2015/03/31

Ulubione w marcu! '15


Hejka kochani :*

Witam Was w pierwszym kwietniowym poście, a ostatnim, jeśli chodzi o marzec. Po tytule, możecie się domyślić, że będą to ulubieńcy! Pochwalę się jeszcze, że już mam kwiecień całkowicie zaplanowany, jeśli chodzi o bloga, więc trzymajcie za mnie kciuki i moją motywację. A teraz, żeby nie przedłużać przechodzę do postu!


Jeśli chodzi o kosmetyki, to na pierwszym miejscu jest mgiełka Jantar do włosów. Ostatnim czasem przystopowałam z prostowaniem włosów. Moje włosy są puszące i wtedy psikam je tą mgiełką i od razu są odżywione. Odżywka poprawia kondycję zniszczonych włosów, więc jak dla mnie jest świetna!



Kolejną rzeczą do włosów jest odżywka Kallos. Mam ją już naprawdę długo i nie mam pojęcia, czemu ona nie pojawiła się jeszcze w ulubieńcach. Jest świetna, już po jednym użyciu widać różnicę. Włosy są wygładzone i lśniące. Nie puszą się i nie łamią. Szczerze mogę Wam ją polecić!



Z kosmetyków do makijażu, chcę pokazać korektor z firmy Miss Sporty. A dlaczego? Bo jest bardzo tani, łatwo dostępny i świetnie kryje wszelkie niedoskonałości. Pierwsze nie byłam do niego bardzo przekonana, lecz teraz stał się moim ulubieńcem, bo radzi sobie z moimi cieniami pod oczami. Jest super.



A kolejnym kosmetykiem jest wazelina poziomkowa z Floslek. Jest jedną z niewielu kosmetyków do ust, które nawilżają moje usta. A poza tym ma piękny zapach. Już po kilku dniach widziałam różnicę w wyglądzie moich ust! Jest dostępna w stałej ofercie biedronki. Chyba skuszę się na więcej zapachów.



A z zapachów odkryłam mgiełkę kwiatową z Avonu. Miała ją już bardzo długo, lecz dopiero teraz zauważyłam jak ona pięknie pachnie. Typowo wiosenny zapach!



A z "książkowych" ulubieńców, znowu "Zniszcz ten dziennik". Przypomniałam sobie o nim w marcu. Idealny sposób na nudę i rozwijanie swojej kreatywności. Planuję zrobienie postu o mojej "destrukcji", więc czekajcie!



Z jedzeniowych, a raczej piciowych (?) ulubieńców jest herbata, a bardziej mięta. Cały, naprawdę cały marzec piłam tą herbatę. Uwielbiam ten zapach i smak. Jeszcze jej właściwości! Więc czego chcieć więcej.




A z ubraniowych ulubieńców, muszę napisać coś o Nike Roshe Run. Kocham te buty i nie przesadzam. Są idealne, wygodne. Odkąd je mam, chodzę w nich non stop. Pasują do wszystkiego i przede wszystkim mega wygodne. Już niedługo planuję kupić nową parę :3



A oto moi muzyczni ulubieńcy. Posłuchajcie!









No i tak mniej, więcej prezentują się moi marcowi ulubieńcy. Nie jest tego wiele, ale zawsze coś i zawsze chcę Wam coś pokazać. I już myślę, że takie posty będą pojawiać się regularnie co miesiąc.

Chcę Was jeszcze zachęcić do wzięcia udziału w mojej ankiecie, która znajduje się na pasku bocznym i Wasze głosy pomogą mi w dopasowaniu postów do mojego bloga.



Życzę Wam udanego kwietnia, a 3-gimnazjalistą miłej nauki do egzaminów. Pamiętajcie, damy radę!

Do następnego :*


52 komentarze:

  1. oo nike roshe run <3

    www.esiabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Love me like you do <3

    womans-point-of-view.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetni ulubieńcy, śliczne buty :*

    Pozdrawiam ✿
    ♥Mój blog-kliiik♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega blog
    Uwielbiam go <3
    .
    .
    Obs Za Obs?Ja Już obserwuje
    Mogę też zrobić design tobie jak chcesz:*
    Zapreaszam do mnie
    http://sandraa-suusaan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetni ulubieńcy, właśnie zastanawiam się nad kupnem Roshe Run
    pozdrawiam :)
    Miooodziablog-klik <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gorąco je polecam, kupuj bo są mega wygodne <3

      Usuń
  6. Tez mam odżywkę z Jantar, jest świetna!
    Znam wszystkie piosenki <3

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Koniecznie muszę kupić sobie ten korektor. :)

    milenaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Raz w życiu tylko piłam herbatę z miętą :) :*.
    Może obserwacja?:*
    http://ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam identyczną mgiełkę z avonu i jest cudowna :) a na odżywkę chyba się skuszę ;)

    http://po-prostu-karola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj odżywkę, bo świetnie działa na włosy i jest bardzo tania! :)

      Usuń
  10. świetni ulubieńcy :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. też mam ten korektor z miss sporty, uwielbiam go !
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam mgiełki z Avonu, moją ulubioną jest ta o zapachu kwiatu wiśni, polecam!:)
    Bardzo fajnie, że masz już plany blogowe na kwiecień:)

    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny u mnie!
    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię oprócz tej, co pokazałam o zapachu śliwki :3
      Myślę, że powiodą się moje plany ^^

      Usuń
  13. Zdecydowanie się z Tobą zgadzam jeśli chodzi o miętową herbatę i roshe runy!!! <3

    lookmagiclife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież miętowa herbatka jest najlepsza! :D

      Usuń
  14. chciałabym wypróbować tej odżywki! A herbatkę miętową piję nałogowo, rodzice tylko śmigają do marketu po kolejne paczki :)
    ✄ blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ja mam tą wazelinę z biedronki ale o zapachu dzikiej róży i nie polecam ;/. Nwm jak inne zapachy, ale mój jest na nie.
    ____________
    Powracam do blogowania po dłuższej przerwie. I zmieniam adres!
    http://bez-kropki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne, mam tą samą mgiełke, też mam roshe i uwielbiam piosenke ellie:*

    http://mylife-tasia.blogspot.com/2015/03/sheisideclick.html
    POKLIKASZ KOCHANA BARDZO PROSZĘ <3
    JEŚLI TAK NAPISZ MI A ODWDZIĘCZĘ SIĘ W 100000%
    (u mnie pojawia się kto poklikał, więc proszę o uczciwość) buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  18. Megga blog
    .
    .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Zapraszam do mnie
    http://sandraa-suusaan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny post, zniszcz ten dziennik super sprawa :)

    hihellookaybye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń