18 lutego 2015

Ubraniowy haul ostatnich tygodni!


Hejka kochani :*
Jak już wiecie, od poniedziałku oficjalnie zaczęła mi się szkoła, ale już od poniedziałku żyję weekendem (nadzieja matką głupich haha). Jakoś teraz totalnie przestałam trzymać się mojej regularności pisania postów, lecz teraz nie jest to spowodowane brakiem czasu, lecz moim lenistwem, jednak tak to w życiu bywa. Myślę, nad nowymi seriami na moim blogu i już jako małą zapowiedz, mogę powiedzieć, że w sobotę bądź niedziele pojawi się jeden z nich. A dziś przychodzę do Was z haul'em, którego brakowało na blogu. Jakoś ostatnim czasem nie kupowałam dużo rzeczy, ale pokażę Wam co udało mi się zdobyć. A więc zapraszam!



Pierwsze chcę pokazać co udało mi się upolować w ciucholandzie. Jestem bardzo zadowolona z tej kurtki, ponieważ ma bardzo lekki materiał, więc na wiosnę będzie idealna. Kolor też mi odpowiada, wszystko na plus! H&M około 25 zł.


I zakup miesiąca, czyli kraciasta, czerwona koszula, której szukałam od miesięcy i znalazłam w lumpeksie. Jest boska, najlepiej chodziłabym w niej cały czas, bo jest mega wygodna i świetnie wygląda. Gina Tricot 9 zł. 



Od jakiegoś czasu pokochałam takie basicowe bluzki i znalazłam taką w paski również w lumpeksie. Świetnie się sprawuje i szukam dalej takich :3 Papaya około 10 zł.


No a teraz czas na sklep Cropp i moje przecenowe łupy! Pierwszą z nich jest bluzko-bluza sama nie wiem, ale wygląda przepięknie, napis również pasuje do mnie.Dość prosta, pomimo kwiatowego dodatku. Kupiłam ją na przecenie -40%, zapłaciłam około 30 zł. Myślę, że znajdziecie ją w sklepie, lecz już w regularnej cenie 49,99.


I spódnica, dość dziwnie wyglądająca tak na płasko, lecz bardzo mi się spodobała po tym, jak leży i że jest trochę inna. Kiedyś pokażę Wam jakąś stylizację z nią i zobaczycie jaka jest fajna! Kupiłam ją również w croppie za 29.99 zł na przecenach.


Boyfriend'y to był mój must have zakupowy i tak o to są! Wyglądają świetnie i żałuję, że wcześniej sobie ich nie kupiłam, lecz dorwałam je za 99.99 zł ale miałam kupon w Croppie -30% i tak zapłaciłam 69.99 zł. Są mega wygodne! <3



I prześwietny t-shirt, w którym spodobał mi się tył, ale tak to bywa :D Kupiłam go w Housie. Jakoś polubiłam czarne ubrania. Kosztował 29,99 zł

I to byłoby na tyle z moich ubrań. Myślę, że się Wam spodobało. Może podacie propozycje na kolejne posty? Do następnego ;*

36 komentarzy:

  1. wszystko sliczne , :D daj znac jak sie nosza x

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszula - cudo, a boyfriendy idealne! Sama takich poszukuję więc muszę wybrać się do croppa :D

    Mój blog- klik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Wybierz się, bo naprawdę warto! :)

      Usuń
  3. Świetne ubrania! Najbardziej podoba mi się koszula i bluzka w paski :D

    Mój blog(klik) c:

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne ciuszki kupiłaś :) Bardzo podoba mi się koszula,też planowałam ją kupić ;3

    naataluunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne ciuszki ;* Ja też dzisiaj byłam na zakupach ;)
    http://metkaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. koszula w kratę jest genialna! <3
    zapraszam na nowy post http://nataliexbrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka ładna koszula i spódniczka! :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszula w kratkę za 9zł??? Niemożliwe! :D

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Niezłe zdobycze i do tego jeszcze jakie korzystne ceny, nam najbardziej spodobała się koszula w kratę- ostatni hit sezonu, który zresztą ciągle wraca do mody. Opłaca się mieć chociaż jedną taką ;)
    http://gangetpolska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam wyprzedaże, bo nie lubię wydawać dużo pieniędzy na rzeczy, które za chwilę będą przecenione, więc później kupuję za tak korzystne ceny. A do koszul.. love it! <3

      Usuń
  10. Świetne rzeczy ;)
    Podoba mi się ta bluzka w paski :3
    Mój blog- klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podobają mi się te ubrania, zwłaszcza koszula w kratę, czarna spódniczka i ta ostatnia koszulka. Już wyobrażam sobie stylizację z tymi rzeczami. Pozdrawiam! :)
    Mój blog, klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne rzeczy , koszula jest taka sliczna że nie mogę się napatrzeć ;)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne rzeczy, mnie też najbardziej spodobała się koszula, bo jestem ich zwolennikiem :D
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne rzeczy, mnie też najbardziej spodobała się koszula, bo jestem ich zwolennikiem :D
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialne ubrania! Spódniczka bardzo mi się spodobała.
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń