2015/02/21

Plans and dreams...


Hejka kochani :*
No i doczekaliśmy się weekendu. Było mi to naprawdę potrzebne, lecz teraz czeka mnie bardzo dużo nauki i  może się postaram jeszcze przez weekend zrobić posty na następne dni, żeby pojawiły się w tygodniu. A dziś przychodzę do Was z innym postem, bo na temat moich planów i marzeń na przyszłość. Każdy z nas ma jakieś plany, marzenia związane z przyszłością, czasem wydają się nam nie możliwe, lecz marzenia są po to, aby je spełniać!


Największym marzeniem, może planem na przyszłość jest pójście na studia. Chciałabym rozwijać się nadal bo szkole średniej. Najlepiej studia związane z urządzeniem wnętrz bądź dziennikarstwem. Ze studiami wiąże się także wyjazd do większego miasta i zostanie tam na stałe. Wymarzonym miastem jest Warszawa lub Kraków. Oby się udało!


W przyszłości chciałabym zacząć nagrywać. Bardzo mi się to podoba, lecz jak na razie nie dojrzałam do mojego marzenia. Ale myślę, że wszystko jest możliwe. A jak nie Youtube, to na pewno rozwijanie bloga i praca nad nim!


Marzy mi się praca dekoratora wnętrz, bo jest to związane z moimi pasjami. Bardzo chciałabym pracować w tym zawodzie, jak nie w tego typu firmie to na planach seriali. Dążymy do tego!


Chcę nauczyć się więcej obcych języków i zaczynam to w tym roku, gdy uporam się z egzaminami gimnazjalnymi chcę zacząć uczyć się języka francuskiego, zawsze po trochę. Kto wie, czy za chwile nie będzie mi się chciało uczyć jeszcze innego. Naprawdę warto się rozwijać, a nie stać w miejscu.


Chcę być po prostu szczęśliwym człowiekiem. Rodzina, dom, praca, nie wiem czy tylko dziewczyny mają takie plany, bądź marzenia. Nie mówię, że od razu w wieku dwudziestu paru lat, chcę mieć męża i dzieci, tylko po prostu "kiedyś", gdy będę miała całkowicie uporządkowane życie, no i gdy znajdę ten ideał na męża! :D


Nie wiem jak Wam się spodoba taki post, ale dowiecie się troszkę o moich marzeniach i planach na przyszłość. Gdyby udało mi się to wszystko zrealizować, byłabym bardzo szczęśliwym i usatysfakcjonowanym człowiekiem. Ale "jak masz marzenia to znaczy, że masz wszystko". Wam również życzę spełniania swoich marzeń i dążenia do wyznaczonych przez siebie celów.
Do następnego :*

50 komentarzy:

  1. masz super plany na przyszłość, też bym chciała studiować w Warszawie. Śliczne zdjęcia, bardzo ładnie na nich wyszłaś. Zajrzysz, skomentujesz? Bardzo mi na tym zależy. http://loveemyydreeam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. genialny naszyjnik i powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo chciałabym zamieszkać w Warszawie!

    beautifuldreams29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w realizacji planów

    http://paulineeeblogger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki,żeby udało Ci się te marzenia zrealizować <3

    naataluunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. powodzenia w realizacji marzeń :) agata-musielak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia w realizacji panów i marzeń, śliczne zdjęcia! :D

    Mój blog(klik) c:

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ambitne plany, więc trzymamy kciuki. Najważniejsza jest wytrwałość i cierpliwość, bo inaczej szybko można zrezygnować. U nas sprawdza się spisywanie wszystkich rzeczy, które chcemy zrobić na papier, dzięki temu wiemy co musimy jeszcze ogarnąć ;)
    http://gangetpolska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam wszystko w głowie i tego na razie się trzymam :3

      Usuń
  9. Życzę spełnienia tych wszystkich marzeń i zrealizowania planów ;* Śliczne zdjęcia :)
    http://metkaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, że już masz pomysł na przyszłość. Ja jeszcze nie do końca wiem co chcę robić. Życzę zrealizowania wszystkich przyszłościowych pomysłów.
    Mój blog, klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, myślę, że wszystko sie uda :)

      Usuń
  11. powodzenia w planach;*

    Pozdrawiamy cieplutko I zapraszamy do nas:)
    ♡ Twins Life. [KLIK] ♡

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna stylóweczka :*
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Moim wymarzonym miastem jest Londyn :D
    Jeżeli miałabyś chwilkę to bardzo proszę, wejdź do mnie na chwilkę i poklikaj w linki choies ♥
    Z góry dziękuje ♥
    Mój blog ||http://karrrblog.blogspot.com/ || Kliknij :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia w realizacji marzeń :) Ja też w przyszłości mam zamiar pójść na studia.
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje, Tobie też życzę powodzenia :3

      Usuń
  15. Mam podobne plany na przyszłość jak ty. Co prawda blog jest dla mnie odskocznią od życia codziennego, ale jednak trzeba poświęcać mu trochę czasu, a niestety nie możemy zapominać o szkle która przynajmniej dla mnie jest priorytetem.

    http://dreamcom21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ale oprócz szkoły liczy się również pasje :3

      Usuń
  16. Super post!

    +Zapraszam do mnie:*
    dalide.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnyy poost!
    Zapraszamy do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia ! Życze powodzenia w spełnianiu swoich marzeń, oby wszystko się spełniło tak jak planujesz :)

    http://thebeautyofinthedetails.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bycie szczęśliwym człowiekiem jest fajne :)
    Mam nadzieję, że uda Ci się to wszystko osiagnać :)
    Studiowanie to bardzo realny cel :)
    Ładne zjdęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Trzeba zrobić wszystko by być szczęśliwym ;)

    Pozdrawiam.
    http://maadziiii.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam nadzieję, że twoje marzenia się spełnią. :)

    Zapraszam na konkurs!
    hollyandholly1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń