2015/04/30

Aktywny weekend.


Hejka kochani :*
Witam Was w pierwszy, prawie majówkowy wieczór. Bardzo cieszę się, że jest troszkę dłuższy weekend, bo można odpocząć i przygotować do ostatecznego starcia ze szkołą i ocenami. Ale dziś nie o szkole, a czasie wolnym. Dziś super minęło mi popołudnie i troszkę to mnie natchnęło na dzisiejszego posta. A więc co robiłam? Byłam na rowerach. Taak, to tylko rowery, ale bardzo lubię jeździć i to bardzo daleko, a dziś było daleko. Pogoda jest super i myślę, że tak będzie przez cały majowy weekend. Na dzisiejszej przejażdżce byłam z Olą, którą mieliście okazję poznać w poście "Friends tag". Ale wracając do posta, to dziś chcę troszkę napisać o aktywnym spędzeniu długiego weekendu, a jak to woli, każdego wiosennego weekendu!


Pierwszą aktywnością podczas tego weekendu to po prostu rower. Tak wiem, nie zaskoczyłam. Ale gdy jest ciepło, nawet trzeba wyciągnąć rower, wziąć razem ze sobą koleżankę bądź kolegę i jechać daleko. Ja uwielbiam!



Kolejnym zajęciem są rolki. Każdy lubi rolki. Nie dość, że można porządnie wyćwiczyć ciało, to jest fajne zabicie nudy w długi weekend.


Wieczorne spacery. Wiosną jest co raz cieplej i wieczory są cieplejsze. Przyjemnie jest wyjść pod wieczór na długi spacer. Mniej przyjemne są komary, ale pomińmy to.


Ogniska ze znajomymi. Super sprawa. Rozrywek nigdy dość, a jeszcze z najlepszymi znajomymi przy ognisku. Trzeba nad tym pomyśleć.



Poczytanie książek, na które nie mamy czasu podczas szkoły. Pomyślicie, że niby to jest aktywne spędzanie czasu. No do końca nie jest, ale bardziej aktywniejsze niż komputer czy telewizor.




No i to byłoby na tyle moich pomysłów. Będę starać się je realizować podczas tegorocznego majowego weekendu. Napiszcie w komentarzach jak macie zamiar spędzić długi weekend i jaka jest wasza definicja aktywnego spędzania weekendu. Miłego odpoczynku :*

22 komentarze:

  1. Świetny wygląd bloga :) Bardzo fajny pomysł na notkę ;-) Pozdrawiam :)
    http://seriouslyhumanity.blogspot.com/
    Wspólna obserwacja ? Ja już liczę na uczciwy rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety będę musiała się uczyć :( Ale na pewno z czegoś skorzystam !

    http://life9901.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. O, ja też ostatnio maniaczę z rowerami! :D
    oczami-albii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam jeździć na rolkach !
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w ten weekend majowy mam zamiar się trochę polenić ;P
    Fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie niestety pogoda jest zbyt beznadziejna na rower :/
    pozdrawiam!

    LA DECADENCE

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja niedlugo moze wybiore sie na rower hah
    MÓJ BLOG
    http://teenluxy.blogspot.com/
    BLOG WIKI
    http://wikaaa-wika.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem w domu,choroba mnie trzyma.♥ katie-about-katie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ogniska :3 Obserwuje :)
    Zapraszam do mnie
    http://booktwon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Przejażdżki rowerem to coś co lubię ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń