2015/04/19

My everyday makeup routine!


Hejka kochani :*

Doszłam do wniosku, że nie chcę Was zostawiać bez posta na te 3-4 dni i myślę, że to byłaby za duża przerwa. Jak wiecie, czy nie wiecie we wtorek zaczynam pisać egzaminy gimnazjalne. Z każdym dniem jest co raz więcej stresu. Może spowodowane jest to tym, że nauczyciele w szkole nie odpuszczają do ostatniego dnia, gdyż jutro muszę napisać jeszcze 2 kartkówki, a na pewno w tym czasie, który mogłabym poświęcić na naukę do egzaminów, muszę uczyć się do tych kartkówek. Ale nie o tym dzisiaj. Jeszcze w marcu zrobiłam zdjęcia do tego posta i wczoraj się namyśliłam, aby zrobić go w końcu, bo wątpię, że zrobiłabym go, gdybym miała jeszcze robić zdjęcia. Jeszcze z takich spraw organizacyjnych, to już kolejny, regularny post powinien pojawić się w piątek. Już wtedy będzie po tym wszystkim i wracam do regularnego blogowania. A w dzisiejszym poście chcę Wam pokazać produkty, które używam do codziennego makijażu. Są to rzeczy, dostępne w każdej drogerii i w normalnych cenach, więc dla każdego. Fajnie byłoby, gdybyście napisały co Wy używacie do swojego makijażu i jakie macie sprawdzone produkty, gdyż jestem na etapie szukania "kosmetyków idealnych". No i to byłoby na tyle, a teraz zapraszam do oglądania!

Pierwszą rzeczą jest krem BB z Under Twenty One, który widzieliście tysiące razy, gdyż bardzo go lubię. Jeszcze jakoś nie jestem przekonana, co do podkładów i jak na razie używam tego kremu BB, nakładam go zwykłą trójkątną gąbeczką.



Na niedoskonałości, których nie zakryje krem BB nakładam korektor z firmy Miss sporty. Mogliście już widzieć w ostatnich ulubieńcach. Jest naprawdę świetny!



No i gdy nałożę już korektor, na to leci puder. Aktualne używam So Matte z Miss Sporty. Nie jest do końca dla mnie, gdyż wybrałam troszkę inny kolor. Ale źle nie wygląda. Nakładam go pędzlem z Donegala.



Jak mi się zachce nakładać coś na policzki to używam bardzo ładnego koloru różu z Bell. Ma ładny, delikatny kolor i super prezentuje się na policzkach. A pod łuk brwiowy i na kąciki oczu nakładam rozświetlacz również z Bell.



A brwi podkreślam kredką z Essence, jest to bodajże kolor Blonde. Niby dla blondynek, ale jest naprawdę brązowa i jak dla mnie, wygląda super.



Moje rzęsy są z natury proste, więc podkreślam je najzwyklejszą zalotką z Avon'u



Jak już wiecie, do robienia kresek używam eylinera z Eveline. Ma bardzo fajny pędzelek i świetnie robi kreski. Jestem jak najbardziej na tak!



A do rzęs używam tuszu Scandaleyes flex z Rimmela. Świetnie wydłuża rzęsy i ma super szczoteczkę. Wypróbujcie!



No i do ust wazelina poziomkowa z Flosleku. Pokazywałam ją też w ulubieńcach. Jest dostępna w Biedronce. Super nawilża usta!



A tak wygląda mój codzienny makijaż, który widzieliście wiele razy :)





No i to byłoby na tyle z dzisiejszego posta. Myślę, że już widzimy się w piątek! Życzę powodzenia wszystkim 3-gimnazjalistą  Damy radę! Do następnego :*

46 komentarzy:

  1. Uzywalam kiedys tego korektora ;).
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. mam ten sam korektor, lubię go! Ja też piszę już egzaminy, stresuje się powoli haha :#
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt jest świetny. Ja jeszcze się nie maluję :)
    Powodzenia na egzaminach ;*

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie i bardzo naturalnie się malujesz. W zasadzie wcale ci się nie dziwię, że nie jesteś przekonana do podkładów - mam to samo, a jestem od ciebie dużo starsza. Zawsze się boję, że będę wyglądać jakbym miała wielką maskę na twarzy...

    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam
    szklaanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie masz rację. Wydaje mi się, że skóra jest taka sucha jak nakładam podkład :)

      Usuń
  5. Slicznie! :)
    Mam te sama kretke do brwi! :) Jest super!

    http://pearlinfashion.blogspot.co.at/2015/04/see-beauty-of-austria.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny i efektowny makijaż,pasuje do ciebie.Powodzenia na testach,trzymam kciuki! :)~ katie-about-katie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja używam podkładu,korektora oraz tuszu :D
    mój blog- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia na egzaminach gimnazjalnych! Bardzo ładny, delikatny makijaż. Używam tego samego kremu bb i jest naprawdę fajny. Pozdrawiam :)
    Mój blog, klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. będzie dobrze :) powodzenia!

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post ! ;) Powodzenia na egzaminach ;*
    Pozdrawiam , afaik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super makijaż :) eyeliner z Eveline też bym poleciła :)

    Konkursy internetowe napewno znajdziesz coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Używam tego samego korektora i eyelinera. Uwielbiam markę Eveline :) Pozdrawiam, WWW.POLINSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny makijaż. Dużo osób używa kremu BB i jest z niego zadowolony. :) Czy on jest taki dobry ?
    Obserwuję;*
    http://rakonaopisuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. mam krem BB z Under20, ale nie używam, bo moja twarz się po nim "świeci". kupiłam fluid z Lirene i mogę go polecić, bo cudownie matuje oraz kryje i jest w miarę dobrej cenie. znalazłam go w Rossmanie, ale nawet w paru Biedronkach go widziałam w jeszcze lepszej cenie :)
    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie uzywalam zadnych z tych kosmetykow. Niby kupilam sobie ta kredke do brwi z Essence, ale jakos nigdy jej jeszcze nie uzylam :D nie obawiaj sie egzaminow. nie bedzie tak zle :)

    polne-maki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. o wielu kosmetykach słyszałam, ale mam tylko ten krem bb z under 20 :)
    powodzenia na egzaminach <3
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie wyglądasz w takim makijażu, ja się nie maluje:)
    Pozdrawiam cieplutko :*
    angelika-ka.blogspot.com- klik :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nice product.. I love to use lakme brand cosmetics..
    http://www.trendin.com/formal-wear-for-women_2051

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładny makijaż :) Niestety krem bb jak i tusz mi się nie sprawdził.
    http://goldenstylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej świetny blog. :)
    Obserwacja za obserwację?
    http://belisty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Też uzywam BB under20 :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń