2015/05/20

Jaką szkołę wybrać?!




Hejka kochani :* 

Pewnie jak się domyślałam wiele z Was od wielu miesięcy trzecioklasiści zastanawiają jaką szkołę średnią wybrać, lub uczniowie młodszych klasy, tzn pierwsza, druga gimnazjum już się zastanawia co wybrać. Ja chciałabym odpowiedzieć na to pytanie, bo już mam pewnego rodzaju doświadczenia z tą sprawą związane. Piszę tak, dlatego, że ja już wybrałam trzy szkoły, do których składam podania. Na pewno macie dylemat jaką szkołę wybrać by potem tego nie żałować, by jak najlepiej "ustawić się" przed dalszą nauką lub jak najszybszym zdobyciem zawodu? Różne szkoły średnie nęcą Cię różnymi atutami (dodatkowe zajęcia, pracownie, osiągnięcia). Jak w tym gąszczu informacji znaleźć tę najlepszą dla siebie szkołę? Poniżej znajdziesz nasze rady i sugestie. Pamiętaj jednak, że ostateczną decyzję podejmujesz jednak Ty!





1.Zrób to ze spokojem i rozważnie - to jedna z ważniejszych decyzji w Twoim życiu. 




















































koszula- Gina Tricot, t-shirt- Reserved, spodnie- Cropp, buty- Nike

Moglibyście poklikać?



Moja strona na fb, zapraszam!

58 komentarzy:

  1. Wybór odpowiedniej szkoły, znam to :( właśnie skończyłam w kwietniu liceum ogólnokształcące i zastanawiam się nad wyborem studiów. Ciężka decyzja !
    Ale zgodzę się z Tobą! OSOBY KTÓRE MYŚLĄ O UDANIU SIĘ NA STUDIA, POWINNY WYBRAĆ LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE, ZOSTANĄ TAM ODPOWIEDNIO DO TEGO PRZYGOTOWANI :)

    www.olastepienofficial.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. To życzę powodzenia. A co do liceum, to sprawdza się w przypadkach kiedy chcę się iść na studia o kierunkach nie technicznych, bo do technicznych lepiej przygotuje technikum. Takie moje zdanie :)

      Usuń
  2. A ja się nie zgodzę, to nie prawda że tylko liceum bardzo dobrze przygotowuje do studiów, właśnie skończyłam technikum i uważam że jestem bardzo dobrze przygotowana do studiów i dodatkowo mam zawód, to świetna sprawa ;) Po za tym osoby po technikum takie jak ja nie pójdą np. na hotelarstwo jeśli takie ukończyły, ponieważ to co miały w technikum będą powtarzały na studiach, więc w ten sposób absolwent technikum i przyszły student może mieć 2 zawody, co daje szersze pole manewru jeśli chodzi o późniejsze szukanie pracy :)
    asziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ale technikum to takie "zabezpieczenie" w razie nie pójścia na studia, bo zawsze można zmienić zdanie :)

      Usuń
  3. Dziękuję za rady :) Trochę późno je znalazłam, ale warto było znaleźć Twojego bloga :D JA wybrałam 'ogólniak'. Nie wiem czy dobrze zrobiłam, ale okaże się to w przyszłości :)
    Świetny blog, zapraszam do mnie :) <33 http://nastriala.blogspot.com/ . Jeśli chcesz zaobserwuj mnie, ja to już zrobiłam :D :**

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też uważam, że trzeba na spokojnie wybrać szkolę, bo będzie ona w pewym stopniu decydować o naszej przyszłości ;)
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w tym roku też wybieram szkołę,ale jest to gimnazjum. Może mniej ważny wybór,ale równie stresujący.

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj to najgorsze, wybrać szkołę... Zwłaszcza dla osoby,która nie wie co chce robić w życiu XD

    Bardzo proszę o poklikanie w linki u mnie w poście,bardzo mi na tym zależy. Ty poklikasz u mnie,a ja u Ciebie? :)

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/2015/05/favorite-items-collage.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, ale jakoś trzeba dać radę. Pewnie :)

      Usuń
  7. ja właśnie już wybrałam swoją przyszłą szkołę, mam nadzieję, że się do niej dostanę, ale to okaże się w lipcu :)

    zapraszam na nowy post:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja juz mam to za sobą :)
    Świetne zdjęciaa ;*
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. poklikałam i zaobserwowałam liczę na uczciwy rewanż :)
    http://zuzu781.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale do technikum gdzie chcesz iść koło stacji czy ekonomik ? :) a jaki profil ? mogę pomóc Ci wybrać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już mam wybrane. Geodeta w ZSB, ale dzięki :)

      Usuń
  11. Ładne zdjęcia, pozdrawiam!
    viaafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia!

    http://alliwanted22.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo interesujący blog , od postów ,żeby przeczytać nie mogę się oderwać:)
    Strasznie mi się tu spodobało:) Pozdrawiam !
    Co powiesz na wspólną obserwacje? ja juz!
    angelica-gurgul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładne zdjęcia :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. najlepiej myśleć trochę w kierunku studiów. Nie każdy o tym myśli już teraz ale z własnego doświadczenia wiem,że warto :)

    zapraszam do mnie www.takaroo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. cudownie wyglądasz. piękne zdjęcia
    zapraszam na nowy post przy kawie :)
    poklikałam u Ciebie,
    czy mogłabyś poklikać w linki w tym poście? będę bardzo wdzięczna

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. wyglądasz świetnie a co do wpisu- ta decyzja czeka mnie za rok:)

    ♥zapraszam obserwuję pozdrawiam♥
    aleksandranik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia:*
    Mega długo zastanawiałam się jaką szkołę wybrać a tym bardziej na profil, gdy już zanosiłam podanie szybko zaznaczyłam profil jeden z tych nad którymi się zastanawiałam:)

    Mój blog, zapraszam-kliknij

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. To oby decyzja była trafna :)

      Usuń
  19. Ja wybrałam się do liceum o profilu biologiczno-chemicznym i jestem bardzo zadowolona :) Wspólna obserwacja ? Jak tak to daj znać u mnie ;)
    gabissxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. ja jestem w liceum na mat-geo i jest ciężko rozszerzona biologia geografia matematyka i angielski najgorzej to z biologią
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeśli uwierzymy w siebie wyjdzie nam wszystko ;D Jak ja sie ciesze, ze już nei musze wybierać szkół :D

    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. też wybieram właśnie szkołę :) Teraz pozostaje tylko czekać i wierzyć że się dostanie do tej wymarzonej :)

    http://booktwon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Super masz te spodnie :)


    Obserwuję! Za komentarz odwdzięczam się trzema komentarzami i obserwacją, jeśli jeszcze nie zaobserwowałam :)
    http://blackberryandblue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten post przyda mi się za rok :)
    poklikane!
    karilleyn- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem właśnie po skończonym liceum i szczerze powiem, że żaluję decyzji wybrania własnie tej szkoły. Co prawda kształci ona nas w każdym kierunku lecz osobiście wolałabym mieć juz te 'fach w ręku' po technikum ale to tylko takie moje osobiste odczucia. Post bardzo przydatny dla osób, które się jeszcze nie zdecydowały oraz ujęta prawidłowa zasada 'uwierz w siebie' ! :)
    Pozdrawiam serdecznie :)
    http://xxkingaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego ja wybieram się do technikum, myślę, że więcej perspektyw. Dziękuję :)

      Usuń
  26. Z pewnością za rok mi się to przyda :*
    http://metkaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń