8 kwietnia 2015

Kilka pytań do Olusiek-blog!

Hejka kochani :*
Dziś przychodzę do Was z nową serią na moim blogu, czyli "Kilka pytań do...". Dziś mam wywiad z Olą z bloga Olusiek blog. Jest przemiłą dziewczyną, mieszka we Wrocławiu i ma 16 lat! Zapraszam, abyście ją lepiej poznali. Tu link do jej bloga: klik



1. Co skłoniło Cię do założenia bloga i kiedy to było? 

 Do założenia bloga nakłoniła mnie (wtedy) moja internetowa przyjaciółka, Ania. Wiedziała, że pisałam blogi z opowiadaniami i zaproponowała mi, abym spróbowała napisać o sobie. Ona sama wtedy prowadziła lifestylowego bloga. Wielokrotnie jej odmawiałam pod pretekstem, że to nie dla mnie. Pewnego razu odważyłam się to zrobić, ale po kilku dniach uznałam, że nie chcę mieć bloga o mnie na tym samym profilu, gdzie miałam opowiadania. Stworzyłam wtedy osobne konto, na którym zaczęłam blogować. Pierwszy post dodałam tam dnia 25.10.2013r.  Tak właśnie powstał Olusiek Blog.


2. Jakie masz plany na przyszłość związane z blogowaniem? 

Nie wiem, czy wiesz, ale planowanie przyszłości idzie mi najgorzej. Jestem osobą bardzo zorganizowaną, ale snucie tak poważnych planów w ogóle mi nie idzie. Wiem tylko, że na pewno szybko nie zrezygnuje z bloga. Chcę ewentualnie po drugich studiach (hobbistycznie planuje pójść na kreację wizerunku/stylista) włączyć w bloga jakieś porady stylistyczne czy wskazówki. Jednak nie wiadomo co przyniesie mi los. 


3.Czym się inspirujesz jeśli chodzi o bloga? 

Inspiracje mogę znaleźć dosłownie wszędzie i w każdym momencie. Jeśli jednak chodzi Ci o takie najczęstsze inspiracje to należą do nich: wydarzenia z życia, piosenki, filmy, strony z inspiracjami, blogi moich rówieśników. Wydaje mi się, że dużo osób inspiruje się bardzo podobnie.




4.Długo zajmuje Ci przygotowanie posta? 

W zależności o czym piszę post. Takie z przemyśleniami i elementami mody zajmują mi najmniej czasu, ale potrzeba do nich najwięcej - czasu innych do wypadu na zdjęcia, mobilizacji wewnętrznej i weny. Za to bardzo czasochłonne są recenzje i DIY, do których trzeba się odpowiednio przygotować oraz zdobyć wiele informacji. Jeśli miałabym określić godzinowo ile zajmuje mi najmniej i najwięcej pisanie notki to określiłabym to jako 1-4 godzin.


5.Jakie blogi czytasz? 

Uwielbiam to pytanie, bo moja odpowiedź zawsze będzie taka sama. Czytam każdego bloga, którego adres dostanę. Uważam, że każda strona internetowa będąca odzwierciedleniem danej osoby, ma to "coś". Mam bardzo dużo ulubionych blogów, ale ich adresy wolę zostawić na razie dla samej siebie.


6.Spotkałaś się kiedyś z krytyką na blogu? Jeśli tak- to jak to przyjęłaś? 

Z nieuzasadnioną krytyką na blogu spotkałam się tylko parę razy, ponieważ potem odhaczyłam możliwość komentowania postów anonimowo. Hejtowanie w tych czasach jest na porządku dziennym, staram się mieć to gdzieś. Natomiast tą konstruktywną przyjmuję do serca. Nie ważne jak jest bolesna, ale uważam, że warto to wszystko rozpatrzeć z perspektywy krytyka. Może wyniknie z tego coś dobrego. Kto wie?




7. Czym jest dla Ciebie blogowanie?

Blogowanie jest dla mnie czymś szczególnym, łączem kilku pasji. Nie wyobrażam sobie lepszego miejsca na rozwijanie zainteresowań, czy też na samo rozwijanie się. Blog to także odzwierciedlenie mnie samej, moje schronienie oraz moje drugie "ja". Jest to najlepsza ucieczka od rzeczywistości i także promyczek światła w mroczny dzień. Nie da się napisać tego wszystkiego, co czuję, blogując. To po prostu moje drugie życie. Wszystko, co w nim jest, jest również we mnie.




Dziękuję za możliwość udzielenia wywiadu Tobie i Twojemu blogowi.
Całuję, Olusiek ♥


Ja również, dziękuję Oli za udzielenie mi odpowiedzi. Bardzo podoba mi się jej blog i myślę, że też go polubicie. Napiszcie jak Wam przypadła do gustu ta seria, chcecie więcej takich postów? Kto z Was czyta blog Oli? Do następnego :*

31 komentarzy:

  1. Ja uważałam się za osobę zorganizowaną dopóki nie przyszły studia i mieszkanie w akademiku, całe plany blogowe przepadły :/

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. znam bloga tej dziewczyny i bardzo lubię czytać :3
    super pomysł na posta ;D
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z must have tej wiosny! byłabym mega wdzięczna jeśli poklikasz w linki w poście :* będzie mała nagroda za to ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł z tą serią. Podoba mi się. O blogu Oli chyba nie miałam pojęcia, ale zajrzę!
    Jeśli masz chwilkę to byłabym wdzięczna za kliknięcie w linki na końcu mojego postu <3
    kingas1blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny wywiad :) Ole znam i czytam :D

    http://zyciowa-salatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kojarzę ją :D
    Świetny post :)

    Pozdrawiam ✿
    ♥Mój blog-kliiik♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ola jest świetną blogerką ;) Polecam czytać jej bloga !

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam Olę i jej bloga ♥ świetny wywiad
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super post :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię Olę i jej bloga. Szczerze spodziewałam się mądrych i wartościowych odpowiedzi. Jak zwykle z takich wywiadów można się czegoś o autorce danego bloga dowiedzieć.
    Bardzo ciekawy pomysł z prowadzeniem wywiadów z innymi blogerkami :) Może sama kiedyś podobnego doświadczę hah.
    Pozdrawiam
    cherryandclaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Często wchodzę na jej bloga ! Świetny wywiad : ) . Pozdrawiam !

    Bardzo proszę o kliknięcie w link w najnowszym poście - lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam bloga Oli i bardzo lubię. Świetny wywiad :)

    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny wywiad!
    Bloga Oli regularnie czytam :)

    Pozdrawiam cieplutko :*
    ✿by Sylwia - klik✿

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post :)

    http://magda-lenaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń