2015/07/07

Haul domowy


Hejka kochani :* Witam Was dzisiaj z nowym postem, a będzie to post z moimi ostatnimi zakupami do pokoju i z wyprzedaży z Empika. Oglądałam ostatnio filmik GlamPauli i pokazywała w nim swoje zakupy z wyprzedaży -90% z Empika. Też myślałam, że w moim Empiku będzie taka wyprzedaż, lecz się myliłam było mniej więcej -50%, ale coś kupiłam w bardzo dobrych cenach i jestem zadowolona. Jeszcze jedna informacja dla Was, to taka, że w wakacje notki pojawiać się będą co dwa dni. Tak sobie postanowiłam, gdyż mam dużo czasu i dużo pomysłów, chcę się Wam zrehabilitować po mojej długiej przerwie, myślę, że będziecie zadowoleni. A teraz zapraszam do oglądnięcia moich zakupów! 




Na pierwszy ogień leci tabliczka/ obraz z Audrey Hepburn, który jak widzicie kupiłam za 3 zł, a jest naprawdę piękny i pasuje mi do pokoju.



Kolejnymi rzeczami z Empika są przepiękne, szklane świeczniki. Kupiłam je na wyprzedaży wszystko po 3 zł, no i tyle kosztowały.



Oczywiście bez świeczek się nie obędzie, a ta jest tak piękna i tak pięknie pachnie, że nie mogłam jej nie kupić. Jest o zapachu aksamitnej róży i pachnie nawet bez palenia. Kupiłam ją na wyprzedaży -50% i kosztowała 8,99 zł.



Kolejne wyprzedażowe z Empika, czyli dwa zestawy rurek. Jeden zestaw zwykłych kolorowych rurek kupiony za 3,50, a drugi bardziej zwariowany za 4,99 zł.



I już ostatnia rzecz z Empika, czyli foremki do lodów. Właśnie czegoś takiego szukałam i znalazłam na przecenach. Foremki mają super kształt oraz dołączone do tego plastikowe patyczki. Zestaw kosztował 9,99 zł.



W takim zwykłym sklepie z różnymi pierdołami znalazłam takie dwa prześliczne, białe kubeczki. Jeszcze sama nie wiem do czego je wykorzystam, ale na pewno się przydadzą. Kosztowały 1,99 za sztukę.



Kolejne odkrycie w tym sklepie, czyli rzeczy z Ikei. Ten wazon właśnie z niej pochodzi i jestem wiele więcej rzeczy, ale jeszcze się wybiorę tam do sklepu i obczaję resztę. Kosztował 3,99 zł.



Następna świeczka, jest to świeczka zmieniająca z Air Wick, kupiona na Alledrogeria za około 17 zł.



Tę osłonkę na doniczki kupiłam w zwykłej kwiaciarni. Wiem, że bardzo podobne są w Ikei, lecz ta jest plastikowa i naprawdę duża. Kosztowała 2,50 zł.



 I ostatnia rzecz, czyli bardzo proste, srebrne wiadereczko z Majstra. Może być to osłonka na kwiatki lub doniczka, ja jeszcze z nim coś pokombinuję, lecz na razie leżą w tym różne pierdoły.



A tak właśnie wygląda ściąganie cen i metek, no nawet ładnie powiem haha.


No i to byłoby na tyle z dzisiejszego posta. Napiszcie, jak Wam się podobają takie notka z haul'em domowym i czy robić ich więcej. A może Wy znaleźliście coś na wyprzedażach w Empiku, z chęcią dowiem się co to było! Do następnego :*

55 komentarzy:

  1. Bardzo fajne zakupy:)
    Najbardziej podoba mi się świeczka i wazon:)
    Zapraszam http://mojemysli-agniecha.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten wazon jest świetny.
    Uwielbiam takie haule, bo inspirują do zakupu nowych rzeczy do domu. :3
    positivelikeedith.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że Ci się podoba :)

      Usuń
  3. Jestem ciekawa zapachu swieczki :)

    Moge poprosic o poklikanie w najnowszym poscie?
    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się ten pierwszy obrazek :)

    http://odcenzurowane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. mam zamiar kupić takie foremki do lodów, a ta różana świeczka ma cudowny zapach :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajne rzeczy, hm chyba wybiorę się do empika i posprawdzam czy nie ma żadnych ciekawych wyprzedaży
    będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz :) mój blog,klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może akurat uda Ci się coś kupić :)

      Usuń
  7. Bardzo ładne rzeczy :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne rzeczy , najbardziej podoba mi się obrazek z Audrey Hepburn :)
    life-by-katee.blogspot.com ~ zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne rzeczy, śliczna ta osłonka na doniczkę :)

    Mój blog, zapraszam- kliknij✿

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam zakupy do domu :) Bardzo ładne rzeczy kupiłaś :)
    Mogłabyś kliknąć u mnie w poście w linki z ubraniami? ;) http://nataliexbrunette.blogspot.co.uk/2015/07/new-items-from-choies.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Super rzeczy :)

    http://zuzu781.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham słomki, chyba jestem od nich uzależniona :d te zakręcone są megaaa!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten obraz jest naprawdę śliczny i do tego taki tani :)
    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. whoa!! sporo tego kupiłaś! :) bardzo urocze drobiazgi :)
    pozdrawiam
    melodycalling.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. OOo fajnie, że trafiłam na Twojego posta, właśnie też jestem na etapie urządzania pokoju, więc inspiracje zawsze się przydadzą :)
    Bardzo podobają mi się świeczki, ta biała osłona na kwiaty i foremki do lodu w kształcie gwiazd :) muszę też wybrać się do Empliku,może jeszce takie cuda będą :)

    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o szczere kliknięcie linka ogrodniczek w poście oraz baner Sheinside?
    z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to śmiało pisz :)
    Pozdrawionka :)Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że chociaż trochę mogłam Ci pomóc, bardzo się cieszę. Pewnie, że poklikam :)

      Usuń
  16. Świetne rzeczy, tez chyba sobie kupię ta doniczke biała :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy houl :D chetnie bym sobie taką świeczke też urządzam pokój
    Na moim blogu pojawił się nowy post: http://to-moje-przeznaczenie.blogspot.com/2015/07/zmiany-w-zyciu.html
    Wpadniesz i skomentujesz? Obs za obs? daj znać na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. sporo tego!
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/07/ripped-jeans.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Świeczka jest przeurocza! Też mam te foremki do lodów i bardzo dobrze się sprawują :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. O to super, że je jednak kupiłam :)

      Usuń
  20. Świetne zakupy, ja także nie długo będę się musiała na jakieś wybrać :)
    ZAPRASZAM NA KONKURS, DO WYGRANIA PERFUMY Z ZARY!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie też nie ma takich promocji, bardzo podoba mi się ta osłonka, jest świetna :D
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też uwielbiam świeczki! Ta różowa najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  23. swieczki sa sliczne! <3
    zapraszam http://goo.gl/4k6S2A

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne rzeczy <3
    Mam takie same osłonki na doniczki :*
    http://akwelele.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne rzeczy kupiłaś ;))
    Zapraszamy do nas :D
    http://kerrsgirls.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  26. Białe kubeczki są mega pięknę!

    OdpowiedzUsuń