21 lipca 2015

Babeczki do kąpieli DIY


Cześć kochani :*
Dziś zapraszam Was na nowe DIY, którego znacznie brakuje na moim blogu. Próbowałam robić coś podobnego do kuli do kąpieli, szczerze mówiąc średnio mi one wyszły, bo zrobiłam je w metalowych foremkach i teraz dochodzę do wniosku, że powinny być one w sylikonowych foremkach, dlatego Wam to piszę, abyście Wy zrobili już dobre. Ale pomimo zniekształceń, przepięknie pachną i co najważniejsze musują w wodzie.



Potrzebne nam będzie:
-około 50 g. sody oczyszczonej
-około 20 g. kwasku cytrynowego
-łyżka ulubionego balsamu
-jakiś zapach lub olejek zapachowy
-szminka lub barwnik do zabarwienia (opcjonalnie)
-foremki do wyłożenia
-świeczka do rozgrzania szminki



Zaczynając od początku to dodajemy sodę, kwasek, olejek, balsam i to wszystko mieszamy. Gdy wszystko będzie już rozmieszane, możemy zacząć topić szminkę, ja miałam taką małą próbkę, więc stopiłam ją całą.



Kiedy wszystko już razem pomieszałam, wyszedł mi naprawdę prześliczny różowy kolor. Troszkę się natrudziłam mieszając tą szminkę, ale dałam radę haha



No i czas na przekładanie do foremek, mi z mojej małej porcji, wyszły dwie takie.



A teraz możecie ocenić efekt końcowy. Nie powiem nie jest, aż taki zły, ale zawsze mogło być lepiej, cóż nauczyłam się, że trzeba to robić w foremkach sylikonowych. No i oczywiście zapomniałam, wkładamy do zamrażalnika na około 2-3 godz.






Chcecie więcej D.I.Y.?

63 komentarze:

  1. Pomysł bardzo fajny. Człowiek uczy się całe życie. Jaka szkoda że nie mam wanny :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł:) Jak najbardziej więcej D.I.Y

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, postaram robić się je częściej ;)

      Usuń
  3. Świetnie wyglądaj. Proszę więcej takich postów :D Obserwujemy?
    U mnie nowy post, zapraszam.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie chce wiecej DIY! Swietne zdjecia jak i sam opis . A ja chcialam wydawac ponad 14 zl na kule do kapieli.. a tu prosze :D wykorzystam na pewno :))

    Versjada (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że mogłam pomóc i dziękuję :)

      Usuń
  5. ooo muszę sama spróbować taką zrobic ;)

    Zapraszam do mnie ;) http://milosczycieszkola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow Świetna notka! :)

    Zapraszam http://americanstyle88.blogspot.com/ :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie myślałam że można coś takiego zrobić w domu :) ! Świetnie Ci wyszło !

    OdpowiedzUsuń
  8. Super post, na pewno wypróbuje
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie :*

    http://zuzu781.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Już obserwuję :*

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne :)

    Dziękuje za komentarz i zapraszam na nowy post oraz konkurs ♥
    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie to śliczne i jak smacznie wygląda,chyba bym to prędzej zjadła haha :*
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,Mój blog-KLIK
    Jeśli masz czas i nie jest to zaden problem to proszę o kliknięcie w baner Dresslink,który jest u mnie na samym dole :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, byłoby nie fajnie, ale dziękuję :)

      Usuń
  12. Cudowne zdjęcia, piękny blog. ♥ Czekam na kolejny post! :)

    Pozdrawiam,
    Mój blog - (klik) ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. wo świetny pomysł, bardzo kreatywne i prześlicznie wygląda !
    będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz :) vickey-vicky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię takie udoskonalenia kąpieli, więc na pewno wykorzystam! :)

    Nowy Post!- Klik!
    Klikniesz TU? Pomożesz mi.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł na diy :) Nigdy czegoś takiego nie robiłam, ale muszę wypróbować :D Czekam na więcej diy's ^^
    Zapraszam do mnie: Mogłabyś poklikać w linki w ostatnim poście, proszę? :)
    Mój blog! klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, w takim razie będę robić ich więcej :)

      Usuń
  16. wow! takiego diy to jeszcze nigdzie nie widziałam :D super pomysł!
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  17. Na pewno wyprobuje!:)
    Świetne pomysł!
    Zapraszam http://mojemysli-agniecha.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. jak dla mnie bomba! z chęcią to dzisiaj zrobię :D

    http://lejzita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny pomysł!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne DIY! :D
    luuvmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy nie słyszałam o czymś takim, ale wygląda zachęcająco :) Kiedyś zrobię coś takiego :)

    Zapraszam serdecznie na mojego bloga - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Oo, świetny pomysł :)

    http://monika-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudownie to wygląda! Na pewno wypróbuję :)
    Juliie-blog KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny pomysł :3 Na pewno wypróbuję :)
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  25. Pomysł świetny, uwielbiam takie rzeczy :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  26. lovely blog :) kisses:)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Nigdy nie robiłam takich babeczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny poradnik, ciekawe jak takie babeczki wyglądają w porównaniu do takich sklepowych. Koniecznie muszę przetestować.

    OdpowiedzUsuń