2015/07/03

Nareszcie wracam! Mix photos #3

Hejka kochani :*

No i jak zawsze nie mam pojęcia od czego zacząć. Ale może zacznę od tego, że chcę Was ogromnie przeprosić za moją bardzo długą nieobecność na blogu, która trwała miesiąc. Woow kupę czasu mnie tu nie było i bardzo się za tym wszystkim stęskniłam. Może uda mi się jakoś to wszystko wytłumaczyć. A zaczynając od początku, czyli mniej więcej od początku czerwca, gdy już wtedy nie mogłam dodawać postów. Było to spowodowane szkołą, czyli poprawianie ocen, aby jak najlepiej wyjść ze świadectwem (w końcu koniec gimbazy). Między tym wszystkim był jeszcze komers, który naprawdę będę cudownie wspominać przez następne lata, bo było super i aż przykro, że to była ostatnia impreza z tak świetnymi ludźmi. No i gdy z ocenami wyszłam na zero i było już wszystko tak, jak zaplanowałam to zaczęły się próby do końca roku, z tej racji, że u nas w szkole trzecie klasy przygotowują swoje pożegnanie. I kiedy oficjalnie zaczęłam wakacje, czyli 25 czerwca wieczorem, zaczęły się porządki do remontu w domu. I zmierzając do końca, remont skończony, zostało tylko parę rzeczy do ogarnięcia w pokoju i jestem co raz bliżej do pokazania Wam go. No i właśnie podczas remontu nie miałam jak dodawać postów, robić zdjęć itd. Ale już od tego posta, wracam i już na pewno nie planuję żadnej przerwy. Obiecuję!




Koncert Video <3







No i to byłoby na tyle z moich zdjęć. Myślę, że podobają się Wam takie posty. Napiszcie jakie notki chcielibyście zobaczyć u mnie.
Jak tam tegoroczni absolwenci gimnazjum, dostaliście się gdzie chcecie? Bo ja jestem zadowolona i z wyników egzaminów i rekrutacji.
Do następnego :*

41 komentarzy:

  1. Super zdjęcia :)

    http://zuzu781.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ,że wróciłaś i zdjęcia takie inspirujące .Życzę powodzenia w kolejnych latach nauki i jesteś bardzo ładna :))

    http://dorotablack77.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny mix zdjęć :) Miło CIę znów tu widzieć <3
    http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo udany post!!
    Liczę na obserwację<3
    Zapraszam do siebie
    www.thevogueboxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo, masz to, co się na szyję zakłada. Podoba mi się to strasznie! ♥
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny mix <3 Uwielbiam je! :D Też mam tą brnsoletkę co wygląda jak tatto choker, heh xD

    U mnie WIELKI KONKURS, do wygrania nagrody, post promujący i wiele innych!

    ✿ Julia And Fashion – KONKURS KLIK ✿

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Bransoletki są te bransoletki :)

      Usuń
  7. super mix! kocham te lody z milki :)
    zawarłam właśnie pierwszą współpracę! Wish lista jest już na moim blogu, mogłabym prosić o wejścia w linki?:) Jesli wejdziesz, daj znac w komentarzu! baardzo dziękuję z góry!:* Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny mix -super, że wróciłaś.
    Zapraszam do konkursu u mnie na blogu. Wystarszy kliknąć w 3 linki i napisać pod postem w kom ceny. Nagrodą jest post promocyjny o twojej stronie.
    http://bruneheureuse.blogspot.com/2015/07/lucluc-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, że wróciłaś! :)
    Zdjęcia są świetne.
    Obserwujemy?
    Udanych wakacji :*
    http://everything-by-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia :* życzę miłych i słonecznych wakacji :*
    yelloow-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia ;)

    http://blackwhiteandnavyblue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie zdjęcia są świetne !
    Też czytam ELLE. :):)
    Uwielbiam biały lakier do paznokci !
    Pozdrawiam
    http://www.fashionismaio15.blogspot.com/2015/07/stadnina-koni-paac.html

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny mix zdjęć, podoba mi się twój blog obserwuje !
    będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz :) mój blog,klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny mix
    Zapraszam do mnie! Ja dopiero zaczynam przygodę z bloggerem... Będzie mi miło jeżeli coś po sobie u mnie zostawisz :) http://lifebypaola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń