27 kwietnia 2015

Haul promocja Rossmann -49% |produkty do twarzy|



Hejka kochani :*

Jak Wam minął kolejny poniedziałek? Mi troszkę intensywniej niż zawsze. Wstałam o godzinie 5:00 aby oglądnąć kolejny odcinek Warsaw Shore, nie mam MTV, więc odcinki muszę oglądać na internecie (uzależnienie, które nie każdemu pasuje). Wstałam bez problemu, z czego bardzo się cieszę, po oglądnięciu śniadanko i do szkoły. Siedem lekcji jakoś wytrzymałam i tak zeszło do treningu i pisania kolejnego posta. W tym tygodniu pocieszać się będę, tym, że chodzimy tylko do czwartku, motyw przewodni na ten tydzień haha. A w dzisiejszej notce o promocjach w Rossmannie, które trwają i trwają. Promocja -49% na kosmetyki do makijażu, a szczególnie na produkty do twarzy rozpoczęła się w piątek ubiegłego tygodnia, oczywiście mnie nie mogło zabraknąć i kupiłam kilka potrzebnych rzeczy. Od jutra promocja obowiązuje na produkty do oczu, a od 4 maja na produkty do ust i lakiery do paznokci. Kto nie był, musi koniecznie odwiedzić Rossmanna!


Pierwszym produktem, jaki kupiłam jest puder z Rimmela Stay Matte. Wiele Youtuberek go polecało i ja chciałam go wypróbować. Stosowałam go raz i sprawuje się super. Normalna cena 26,99 zł, po promocji 13,27 zł.



Następna rzecz to Krem BB z Maybelline. Nigdy nie miałam tego kosmetyku, więc z chęcią przetestuje. Normalna cena 23,99 zł, po promocji 11,76 zł.



Bronzera używam na co dzień, więc kiedyś się kończy i trzeba było kupić nowy. Zdecydowałam się na bardzo duże opakowanie bronzera z Lovely. Normalna cena 15,99 zł, po promocji 7,84 zł.



Kolejny kosmetyk, to polecana przez wiele osób paletka korektorów z Wibo. Już czuje, że stanie się moim ulubieńcem! Normalna cena 12,99 zł, po promocji 6,37 zł.



I ostatnia rzecz to korektor rozświetlająco- kryjący z Eveline. Słyszałam, że bardzo dobrze kryje, to się okaże. Normalna cena 12,99 zł, po promocji 6,37 zł.



No i to by było na tyle z moich zakupów z pierwszej promocji. Jutro jadę znowu coś kupić, jak uda mi się kupić troszkę więcej, też będzie post. Myślę, że chociaż jak nam się nie kończą kosmetyki to warto kupić na takiej promocji, gdy wszystko jest tańsze o połowę. Był ktoś na promocjach? Co udało Wam się zdobyć? Do następnego :*

39 komentarzy:

  1. Ja muszę się przejść znów:D
    Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę się wybrać do Rosmanna super kosmetyki wybrałaś ten krem BB jest świetny zapraszam do mnie. :)
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. No to zakupy udane! Ja chyba rzadko kupuję w ROSSMANNIE.
    http://kingas1blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, ale na takich promocjach warto :3

      Usuń
  4. Też oglądam Ekipę z Warszawy :D
    Ja jeszcze nie byłam na zakupach ale na pewno pójdę .
    Zapraszam do mnie :

    http://life9901.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jeszcze na zakupach rossmanowych nie byłam, ale mam nadzieję, że uda mi się na nie wybrać. Korektory z wibo są świetne, ponieważ sama ich używam! Gratuluję udanych zakupów. :)
    Mój blog, klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz się wybrać, dokładnie u mnie też sprawują się świetnie. Dzięki :*

      Usuń
  6. Amazing post :)
    Kisses :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie jakoś ten korektor z wibo nie podszedł, lecz to sprawa indywidualna :) Świetne zakupy.
    Pozdrawiam,
    szwajjka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jak na razie się sprawdza :3 Dzięki, też pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Świetne produkty, właśnie zamierzam iść coś kupić :D

    Mój blog, zapraszam-kliknij

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, ze nie ma mnie teraz w Polsce, bo na pewno bym sobie cos kupila. Taka okazja! Mam ten puder z Rimmela i calkiem dobrze sie sprawdza :)

    polne-maki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba się wybiorę na zakupy do rossmanna, bo już słyszę i słyszę o tej 49%-wej promocji :D :).
    http://ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też już zrobiłam zapasy na promkach :D Akurat paletka z wibo mi nie przypadła do gustu:(
    Chetnie bede zagladac, obserwujemy ? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam korektor z eveline i niestety ciemnieje po nałożeniu, ciekawe jak sprawdzi się u Ciebie :) Puder również posiadam i jest super.

    Zapraszam do nas: KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze korektora nie używałam, więc zobaczymy :3

      Usuń
  13. Chyba sobie kupię krem BB !
    Obserwuje !

    talaiwiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Sama z korzystałam z okazji i się trochę obkupiłam:D

    OdpowiedzUsuń
  15. korektor miałąm, ale oddałam przyjaciółce u której lepiej się sprawdzał :)) I ogólnie moja przyjaciółka dorwałą niezłe kosmetyki na tej promocji :D

    http://madeline-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. daj znać czy korektory dają radę ;)
    asziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. żałuję, że nie mam możliwości teraz zajrzeć do rossmanna :c chętnie kupiłabym sobie kilka produktów! :)
    zapraszam na rozdanie <- kliknij ♡

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie ominęła wyprzedasz :(
    Założyłam nowego bloga o kosmetykach, możesz go zobaczyć? http://ana-beauty-world.blogspot.com/
    Liczę na każdą opinię i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny blog!
    Cudne zdjęcia i fajny wygląd bloga :)
    http://want-cant-must.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Polecam ten korektor z Eveline. Też kupiłam na tej promocji moje 2 opakowanie ;))

    Co powiesz na wspólną obserwacje? Odpowiedz u mnie na blogu :*

    http://olgascrazylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń