2015/03/29

Podsumowując miesiąc- marzec!



Hejka kochani! :*

Kieruję do Was tylko jedno pytanie, czy Wam też tak szybko przeminął marzec? Dla mnie to niemożliwe, że w środę już nowy miesiąc, a tyle co był początek marca. Troszkę, przez ten miesiąc pochorowałam, ale mimo to nie było aż tak źle. Cieszę się z tego, że już wiosna, ale też martwi mnie to, że już za 3 tygodnie egzaminy, ale powtarzam sobie: dam radę! I oby tak dalej. A dziś, jak zawsze pod koniec miesiąca przychodzę do Was z jego podsumowaniem zdjęciowym. Zobaczcie trochę mojego marca!


Pierwsze marcowe selfie. Tak bardzo wiosennie! 




Czekałam na tą książkę i się doczekałam, oto jeden z moich urodzinowych prezentów+ najlepsza kokosowa czekolada <3




I jeszcze więcej słodyczy...



Miejsce najlepsze wieczorami? Oczywiście, że łóżko i dużoo muzyki.




Pierwszy medal w życiu haha. Turniej wiedzy pożarniczej, trzeba się w każdej dziedzinie sprawdzić.



Polubiłam selfie w lustrze, hmm zasługa dobrej, wiosennej aury?



Próbowaliście tych mini ciasteczek? Są obłędne, a teraz w małych opakowaniach, niebo <3



Jedna z wielu rybek, uchwycona w akwarium mojego kuzyna. No nie powiem bo ma fajną, czerwoną kreskę nad okiem. Taka moda w rybnym makijażu :D



Wiosna świetnie na mnie działa. Polubiłam wczesne wstawanie i zdecydowanie więcej się uśmiecham! Do tego, całkowicie wiosenny strój.



Pamięta ktoś jeszcze "Pamiętniki z wakacji"? Jak dla mnie najlepszy odcinek haha.



Kolejne selfie w lustrze. Przypadek? Tutaj, całkiem wyluzowana przed próbnym egzaminem z matematyki.



W marcu przypomniałam sobie, że posiadam coś takiego, jak "zniszcz ten dziennik". Powiem Wam, że robię to częściej.



Wiosna i w ogródku zawitała. Kocham stokrotki <3



Słonko i zielona trawa dopisuje także mojej kotce.



Oby więcej takiego słońca i takiego humoru <3



No i nowość dla mnie, nigdy nie spotkałam się z równie pięknym opakowaniem na cukier. Wszystko takie kolorowe.



No i chyba już tradycja dzisiejszego postu tak, tak zdjęcie w lustrze :)



Pierwsze, włoskie lody w tym roku. Otwieramy sezon letni!




I mam co czytać. Dawno zamierzałam się do zakupu tej książki i w końcu mam. Recenzja już wkrótce!



Twins <3




I wiosenno- miętowe pazurki. Kto lubi taki kolor?



Mogę już nie wychodzić z pokoju, mam co czytać!



No i przedświąteczne sprzątanie trwa. Nie obyło się bez zrobienia zdjęcia :D


Mix instagram <marzec>


/ zdjęcie podczas spaceru / selfie w dzień moim urodzin / czytam książki hehe / najpiękniejszy prezent /




/ piękne tulipany z dnia kobiet / najlepsze pićko / malutki łobuz / zdjęcie z moim słodziakiem Jasiem /



/ księżniczka ze snapa / piękne zachody słońca / najwygodniejsze buty roshe run / selfie wiosenne /


/ bańki mydlane / zostań jeśli kochasz i woda z cytrynką / najlepsze sobotnie śniadanie / niedzielne selfie w lustrze hehe /


No i tak jak widzicie, minął mi marzec. Było czasem nudno, źle ale dałam radę. Marzec to bardzo fajny miesiąc dla mnie, więc będę go mile wspominać. Myślę, że kwiecień będzie jeszcze lepszy, mimo egzaminów gimnazjalnych, ale pokonamy to! 
Jak Wam się podoba taki co miesięczny post? 
A Wam jak minął marzec? 
Do następnego :*



51 komentarzy:

  1. marzec był pięknym miesiącem :')
    zapraszam na nowy post :) - http://beansjolanta-blog.blogspot.com/2015/03/my-colorful-bed-as-rainbow.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe podsumowanie, świetne zdjęcia :*

    Pozdrawiam ✿
    ♥Mój blog-kliiik♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamietniki z wakacji... ach...
    one sa bezbledne po prostu!
    Sto lat kochana!

    visit me soon on
    http://pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha najlepszy ten odcinek <3
      Dziękuję bardzo :*

      Usuń
  4. mnie też martwią egzaminy, ale trzeba pozytywnie myślec, bardzo ładne zdjęcia :3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Oby wyniki egzaminów cię zadowoliły ! Bardzo dużo tu słodkości ;) Lody włoskie ? Mmm,pycha! Świetny post ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję medalu! :)
    womans-point-of-view.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny mix zdjęć ;) jaki słodki kociak!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo chciałabym przeczytać 'Zostań, jeśli kochasz' :)

    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero zacznę jak skończę"Bóg zawsze znajdzie Ci pracę" ;)

      Usuń
  9. Bóg znajdzie ci prace, ta książka jest świetna
    No i jeśli chodzi o całokształt podsumowania miesiaca jest bardzo fajnie
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi też strasznie szybko minął.. Świetny mix!:*
    Pozdrawiam cieplutko :*
    angelika-ka.blogspot.com- klik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak mi :)
      Dzięki i też pozdrawiam :*

      Usuń
  11. Fajna jest ta pierwsza książka? O czym dokładnie opowiada? Bo chyba się skuszę. Jednak nie ocenia się książki po okładce hahaha :D. Śliczne zdjęcia! *.* ♥ :*
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetna jest! Jest w niej 50 lekcji na temat spełniania się! Polecam :*
      Dzięki :*

      Usuń
  12. Świetne podsumowanie miesiąca, uwielbiam lody włoskie *-* Mi także marzec bardzo szybko minął :)
    Martha Blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak mi zimno jak pomyślę o lodach! Choć jadłam je już w lutym XD

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, że dodajesz tyle zdjęć :)
    Sama mam "Zniszcz ten dziennik", to świetna zabawa :D
    Pozdrawiam i zapraszam: http://idezrobicbudyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie oglądało się tyle dobrych fotek, jesteś śliczna! :)
    Pytałaś o wspolną obserwację- ja już obserwuję! :)

    http://moooneykills.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. też w tym miesiącu jadłam swoje pierwsze lody w roku :D
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy blog
    Zapraszam do mnie do nowego postu. Zostaw coś po sobie
    Za obserwację odwdzięczę się tym samym .
    Miłego wieczorku <3
    http://kodalinephotography.blogspot.com/2015/03/blog-post_30.html#more

    OdpowiedzUsuń
  18. Szybko minął marzec :))
    Pozdrawiam, www.mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Rzeczywiście marzec szybko minął.
    Najważniejsze to myśleć pozytywnie a na pewno dobrze napiszesz.
    Świetne zdjęcia.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę tak myśleć, bo jak nie to oszaleję :D
      Dzięki :*

      Usuń
  20. śliczne zdjęcia :*
    obserwuję i zapraszam:

    www.esiabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Dopiero zaczynam i fajnie jak byś zajrzała
    http://haniunia01.blogspot.com
    Pozdrawiam :) Obserwuje i zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Mega blog
    Uwielbiam go <3
    .
    .
    .
    Mam prośbę poklikasz w linki
    u mnie w pościę? Napisz u mnie w kom
    Zachęcam też do konkursu(świetne nagrody)
    Mogę też zrobić design :*
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  23. Great post. Lovaly blog. <3
    follow each other?

    OdpowiedzUsuń