3 maja 2015

Ciasteczka owsiane.



Od jakiegoś czasu jestem na zdrowym trybie życia. Wiąże się z tym zdrowe jedzenie i ćwiczenia. Szukam na internecie, przeglądam książki i gazety ze zdrowymi posiłkami. Od kiedy zaczęłam jeść zdrowo dobrze się czuje, żadne z nowo dodanych produktów do mojej diety nie przeszkadza mi. Chcę jeszcze zauważyć, że stopniowo poprawia się wygląd mojej cery, to wszystko zasługa wielu dobrych rzeczy. Też chciałabym zarazić Was lepszym trybem życia i lepszą dietą. Dziś przychodzę z nowym przepisem na ciasteczka owsiane. Muszę przyznać, że robiłam je pierwszy raz i za pierwszym razem mi one wyszły. Do takiego typu ciastek można dać naprawdę wszystko, według upodobań i smaku. A oto przepis:



*1 szklanka płatków owsianych
*1/2 szklanki otrębów
*1/2 szklanki żurawiny
*1/4 szklanki siemienia lnianego
*4 łyżki pestek słonecznika
*1 łyżka cynamonu
*300 ml mleka
*50 g. masła
*4 łyżki cukru trzcinowego

Masło rozpuszczamy, dodajemy mleko i cukier, gotujemy aby mleko się podgrzało. Dodajemy produkty sypkie i mieszamy. Ja do masy dodałam jeszcze kokos i rodzynki. Wykładamy na blasze wyłożoną papierem, na wierzch możemy posypać ziarnami słonecznika. Pieczemy w temperaturze 160 stopni, przez 30 min. Najlepiej przechowywać w lodówce.



Jestem bardzo zadowolona, że za pierwszym razem mi wyszły. Są bardzo smaczne i sycące, dwa takie ciastka pokrywają nasze zapotrzebowanie na pierwsze śniadanie, czyli najważniejszy posiłek dnia. Zachęcam Was do zrobienia własnych ciasteczek i koniecznie napiszcie jak Wam smakują. Jeśli macie instagramy, zróbcie zdjęcie i oznaczcie mnie na nim. Z chęcią zobaczę Wasze wypieki. Do następnego!


38 komentarzy:

  1. Na pewno kiedyś zrobię ! :D

    talaiwiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. O mamo ,jakie smakowitości!!! mniam mniam ;)

    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  3. Bez żurawin również dobrze smakuje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda świetnie, muszę spróbować! :)
    również obserwuję

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmmm pysia, muszę spróbować! :D
    Zapraszam do siebie- blog z ubraniowymi pomysłami DIY: http://kitty-hat.blogspot.com/
    Obserwuję za obserwację!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo smakowicie wyglądają! Uwielbiam piec, to może wykorzystam.
    Mogłabyś poklikań w linki w poście na moim blogu? Proszę, bardzo mi na tym zależy!
    http://kingas1blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post! Co ty na wspólną obserwację? Zacznij i mnie poinformuj, a na pewno się odwdzięczę ; )
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie prowadzę zdrowego trybu życia,ale ciasteczka chętnie wyprubuję :) / katie-about-katie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam ciastka owsiane, a te wyglądają przepysznie :)
    na pewno wypróbuję receptę.

    http://life-passion-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Będę musiała kiedyś zrobić! Aż naszła mnie na nie ochota :)
    http://martha-marthaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. jakie apetyczne :D zazdroszczę motywacji, ja jakoś nie mam motywacji do tego wszystkiego a chciałabym :D

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zrobiłam się głodna! hahah

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz lub zaobserwujesz mój blog. :)
    Jeśli masz jakieś pytania dla mnie do Q&A możesz zadać je pod nowym postem! :)
    alexandrak-blog.blogspot.com




    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda pysznie, chyba skuszę się na sporządzenie takich :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Hmm, chyba z siostrą zrobię :D
    obserwuję :))
    julxa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. O mniam, muszą smakować rewelacyjnie !


    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ! ♥ buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. yoummy !! you make me hungry !
    please follow me :) COLORFUL THOUGHTS

    OdpowiedzUsuń
  17. wygląda przepysznie :)
    MÓJ BLOG-KLIK:)

    Wspólna obserwacja? Ja już obserwuje i czekam na Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń