10 lipca 2015

Najlepsze lody ♥



Hejka kochani :*
Dzisiaj przychodzę do Was z czymś innym, a jest to przepis na przepyszne lody, które robiłam po raz pierwszy i mi wyszły! Myślę, że też Wam się spodoba przepis i wypróbujecie zrobić go sami!




Potrzebne nam będą:
-300 g. jogurtu greckiego
-3 łyżki cukru pudru
-cytryna
-80- 100 g. porzeczek
-80- 100 g. truskawek
-foremka na lody



Ja moje lody zaczęłam od zmiksowania porzeczek i truskawek na gładką masę.


Później miksowałam jogurt z cukrem pudrem i odrobiną soku z cytryny.


Gdy było już wszystko gotowe zaczęłam wykładać foremki moimi masami. Zaczęłam od odrobiny jogurtu, później porzeczki, truskawki i tak na zmianę, aż do końca.


No i gdy wszystko skończone, włożyłam do zamrażalnika i mroziło się około 4 godziny i gotowe!


Napiszcie, czy robiliście kiedyś takie lody, a jak nie zachęcam Was do ich zrobienia, bo są przepyszne! No i to byłoby na tyle dzisiaj, napiszcie w komentarzach co chcielibyście zobaczyć u mnie w następnym tygodniu. Do następnego :*

45 komentarzy:

  1. wypróbuję ! :)

    Kochana poklikałabyś w linki w najnowszym poście ? Z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mniaaam, wyglądają przepysznie! :)


    positivelittlethink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. lody wyglądają przepysznie :D
    gdybym cokolwiek umiała zrobić to nie wychodziłabym z kuchni haha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj zapewniam Cię, że podołasz temu :)

      Usuń
  4. Ale narobiłaś mi smaka! Wyglądają przepysznie :)

    olivee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ajj, narobiłaś mi smaka na nie <3

    http://casper-fashion.blogspot.com/ zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy sama nie robiłam lodów.
    Ale wygląda smakowicie, więc może się skuszę i zrobię.
    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog, bardzo ładnie piszesz! :)
    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG
    skomentujesz? Może obs za obs ? :)‎

    OdpowiedzUsuń
  8. Mmm i to zdrowe! na pewno skorzystam :)

    Pytałaś o obserwacje, ja już obserwuje :)
    http://beautyandtheblushh.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawy pomysł, myślę, że kiedyś go wypróbuje:)

    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie:)

    zapraszam:)
    sialalala96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny pomysł na upalne dni !:)
    będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz :) mój blog,klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Mmm pyszności! :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. O jejku ale mi narobiłas smaka teraz:(

    W wolnym czasie zapraszam do siebie!
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Porzeczki i truskawki: to po prostu musi być dobre! Nie, nigdy czegoś takiego nie robiłam, ale myślę, że gdy nadejdą takie upały jak dwa-trzy dni temu to coś takiego zrobię :)
    Arleta!

    OdpowiedzUsuń
  14. Mmm pycha muszę wypróbować ^^

    http://dorotablack77.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne , ja nieco uproszczam to wszystko do takiej foremki wsypuję owoce - maliny ,borówki - co jest w domu - zalewam sokiem domowej roboty np porzeczkowym i tez jest niezłe :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o jeszcze czegoś takiego nie próbowałam :)

      Usuń
  16. Swietny przepis :) Musze sprobowac!
    Pozdrawiam i dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  17. o mniam, bardzo łatwy i pyszny przepis;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Może wspólna obserwacja? :)
    Ja już zaobserwowałam i liczę na uczciwy rewanż.

    www.ghabj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. domowe lody są pyszne!
    mogłabym liczyć na wejście w banner dresslink u mnie na blogu?:) Mój Blog - klik! każdy komentarz, oraz obserwację oddaję!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądają smakowicie! Muszę wypróbować :3

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakie pyszne, no i zdrowe przede wszystkim ♥
    Klikniesz w banner od Dresslink? ♥ Z góry dziękuję
    xoxo
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. wygląda smakowicie :) fajny wpis jak i cały blog. Obserwuję i liczę na to samo :)
    http://krzysiuglad.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń