28 lutego 2015

Ulubione w lutym! '15


Hejka kochani :*
Z racji tego, że już jutro nowy miesiąc 2015 roku, czyli marzec przychodzę do Was z ulubieńcami lutego. Jak już robiłam to w styczniu, ulubieńcy będą mieszani, bo jakoś nie lubię rozdrabniać się z postami. Luty minął mi bardzo szybko, więc może dlatego ulubieńców jest nie wiele. A teraz zapraszam do oglądania!



Pierwszy ulubieńcem jest żel antybakteryjny, który pokazywałam Wam w szkolnym must have. Ale nie pokazuję go jako "szybkie umycie rąk", ale jako świetny kosmetyk na wypryski. Działa super przez dużą ilość alkoholu w składzie. Gdy mam jakiś problem z skórą, nakładam go w to miejsce na noc, a gdy budzę się rano jest już prawie nie widoczne.



A z lakierów do paznokci w tym miesiącu polecam czerwony lakier z Essence z limitowanej świątecznej edycji. Trzyma się na paznokciach około 5-6, więc jest naprawdę świetny!



Z racji tego, że lubię firmę Essence to pokazuję Wam kolejną rzecz z tej firmy. A jest top coat na paznokcie. Zawsze maluję nim paznokcie przed i po wymalowaniu ich lakierem, no i przedłuża trwałość lakieru.



Odżywki Biowax, to jest to, co kocham! Niedawno w kosmetycznej ofercie w Biedronce były dostępne i kupiłam klika saszetek. Muszę, je Wam szczerze polecić, bo świetnie działają na włosy, dobrze się po nich rozczesują i są naprawdę gładkie. Są różne rodzaje, więc każdy znajdzie coś dla siebie.



Z kolejnych rzeczy do włosów jest mgiełka z Avonu. Olejek w sprayu sprawdza się fajnie, nawilża suche końcówki, a z olejkiem w sprayu do włosów nie miałam do czynienia, więc super gadżet.



Z tego co pamiętam pokazywałam Wam tą paletkę w świątecznym GRWM, a jest to paletka z Lovely. Sprawuje mi się świetnie i używam jej codziennie, najczęściej białego cienia do rozjaśnienia oczu. Cienie się nie osypują, trzymają się na powiekach cały dzień, ogólnie na TAK!



No i ostatni z kosmetyków, czyli kredka do brwi z Essence. Tak znowu Essence, ale kocham tą firmę. Tak się zastanawiałam, dlaczego wcześniej nie pokazałam tej kredki, a używam jej już kilka miesięcy i sprawuje mi się świetnie. Warto kupić!



Z aplikacji na tableta w tym miesiącu przypadło mi do gustu radio Open fm. Słyszałam wcześniej o tym radiu, lecz jakoś nie byłam nim zainteresowana do chwili, gdy go nie ściągnęłam. Jest tam bardzo duży wybór muzyki: impreza, nauka, praca, top 20, naprawdę każdy znajdzie tam swoją muzykę. Szczerze zachęcam Was do ściągnięcia tego radia, jeśli jeszcze z niego nie korzystacie.


A z seriali w tym miesiącu mam dwa ulubione, oto one:

Hawaje 5-0, to serial o którym dowiedziałam się nie dawno. Nie każdemu może przypaść do gustu, bo dużo w nim przemocy, krwi itd. Ale ogólnie jest o detektywach, którzy łapią zabójców, to wszystko jest w pięknym plenerze bo na Hawajach, no i w każdym odcinku dzieje się co innego.


A Na dobre i na złe, to chyba każdy zna, nie muszę opowiadać o czym jest ten serial. Ale powiem Wam, że jakoś przez luty wkręciłam się niego i kiedyś siedziałam i oglądnęłam 4 odcinki, aby być bardziej w temacie :D



A to kilka piosenek, które wpadły mi do ucha w lutym:

https://www.youtube.com/watch?v=b8I-7Wk_Vbc

https://www.youtube.com/watch?v=Qn4I4OuDCYA

https://www.youtube.com/watch?v=cE6wxDqdOV0

https://www.youtube.com/watch?v=SZOWDd2Xy7w


A końcowym ulubieńcem są moje czarne włosy. Przefarbowałam je w poniedziałek, jeśli czytaliście moją noworoczną wishlistę, były tam czarne włosy no i marzenie się spełniło! Jak się podoba?




I to byłoby na tyle moich ulubieńców z lutego. Nie było ich wiele, lecz zawsze chcę je Wam pokazać. Zaczyna się nowy miesiąc i znowu jestem zmotywowana do pisania postów. Dla mnie będzie to pracowity miesiąc, z racji próbnych egzaminów, zaliczeń do bierzmowania i ogólnie nauki w szkole, lecz chcę dodawać posty 3 razy w tygodniu, jeśli oczywiście będę mogła, 2 posty to będzie minimum tygodniowa.
Co chcielibyście zobaczyć u mnie w marcu? Piszcie w komentarzach!

34 komentarze:

  1. gdzie kupiłaś ten żel antybakteryjny? moja koleżanka z klasy ma ten sam i mówiła, że kupiła w lidlu a ja go tam nie mogę znaleźć dlatego używam z firmy carex :)

    http://beautifuldreams29.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Były dostępne na wakacjach w biedronce :3

      Usuń
  2. Też mam tę paletę, jest świetna! :)
    mój blog- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo ja też uwielbiam na dobre i na złe haha :D wciągnął mnie ten serial ;)
    http://nataliexbrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też uwielbiam odżywki Biovax :*
    http://metkaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie uzywalam zadnego z tych produktów =^-^=
    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się ta kredka do brwi, zastanawiam się nad jej zakupem :) agata-musielak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie biovax się jakoś nie sprawdził :/ a szkoda.
    a tą paletkę z Lovely chciałabym przetestować :)

    MS journalistic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przetestuj bo wiele osób jest z niej zadowolonych :3

      Usuń
  8. Chyba tez zaczne robić podobne posty!


    Zapraszam do mnie :) Liczy się każdy, nawet najkrótszy komentarz!
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat lubię robić i czytać ulubieńców :3

      Usuń
  9. Bardzo lubię radio OpenFm, wszystko tam jest i każdy znajdzie stację dla siebie!:)
    Bardzo ładny kolor tego lakieru:))

    Pozdrawiam i dziękuję za komentarz u mnie!:)
    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Na dobre i na złe jest moją miłością od BARDZO dawna, zaczęłam to oglądać jak jeszcze miałam tv w swoim pokoju (w Polsce!) i do tej pory uważam za jeden z lepszych seriali w polskiej tv;)

    zapraszam do mnie
    alqxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajni ulubieńcy, też lubię na dobre i na złe ! <3
    Obserwujemy? Zacznij i napisz u mnie na blogu a także to zrobie ;3
    Poklikałabyś w baner Sheinside w prawej kolumnie ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń