lubię blog Nati i Jugi.

    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny post :) herbaty tez kupowalam z biedronki z tych rodzai i sa pyszne.

    http://caiawichowska.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  15. jesteś bardzo ładna ! też uwielbiam blog Julii i Nati, świetny post
    pozdrawiam :*

    http://kajfikandchowan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetni ulubieńcy :)
    Też bardzo lubię blog Julii i Natali ♥

    http://patutka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Oo ja też czytam Joya ;) A ten zmywacz testowałam i bardzo dobry ;)
    Świetni ulubieńcy !
    http://you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń