10 lutego 2015

Grammy Awards 2015!


Hejka kochani :*
No i w końcu tutaj wróciłam! Tak, wiem, że miałam pisać posty przez całe moje ferie, a jest już wtorek i za kilka dni wracam do szkoły. Potrzebowałam jakiejś przerwy i sobie ją zrobiłam przez kilka dni i chyba mi to pomogło. Bo skoro są ferie, to i ja chciałam całkowicie wypocząć, teraz zostało mi jeszcze kilka dni wolnego, więc popracuję nad nowymi postami i już zapewniam, że pojawiać się będą regularnie.
A dziś przychodzę do Was z pierwszym tego typu postem, czyli ze stylizacjami gwiazd. Ale nie będą to przypadkowe stylizacje, bo będą to stroje gwiazd z tegorocznego Grammy Awards, które jak pewnie każdy wie odbyło się 8 lutego. Spośród wszystkich gwiazd wybrałam dziesiątkę najlepszych ich stylizacji. Myślę, że taki pomysł się Wam spodoba.


10. Na moim dziesiątym miejscu znalazła się Kim Kardashian, bardzo spodobała mi się jej sukienka, jednak jakby zakryła więcej swojego ciała byłoby lepiej. No i jak dla mnie obyłoby się bez ozdób na ramionach i na rękawach. Plus za nową fryzurę.



9. Kolejne miejsce zajęła Anna Kendrick. Spodobał mi się jej "garnitur" jednak ja zamieniłabym buty, najlepiej na złote i dołożyła długie złote kolczyki. 



8. Beyonce miała naprawdę piękną suknię, ale mało przekonuje mnie jej rozmiar dekoltu.



7. Od niedawna bardzo podoba mi się styl vintage i też dlatego spodobała mi się stylizacja Bonnie McKee. Piękny kolor sukienki i dodatki też, ale krój sukienki troszkę mi nie spasował.



6. Piękna suknia, ale jednak na Ritę Ore to za mało moim zdaniem. Nadal nie jestem przekonana do golfów.  Ale sukienka zjawiskowa.



5. U Katy Perry spodobało mi się połączenie sukienki z kolorem włosem, jest świetnie, zamieniłabym tylko buty.



4. Miley Cyrus pewnie nie jednego zaskoczyła swoją stylizacją. Ale w eleganckiej wersji podoba mi się najbardziej. Klasyka i elegancja!



3. Zgadnijcie co pierwsze wpadło mi w oko w stylizacji Rihanny... nie, nie sukienka, a makijaż. Riri wygląda tak cudownie w takiej naturalności, że nic więcej jej nie potrzeba. No ale nie da się ukryć oryginalnej sukienki, takie kolory jej pasują.



2. Ariana Grande jak zawsze cudowna! Przepiękna sukienka, dodatki, wszystko!



1. No i na pierwszym miejscu Taylor Swift. Cudowne połączenie kolorystyczne sukienki i butów. Krój sukienki idealne, dla jej długich nóg!



No i o to moja najlepsza 10. Jak Wam się podoba taki rodzaj postów? Która stylizacja najlepsza?




35 komentarzy:

  1. Według mnie Miley i Ariana wyglądają zdecydowanie najlepiej <3 Reszta jest już za bardzo przesadzona ;)
    http://metkaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie, one poszalały z prostotą :3

      Usuń
  2. Taylor ma rzeczywiście piękną sukienke! :D
    Widziałam urywki z tej gali na snapie haha :D
    6,5,4,3,2 idealne! :)

    Nowy post, zapraszam(klik). Poklikasz? c: Zapraszam na ten postc:

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie wyglądają świetnie ! Jednak Rihanna pobiła wszystkich :))

    naataluunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. jak dla mnie druga i ostatnia stylizacja najlepsza :)

    beautifuldreams29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Rihanna wyglada jakby miala zaraz pęknąć! Katty Perry sliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale każdy przyzna, że wygląda oryginalnie :3

      Usuń
  6. Nam podobały się wszystkie te błyszczące kreacje. Beyonce wyglądała przepięknie w swojej sukience jednak tak jak piszą niektóre portale dodała sobie dodatkowych kilogramów tą stylizacją. Co do Rihanny to nie rozumiemy zachwytu mediów jej sukienką, ale każdy ma przecież inny gust ;)
    http://gangetpolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo Beyonce powinna założyć coś prostszego, a poza tym wszyscy ok :)

      Usuń
  7. Całkowicie się zgadzam Taylor wygląda cudownie.Ten kolor w połaczeniu z jej urodą, bosko!
    Avenue Franche

    OdpowiedzUsuń
  8. mi najbardziej przypadła do gustu stylizacja Taylor, Miley, Katy i oczywiście Ari. Wyglądają cudownie *0*

    Mogłabyś kliknąć w jakiś link do ubrań Sheinside u mnie na blogu? Odwdzięczam się obserwacją i miłym komentarzem. Masz też szanse na bycie poleconą, w kolejnym poście. Serdecznie zapraszam i pozdrawiam ♥ (post - klik)

    OdpowiedzUsuń
  9. Garnitur jest cudowny, ale sukienka Taylor bije przebiła całą resztę *o*
    monomentume.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna notka
    nietypowa, lecz fajna
    czy mogłabym liczyć na Twoje szczere kliki ? To dla Ciebie niewiele, a dla mnie dużo to znaczy :)
    z góry dzięki
    http://by-aleksandraa.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się z trzema pierwszymi miejscami Taylor miała cudowna sukienkę ♥
    Zapraszam do mnie ♥ http://karrrblog.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Taylor wyglądała przepięknie :)
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Miley wyglądała cudownie *-* Liczę, że wejdziesz do mnie: http://anitka-atinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Taylor najlepiej ;D
    świetny post, bardzo podoba mi się wygląd twojego bloga :)
    obserwuję ;)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post! Moim zdaniem najlepiej wyglądała Ariana i Katy :*

    ♥ by-kinqa.blogspot.com [ KLIK ] ♥

    OdpowiedzUsuń