4 maja 2015

Ostatni dzień majówki.

Hejka kochani :*
Pierwsze pytanie, czyli jak Wam minęła tegoroczna majówka? Dziś pokażę Wam troszkę wczorajszych zdjęć, bo oczywiście trzeba było wykorzystać ostatni dzień wolnego. Wstałam nawet wcześnie, zrobiłam śniadanie i ogarnęłam "internetowe sprawy", kościół, obiad bla bla. Ale w końcu wyszłam i pojechałyśmy. Znowu z Olą, bo z kim innym. Pojechałyśmy do miasta, około 9 km, super pogoda to super się jechało, poszłyśmy po picie, na lody i w super miejsce. A jest to po prostu rzeka, ale jest mały wodospad, fajny brzeg i wszystko. Jak pięknie wygląda to możecie zobaczyć na zdjęciach. Porobiłyśmy zdjęcia i pojechałyśmy dalej. Przejechałyśmy całe miasto, aż dotarłyśmy na ogródek jordanowski. Pobawiłyśmy, jak przystało na poważne 16-latki, odpoczęłyśmy i wróciłyśmy do domu. Więc dzień uważam za jak najbardziej udany, tym bardziej, że nie wiem kiedy znowu zobaczę się z Olą, bo jak wiecie nie mieszkamy w tym samym mieście. Trudno teraz jest przestawić się na tryb szkolny, ale jakoś trzeba dać rady i wybronić oceny przez ten miesiąc i w sumie mamy wakacje!



















No i prezent ze Stanów, mgiełka i mydło w piance z Bath and body works i mnóstwo czekoladek <3

No i tak o to minął mi ostatni dzień majówki. Napiszcie co Wy robiliście w tym dniu ciekawego. Do następnego! :*


43 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Było super, chcę jeszcze raz! Dzięki :*

      Usuń
  2. Zazdroszczę spróbowania tych kaktusów, haha :D
    poleksandra.blogspot.com KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O wiele lepsze od tych pomarańczowych :))

      Usuń
  3. Ja majówki nie wykorzystałam,bo byłam chora :( Chociaż w niedziele zrobiłam zdjęcia ;)
    Julajulia.blogspot.com
    Konkurs zapraszam! - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chociaż tyle :) Powrotu do zdrowia! :*

      Usuń
  4. świetne zdjęcia i jak widać mile spędzona majówka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne fotki :)
    zapraszam do mnie na nowe posty.
    Bardzo mi zależy na rozwijaniu mojego bloga, dlatego potrzebuję kliknięć w najnowszym poście, pomożesz?

    http://fashionelja.blogspot.com/2015/05/dresses-for-spring-summer-2015.html
    http://fashionelja.blogspot.com/2015/05/in-striped-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatni miesiąc najgorszy, kocham kaktusy <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdjęcia :)

    Zapraszam do siebie:
    http://just-aulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ile atrakcji jak na jeden dzień :) piękne widoki tam masz :D

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. super!obserwuje i zapraszam do siebie
    lilajanowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog! Widzę ze dużo się u ciebie działo :) też mam taką mgiełkę z Bath&Body world :) ma przesliczny zapach :o agata-musielak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, nie było nudy! Też mi się bardzo podoba :)

      Usuń
  11. Wakacje, wakacje przybądźcie szybciej! :P

    domi-doomi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wierzę, że wakacje już tak blisko! :o

    Mam prośbę: chciałabym w najbliższym poście zrobić Q&A, więc może masz jakieś pytania? Jeśli tak to zadaj je pod najnowszym postem. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com




    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już nie mogę się doczekać <3 Z miłą chęcią :))

      Usuń

  13. Śliczne zdjęcia i ciekawe notki <3

    Coś czuję, że będę wpadała tu codziennie :3

    Zapraszam do mnie :*

    Wspólna Obserwacja :) ?

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne zdjęcia :) aż mnie wzięła ochota na lody :)
    zostawiam obserwację i pozdrawiam cieplutko :*
    ola-osinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny Blog! :) Może masz ochotę na wspólną obserwację ? :* Zapraszam do mnie :*
    http://macreateart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia :)!
    Pozdrawiam i zapraszam Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne zdjęcia, widzs ze miło spędziłas dzień! :) może wspólna obserwacja? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Szybko przyszło, szybko poszło haha
    wspólna obserwacja? daj znać u mnie :)
    ana-beauty-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne zdjęcia, ale mi smaka narobiłaś tymi słodyczami :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki ! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, oj tam oj tam. Ale trzeba już wrócić na zdrowy tryb życia :)

      Usuń
  20. Super posy :) świetne zdjęcia ! u mine majówka minęła jak każdy inny dzień niestety siedziałam w domu i wsumie nic pozatym ;d Mam tą mgiełkę z B&BW jest super <3
    Obserwuję ;)
    http://beautyandfashionbykatrin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Swietna notka i zdjęcia :)

    http://alasujka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń