2015/04/03

Spring Tumblr inspirations.



Hejka kochani! :*
Jak Wam mijają dni wolne od szkoły i przygotowania do świąt? Ja staram się odpoczywać, ale też już dziś biorę się do pracy! Nie mam pojęcia, co porobiło się z pogodą, bo zamiast pięknego słońca, zielonej trawy, wczoraj pojawił się śnieg, dużo śnieg, więc teraz za oknem mamy pogodę bardziej Bożonarodzeniową, niż Wielkanocną. A dziś przychodzę do Was z wiosennymi inspiracjami z Tumblr'a, żeby bardziej przywołać tą wiosenną pogodę. Nie wiem czy wiecie, ale uwielbiam wiosnę, tą pogodę, kwiaty, które powoli wychodzą z ziemi, no nie wiem czemu ale kocham to! A teraz zapraszam Was do oglądnięcia moich inspiracji i zachęcam Was do zrobienia takiego posta, chętnie zobaczę. A jeśli już taki macie na swoim blogu, dajcie linka, bo uwielbiam czytać takie posty!




Wiosna, to na pewno dobry czas na próbowanie nowych przepisów. Pieczenie babeczek, ciast, sałatek, różnych koktajli i napoi. Te zdjęcia z Tumblr'a są przepięknie i przepięknie wygląda to jedzenie. Więc z tej racji, możecie spodziewać się dużej ilości postów z serii Dusiiiak gotuje!



Wiosna, to też dobry czas na porządki i zmiany w swoim pokoju. Więc wstawmy trochę wiosennych dodatków do swojego wnętrza i na pewno zrobi się ciekawiej!



Ta pora roku, jest dobrym czasem do robienia pięknych zdjęć! Więc aparaty w dłonie!










No i już jak pogoda pozwala, można stworzyć wiele ciekawych stylizacji! Bardzo podobają mi się te zdjęcia, bo są prawdziwie wiosenne. Mam zamiar zrobić serię dotyczącą DIY z ubraniami. Dajcie znać co o tym myślicie!





No i też nie może zabraknąć wiosennych paznokci!



Fajnie przejrzeć stare ubrania mamy, moda wraca, a zawsze można coś przerobić i gotowe.




Spędzajmy dużoo czasu z przyjaciółmi. W ładną pogodę można robić zdjęcia, pamiątka na całe życie!















Kwiaty, kwiaty, dużo kwiatów. Kocham kwiaty <3




Rowery, to co nie może zabraknąć wiosną. Bądźmy fit! :D

I to byłoby na tyle moich wiosennych inspiracji. Tak jak wspominałam planuję zrobić posty z DIY z ubraniami, napiszcie czy chcielibyście takie posty zobaczyć. Chciałabym Wam podziękować, za coraz większy odzew od Was na moje posty. Wczoraj wybiło mi 12 k. wyświetleń na blogu, wiem, że dla niektórych może wydawać się mało, ale to jest mój, samodzielnie zapracowany sukces, za który Wam dziękuję. Jakby nie było Was, nie byłoby mnie! Dziękuję za wszystko, ale też chcę złożyć Wam życzenia zdrowych, spokojnych i spędzonych w gronie rodzinnym Świąt Wielkanocnych. Wypocznijcie, nabierzcie energii do działania, bo kto jak nie Wy!
Do następnego, Klaudia :*



29 komentarzy:

  1. Prześlicznie wiosenne inspirację kocham :*
    Ten rowerek cudny marz mi się taki <33
    :) Zapraszam do mnie po możesz po klikasz ? prosze
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne inspiracje! Również życzę wesołych, spokojnych świąt :*
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne inspiracje :)
    zapraszam na nowy post z wielkanocnym zajączkiem <3 - http://beansjolanta-blog.blogspot.com/2015/04/diy-easter-bunny.html

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne zdjęcia, zwłaszcza te z kwiatami :)

    womans-point-of-view.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż żal patrzeć na takie cudne, kolorowe, słoneczne zdjęcia, gdy za oknem ma się kupę śniegu :(

    OdpowiedzUsuń
  6. super inspiracje, również życzę udanych spokojnych świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielb iam pastele wybrałas ładne zdjęcia :D
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne inspiracje :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny blog <3

    zapraszam do mnie: http://labei357.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. so pretty! i love spring florals!
    http://juliaspuellaaeterna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne inspiracje : ) .

    Wesołych Świąt ! Pozdrawiam !

    + Zapraszam do mnie : lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię oglądać wiosenne inspiracje, gdy na zewnątrz pogoda jest średnia:)
    Bardzo fajne zdjęcia wybrałaś;)

    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny u mnie! ♥
    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny optymistyczny post :)
    Dziękuję za komentarz u mnie juliakonieczny00.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń