24 maja 2015

Ulubione kwiecień&maj! '15



Hejka kochani :*
Nie mam pojęcia co mi się stało, że wyrobiłam się z ulubieńcami przed końcem miesiąca, ale to dobrze. W tym miesiącu ulubieńcy są podwójne, z racji, że w kwietniu nie robiłam tego postu. Nie mam pojęcia kiedy minął mi maj, bo już do jego końca zostało naprawdę mało, ale cieszę się z tego powodu, bo coraz bliżej do komersu i zakończenia roku, szybko minęło. Mam trochę rzeczy i myślę, że się Wam spodobają. W komentarzach napiszcie o swoich ulubieńcach!




Na początek kosmetyczni ulubieńcy. A więc zaczynamy od kremu BB MAYBELLINE, o którym już pisałam we wcześniejszej notce. Jeśli chcecie wiedzieć o nim więcej, odsyłam do tej notki tutaj.




Ten tusz z Wibo mogliście widzieć w ostatnim haul'u. Jest super, oczywiście jak dla mnie. Super rozdziela i wydłuża rzęsy, no i za taką cenę.




A z paznokciowych kosmetyków w ulubieńcach znalazł się zwykły szary lakier z Biedronki. Lubię takie "zwykłe" kolory i fajnie wyglądają na moich paznokciach, oczywiście długo się trzyma. Porównywalny do lakierów z Rimmela, a cena 3/4 mniejsza.




No i z ostatniej rzeczy do makijażu znajdzie się jeszcze pędzelek, którego używam do malowania brwi. Kupiony w chińskim sklepie a daje radę, bardzo dobrze nakłada cienie.




Tego kremu używałam już dawniej, ale jakoś nie przywiązywałam uwagi do jego skuteczności. Używam go ponownie i mogę śmiało stwierdzić, że działa. Nakładam go na noc i po tej nocy twarz jest zupełnie inna. Super nawilża i pomaga pozbyć się niedoskonałości.




Mgiełka z Bath moim zdaniem, jest teraz najlepsza. Ma piękny zapach i utrzymuje się naprawdę długo.




Szamponu z Jantara używałam już kiedyś. Sprawował się super i jest tak nadal. Włosy po nim wcale się nie puszą i są lekkie. Po dłuższym stosowaniu zmniejsza ich przetłuszczanie.




Jak mogliście już widzieć, kocham ten bidon. Idealny jak dla mnie. Na pewno przyda się na lato!




Z aplikacji na telefon ulubieńcami są:

O Snapchat'cie nie muszę nikomu opowiadać, bo każdy wie o co w tym chodzi. Jeśli macie, to dodawajcie klaudszaxoxo! A jeśli chodzi o drugą aplikację jest to Lidow. Edytor zdjęć, jest na nim wiele ładnych filtrów, można dodać mnóstwo efektów specjalny, no i dobrze sprawdza się do edytowania zdjęć do postów.






Jak wiecie czy nie wiecie ale już długo czytam Joy'a. Super gazeta, wiele ciekawych artykułów, cudowne sesje, makijaże i różne poradniki. Te numery są z kwietnia i maja.




Jakaś nowość, że książka znajduje się w ulubieńcach. Ale jest świetna, czytałam ją drugi raz i nadal ją kocham. Jak chcecie wiedzieć o niej więcej to zapraszam na notkę tutaj.




Kolejnym troszkę dziwnym ulubieńcem są moje kaktusy. Są przepiękne. Kiedyś miałam "uraz" to tych kwiatków, ale znowu je polubiłam. Te sama hoduję i myślę, że coś z tego będzie haha.




Jeśli chodzi o jedzenie, to nie było tak naprawdę nic "ciekawego". Ale ostatnio spróbowałam sushi, kolejne mini marzenie spełnione haha ogarnijcie to. Jest przepyszne, nie myślałam, że będzie aż tak dobre. Sami spróbujcie!




No i jeszcze ostatnim ulubieńcem jesteście Wy, bo przybywa Was co raz więcej, co mnie bardzo cieszy. Dajecie mi motywację do działania. Dziękuję <3

Więc na tym chyba zakończę moich ulubieńców. Nie wiem czy jest tego dużo czy mało, jak to uważa. Już postaram robić się regularnie takie notki, żeby było co miesiąc.

Chciałabym Was jeszcze zaprosić na bloga mojej koleżanki, dopiero się rozkręca. Ale już czuję, że będzie warto ją zaobserwować i zostać na dłużej tutaj.


Więc ja kończę. Napiszcie w komentarzach jacy są Wasi ulubieńcy. Lubicie sushi? :D
Do następnego :*


40 komentarzy:

  1. Bardzo fajni ulubieńcy! Też czytam Joy'a :P Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny i ciekawy wpis ! :)

    http://life9901.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaciekawił mnie ten krem z Cetaphil. U mnie ulubieńcy będą chyba jeszcze więksi :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetni ulubieńcy, moim zdecydowanym ulubieńcem jest snapchat :D

    Mój blog, zapraszam-kliknij

    OdpowiedzUsuń
  5. Też lubie ten szampon z Jantaru :D

    Zapraszam na nowy post!
    Mam małą prośbę: mogłabyś poklikać w linki do rzeczy z wishlisty? Byłabym bardzo wdzięczna! :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!





    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny post! Snapchat to też mój ulubieniec haha:)

    Zapraszam do mnie, jeśli Ci się spodoba- zaobserwuj:
    KLIK--> http://julia-iggy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Też bardzo lubię ten krem BB. Zgadzam się, paznokcie pomalowane klasycznymi kolorami lakierów wyglądają bardzo elegancko :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajni Ci twoi ulubieńcy!
    Pozdrawiam,madda
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajni ulubieńcy ;)

    http://zuzu781.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Często spotykam się z tym kremem BB i coraz bardziej chcę go przetestować. :)

    Nowy post + mini konkurs!
    http://oczyoutsidera.blogspot.se

    OdpowiedzUsuń
  12. UWIELBIAM TAKIE MIKSY ZDJĘĆ , KIEDYŚ MIAŁAM KAKTUSY ALE MI ZWIĘDŁY ;)

    BUZIAKI

    XO XO XO XO XO

    OdpowiedzUsuń
  13. ja też uwielbiam ten tusz! ;)
    szampon z jantara miałam, ale mnie z kolei niezbyt służył :D
    HELLO-WONDERFUL - klik
    Kliknęłabyś u mnie w linki z wishlisty? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajni ulubieńcy, chyba muszę skusić się na ten tusz :))
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie snapchat tez byłby ulubiona aplikacją jak na teraz :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Snapchat najlepszy !

    http://ff-fabfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam Joy. Bardzo mi sie ta butelka podoba :)

    pozdrawiam!!!
    podmarzeniami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawi ulubieńcy :D

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  19. oj sushi jest wspaniałe <3

    http://ylyys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajni ulubieńcy! ;3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń