2015/03/16

My childhood! Czyli troszkę wspomnień.


"Szczęśliwych lat dziecinnych nikt nie zdoła odebrać"- Agatha Christie

Hejka kochani :*
Dziś przychodzę do Was z kolejnym postem, całkiem innym na moim blogu. Już po tytule i cytacie na górze, można się domyślić, czego będzie on dotyczył. Pomyślałam, abyście poznali mnie lepiej, opowiem troszkę o moim dzieciństwie, którego szczególnie nie pamiętam (najbardziej tych momentów sprzed 13-14 lat), ale przypominają mi o tym fotografie, które chcę Wam pokazać!

No i dopadł mnie ten moment, w którym brakuje dzieciństwa, zwłaszcza patrząc po starych albumach i przypominając sobie, jakie życie było wtedy beztroskie. Chyba jeszcze nawet 2 lata temu nie powiedziałabym, że chcę wrócić się do dzieciństwa. Nie mam pojęcia czemu każdy tak śpieszy się do dorosłości (tak, ja też).  Ale trudne momenty, ważne decyzje do podjęcia, utwierdzają w przekonaniu, że dzieciństwo to najlepszy okres w życiu!  Wtedy trudne wydawało się to, że idzie się do przedszkola na 4-5 godzin i czy zdąży się na wieczorynkę. To było coś cudownego i chyba każdy się ze mną zgodzi. A teraz zdjęciami i odrobiną tekstu chcę Wam przybliżyć moje dzieciństwo. Zapraszam!



A to jedno z moich pierwszych zdjęć (takie na którym jestem ubrana :D). A więc urodziłam się 8 marca 1999 r. o godzinie 7:35. Byłam najsłodszym noworodkiem! :D



Byłam słodkim krejzolem haha! Na zdjęciu z kuzynem i kuzynką :)



Grandziara ze mnie była też porządna! Po prawej stronie w czapce i rękawiczkach taty! Kocham zdjęcie po lewej stronie <3



Kochałam Myszkę Mikki i misiaczki. Takiee duże! <3



Place zabaw i wesołe miasteczka, to były moje drugie domy!



Na dworze, najchętniej spędzałam całe dnie, czy w zimę czy w lecie! Króliczki i kwiatuszki <3



2001 rok z siostrą!



Pierwsze wakacje nad morzem! Kołobrzeg 2005 r. Było super! Co zresztą widać po zdjęciach :)



Roczek! Czyli 2000 r. Byłam bardziej podekscytowana aparatem niż dmuchaniem świeczki, tata musiał pomóc :D



Bardzo lubiłam zdjęcia! Baby model haha :)




No niestety, były też te złe momenty, w których był krzyk i płacz. Ale nie trwało to długo.



A tu dumna z pierwszym zębem!



Piesków i kotków nie mogło zabraknąć. W Wielkanoc chodziłam z własnym koszyczkiem do święcenia.



A tutaj pierwsza kolonia. Było trudno, ale dałam radę :)



Na zdjęciu z ciocią, moje pierwsze lato. Nie wiem czemu, ale lubię to zdjęcie!



Czasami bywały dni, w których wyprowadzałam się z domu (nie dosłownie). Ale moje wyprowadzanie polegało na spakowaniu zabawek do torebki mamy i reklamówki (z biedry :D) i wyprowadzałam się dwa pokoje dalej do mojej babci. Ale powroty były szybkie godzina max :D



A tu mój chrzest, czyli 22.05.2000 r. Wszyscy mówią, że podczas mszy byłam niegrzeczna, pewnie nieprawda :D




Ale mimo wszystkiego, uśmiechałam się często, co widać na zdjęciach i jest tak do teraz. I moje dzieciństwo uważam za bardzo udane, lepiej się nie da. Z wielką przyjemnością wróciłabym do tego czasu!

No i to byłoby na tyle. Myślę, że Wam się spodobało i nie zanudziłam Was moimi opowiadaniami. Jeśli chcecie podobne posty, piszcie, zrobię z wielką przyjemnością!

A Wy jak wspominacie swoje dzieciństwo? Wolicie dorosłość czy dziecięce życie?
Do następnego :*

39 komentarzy:

  1. Uwielbiam przeglądać zdjęcia z czasów, gdy byłam mała! :)

    http://laura-ss.blogspot.com/2015/03/my-lovely-clothes-choies.html

    Byłabym wdzięczna, gdybyś poklikała w trzy linki na dole <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł na post! :D
    Fajnie czasem sobie powspominać :)

    ♥Mój blog-kliik♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasami fajnie jest tak powspominać, na pewno byłaś świetnym dzieckiem :)
    http://martha-marthaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy pomysł z takim postem:) Moim zdaniem warto wspominać, a najlepiej te przepiękne chwile z życia:)
    http://xsomething-positivex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale byłaś słodziakiem! Dzieciństwo zawsze wspomina się najlepiej. :')

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny pomysł ze zdjęciami :)
    wspólna obserwacja ? http://paperlifex33.blogspot.com/ zacznij i daj znać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł na post! Mega ciekawy :)

    lookmagiclife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia z dziecinstwa :)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejkuuu... aż mi się łza w oku zakręciła. Tak bardzo chciałabym się cofnąc do tych błogich czasów
    Pozdrawiam cieplutko :*
    Mój blog- klik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety te czasy już nie wrócą :/

      Usuń
  10. jesteś ode mnie o 2 lata i miesiąc starsza hihi, fajne zdjęcia

    http://kazdy-krok-niesie-pokoj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. " Takie na którym jestem ubrana" hahaha
    Byłaś naprawdę uroczym dzieckiem haha
    Ja również często wracam wspomnieniami do dzieciństwa, eh

    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny u mnie! ♥
    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha bo chciałam pokazać jakieś moje pierwsze zdjęcia, ale na moje nieszczęście wszystkie są +18 haha :D
      Dzięki :*

      Usuń
  12. fajnie tak sobie powspominać :D urocze zdjęcia! :)
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Oh, I’m so in love with your blog! So beautiful photos and interesting posts!
    Will be happy to see you in my blog!

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. urocza byłaś :D

    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post ♥ Ja też lubię czasem pooglądać zdjęcia i powspominać czasy mojego dzieciństwa ;)
    Pozdrawiam!

    ♡ ✿ JULIA BLOG – KONKURS I NOWY POST KLIK ✿ ♡

    OdpowiedzUsuń
  16. Stare zdjęcia to świetne wspomnienia :)

    Mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście? To dla mnie bardzo ważne, z góry dzięki :)
    carrrolinax3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. wspaniałe zdjęcia ! :) pełne energii !!

    zapraszam Cię : http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń