2015/05/08

Haul♥Rossmann♥Cropp♥Jysk♥Pepco♥Biedronka♥



Hejka kochani :*
W piątkowy wieczór przychodzę do Was z haul'em. Coś częściej gości on u mnie haha. Ale jak wiecie były promocje w Rossmannie, więc już nawet kosmetyków nazbierało się dużo. A reszta po prostu "wpadła przypadkiem". Zapraszam do oglądania!

Promocja -49% na produkty do ust i paznokci:




Kupiłam dwa podstawowe baby lipsy i jeden z serii Dr Rescue, pachną przepięknie. Zapłaciłam za nie około 5 zł.



Kolejne masełko z Nivea do kolekcji, tym razem wzięłam o zapachu jagody, pachnie totalnie jak jogurt jagodowy. Pycha <3



Pomadkę a Alterry kupiłam tylko dlatego, że wiele osób poleca tą odżywkę do rzęs. Wypróbujemy.



Lakier żelowy z Sally Hansen. Nigdy nie miałam i chcę spróbować. Zapłaciłam około 17 zł.


Promocja -49% na produkty do oczu:


Maskara z Miss Sporty. Jeszcze nie używałam, więc nic na jej temat nie wiem. Kosztowała około 6-7 zł.



Maskara z Wibo. Już jest moim ulubieńcem, bo robi mega długie rzęsy. Jej koszt to też około 6 zł.



Eyeliner z Eveline. Nigdy go nie miałam, więc dużo testów będzie. Koszt około 7-8 zł.



Żel do stylizowania brwi z Wibo. Też kolejna niewiadoma. Będzie recenzja! Zapłaciłam coś 6 zł.



Jak wiecie mam już jedną paletkę z Lovely i postanowiłam kupić kolejną, ale w innych kolorach. Jest super! Kosztowała około 6 zł.


I zwykły żel Rossmann'owy o zapachu marakuji. Pachnie bosko. 2.99 zł.



Kolejna butelka szamponu do włosów z Jantaru. Tym razem z Biedronki, kosztował 4,99 zł.


I najzwyklejsze chusteczki nawilżane, przydadzą się zawsze. Nie mam pojęcia ile kosztują ale coś 1 zł.



I super bidon z Jyska. Wygląda super i jest mega wygodny. Idealnie sprawdzi się na wycieczkę klasową. Kosztował 7,49.


Zapach do szafy o zapachu wanilii. Pepco, 2.99 zł.


Pierwsze dresy do chodzenia nie po domu haha. Kupiłam bo jadę na wycieczkę 26-27 maja, więc się przydadzą. Są wygodne i fajnie wyglądają. Kupiłam w croppie za około 30 zł, bo trwa promocja -40%.


 I na koniec zwykłe okulary. Kupione za 9,99 zł w jakimś sklepie no name haha.


No i to byłoby na tyle moich ostatnich zakupów. Na pewno pojawi się jeszcze jakiś haul w tym miesiącu, tak czuję. Napiszcie co kupiliście na promocjach w Rossmannie i jakie plany na maj? Do następnego :*

42 komentarze:

  1. Ale świetne te spodnie! :) Wiesz może czy wyprzedaże w rossmanie jeszcze trwają? Musze szybciutko kupic sobie Baby lips.! :) agata-musielak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Promocje trwają do niedzieli :))

      Usuń
  2. Spore te zakupy, ile baby lipsów!

    http://laura-ss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy haul, bardzo fajne spodenki. Jednak jesli chodzi o te pomadki od maybeline czy tusze do rzęs to osobiscie nie jestem ich fanka.

    ladyfashworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne spodnie ;) Też kupiłam lipbutter z nivea ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. używałam dokładnie takich samych tuszów do rzęs i były genialne :D
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, najnowszy post z 2 OOTD z Sheinside ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne te dresy, może też sobie takie kupie ! :)
    talaiwiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. super lakier :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne rzeczy! Też kupiłam sporo kosmetyków na promocji w Ross, ale muszę jeszcze dokupić Baby Lips :D

    martuskaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Widać, że zakupy się udały, fajna paletka
    Co ty na wspólną obs?
    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Polecam jak najbardziej tą maskarę z miss sporty :) Używam jej i efekt jak dla mnie jest lepszy niż po tych za 60 zł, a porównywałam :) Zapraszam do siebie :) http://xyzilo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja niestety na promocję -49% na kosmetyki do makijażu oczu nie zdążyłam.
    Spodnie świetne! Może kupię sobie takie :)

    I am Journalist

    OdpowiedzUsuń
  12. No wspaniałości, gratulujemy ;)

    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  13. Może założysz kanał na youtube ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze za wcześnie, żeby myśleć o yt :))

      Usuń
    2. oj tam xxd fajnie by było :) a masz coś w planach ?

      Usuń
  14. Great products, I love baby lips! ^^

    I'm following you, I hope you can follow me back <3

    http://sleepy-deer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię kosmetyki Lovely. Chyba kupię sobie tę paletkę :)

    LookMagicLife - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne nowości, uwielbiam baby lips :D

    Zapraszam na nowy post :D
    Mój blog-kliknij

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny kolor lakieru :) Zapraszam i obserwuje
    http://booktwon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. mam ten tusz i ładnie wydłuża :) a co do tej pomadki to żeby stosować ją jako odzywkę do rzęs czy jak? ciekawa jestem

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak np na noc posmarować nią rzęsy ;)

      Usuń
  19. Bidon niesamowity, zakupy świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy haul,tez lubię BABY LIPs mam miętowa i różową
    zapraszam mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam baby lips ,są świetne a ten bidon mnie zaskoczył :)


    http://life9901.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń