9 lipca 2015

Holiday essentials!


Hejka :* Co tam u Was? Jak mijają wakacje? Ja dzisiaj mam dla Was nowy post, a jest to mój wakacyjny niezbędnik. Pokaże Wam trochę rzeczy bez których nie obędę się w lato. Może zainspiruję Was czymś, abyście coś dokupili, bądź zaczęli używać. Zapraszam do oglądania!




Zaczynając od dodatków, to niezbędnikiem będą buty w kwiatki. Mega kolorowe, mega kojarzą się z latem i wakacjami, no i oczywiście pasują do wszystkiego!



Zwykła, duża torba sprawdzi się jak najbardziej w wakacje. Można ją zabrać na zakupy, basen i ogólnie nad wodę i wszędzie. Moja była dołączona do czerwcowego numeru Elle.



No i okulary! Bo kto obędzie się w lecie bez okularów przeciwsłonecznych. Ja mam dość proste wzory i kolory, pasują do wszystkiego i ogólnie są super.



Startujemy z kosmetykami! Wody termalnej używam od niedawna, ale teraz już wiem, że będzie ona moim letnim niezbędnikiem. Najlepsze jest uczucie odświeżenia i chłodu. Lecz nie tylko takie jej zastosowanie, ale i to, że działa na różne podrażnienia, nawet te słoneczne.



Wiadomo, że w wakacje mamy o wiele więcej leniwych dni. Z tymi dniami idzie oczywiście brak chęci na częste mycie włosów, dlatego do tego idealnie sprawdzi się suchy szampon, żeby przedłużyć ich świeżość dzień lub dwa.



Chusteczki nawilżane idealnie sprawdzają się i zawsze są potrzebne podczas każdego wyjazdu, czy na rowerach czy nad wodą. Więc zawsze trzeba je mieć przy sobie.



Odświeżające żele pod prysznic do kolejny must have na lato. Ja wybrałam żel o zapachu marakui, zapach jest obłędny, no a jeszcze zważając na cenę to już wygrywa!



Zarówno jak i żel sprawdzi się odświeżająca mgiełka do ciała o pięknym zapachu. Ja już Wam ją pokazywałam. Pochodzi z Bath&Body Works i jest o przepięknym zapachu kwiatu wiśni. Bardzo orzeźwiająca.



W upalne dni, kiedy nie chcę mieć dużo na twarzy używam kremu BB oraz transparentny, matujący puder. Jak już opowiadałam Wam w ulubieńcach, puder szybko "nie spływa" z twarzy i utrzymuje efekt zmatowienia.



No i już zupełny niezbędnik, czyli krem z filtrem. Ja pokazałam przykładowo krem do twarzy, lecz jest to wiadome, że trzeba w lecie używać różnych filtrów, czy to w spray'u czy w kremie.




Dla odświeżenia skóry, po opalaniu i innych "rozrywkach" używam nowości, czyli czekoladowego scrub'u, który jest super!



No i oczywistym niezbędnikiem wakacyjnym są lakiery w letnich odcieniach. W wakacje mamy więcej czasu na kombinację z paznokciami i przydadzą się takie piękne kolory.



No i ostatnim niezbędnikiem są masełka z Nivea. Mają przepiękne letnie zapachy i świetnie nawilżają usta!


Oczywiście głównym letnim niezbędnikiem jest woda, zwykła, zimna woda. Każdy wie, że trzeba nawilżać swoją skórę i jest to bardzo konieczne.



W wakacje mamy więcej czasu na książki, więc i ja zaczęłam czytać, może w końcu pojawią się jakieś recenzje :D



Tak samo jak i na książki, tak też mam więcej czasu na czytanie gazet. A gazety uwielbiam, można w nich znaleźć dużo inspiracji.



No i ostatnim i najlepszym niezbędnikiem są lody. Bo kto nie lubi lodów! <3

To byłoby na tyle z moich wakacyjnych niezbędników. Jestem ciekawa jak Wam się podoba taki post,  z racji, że pojawia się raz w roku. Napiszcie jeszcze czy robić więcej zdjęć na dworze czy też nie. Do następnego :*

66 komentarzy:

  1. Mój niezbędnik to arbuz i sorbet :D
    life-by-katee.blogspot.com zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny post!:)
    Co do książek to właśnie wczoraj skonczyłam czytac 2 częśc 'zostan, jeśli kochasz' czyli 'wróć, jeśli pamiętasz' piękna książka:)
    Zapraszam http://mojemysli-agniecha.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak na razie chcę wziąć się za pierwszą część, jak mi się spodoba to kupię tę drugą :)

      Usuń
  3. Super niezbędnik :) I moim zdaniem rób więcej zdjęć na dworze bo zawsze wychodzą fajnie :)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to w takim razie będzie ich więcej :)

      Usuń
  4. Okulary i masełka do ust są świetne! :))

    Jeśli możesz, poklikaj w linki w tym poście!: )------> KLIK!

    ZAPRASZAM NA WAKACYJNY KONKURS! :)----->KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo przydatny post! :)
    http://ania-ania3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny ten niezbędnik! :) U mnie byłby jeszcze basen, haha, bo czasami w takim upale się nie da wytrzymać!

    rosalie-rosaalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna torba :)

    http://zuzu781.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ja jestem uzależniona od lodów i wody w wakacje, mogłabym jeść i pić tylko to, fajny niezbędnik ;)
    będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz :) mój blog,klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post! Lody to zdecydowany niezbędnik:D

    Mój blog, zapraszam- kliknij✿

    OdpowiedzUsuń
  10. W butach w kwiaty od razu się zakochałam,również w oczy wpadł mi ten suchy szampon,ponieważ już dawno miałam go kupić,gdyż wydaje się być świetnym rozwiązaniem,gdy brak czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny niezbędnik :) Książki, okulary - bez nich nie da się obejść♥ :D
    Dziękuję za komentarz u mnie i zapraszam ponownie♥ Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój niezbędnik wygląda bardzo podobanie :)

    Zapraszam do nas:)
    sialalala96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super torba ;) i jeden lakier poprostu śliczny ;)
    zapraszam do mnie
    http://stachooowiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam kilka kosmetyków, które pokazałaś
    Nie przepadam za lodami. Czy powinnam się leczyć? :D
    Blog [klik]

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczne buty! Chyba muszę sobie sprawić takie butki :D

    http://rules-are-boring.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Super post, mam też mgiełkę z B&BW
    Super jest :)

    http://beautyandfashionbykatrin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. chyba pokazałas juz wszytskie niezbędniki:D
    pytałas o obserwacje, ja juz, czekam na Ciebie;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne niezbędniki!

    Zapraszam na nowy post z pomysłami na udane wakacje! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  19. obserwacja za obserwację?

    Odpowiedz na moim blogu :)

    jeśli się zgodzisz musisz wiedzieć, że jeśli mnie zaobserwujesz powinnaś być aktywna na moim blogu (komentowanie i czytanie postów), a ja także odwdzięczę się tym samym

    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny niezbędnik :). Też mam ten lakier z Rimmel (miętowy). Pozdrawiam!

    + lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. fajny blog :) dzieki ze wpadłaś pytałaś o obserwacje ja już obserwuje licze na rewanz ;* stylled.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Jesteś zadowolona z tego remu bb? Bo właśnie planuję sobie jakiś kupić i nie wiem na co się zdecydować. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, tutaj masz jego recenzję: http://dusiiiak.blogspot.com/2015/05/dream-pure-bb-maybelline.html

      Usuń
  23. Buciki są świetne
    poklikasz u mnie ? moze wspolna obs ?zacznij i daj znac paperlifex33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Aaaa te torba jest czadowa! sama dumnie bym nosiła <3 hehe super napis! :) :)
    Tramposze w kwiaty i okulary przeciwsłoneczne to podstawa :)

    A o tych suchych szamponach wiele słyszałam, aż muszę sama sobie taki sprawić, bo rzeczywiście lato to czas lenistwa :P hehe można je dostać w rossmanie?

    Miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Tak można je dostać w Rossmannie, nawet ostatnio były na promocji, może nadal są :)

      Usuń
  25. Zaciekawiła mnie ta książka " Bóg zawsze znajdzie Ci prace", muszę koniecznie ją przeczytać :)

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne okulary. Sama mam pare tych lakierów. Też używam tych chusteczek :)
    Obserwujemy? Jeśli tak, zacznij i napisz u mnie, odwdzięczę się :)
    Zapraszam do mnie na nowego posta, zachęcam do komentowania :*
    http://infinityyoung01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny blog, bardzo ładnie piszesz! :)
    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG
    skomentujesz? Może obs za obs ? :)‎

    OdpowiedzUsuń
  28. chciałabym mgiełkę z b&bw:(
    ----
    http://polowcia--blog.blogspot.com/ byłabym wdzięczna za poklikanie w linki:)

    OdpowiedzUsuń