12 lipca 2015

♥1 Niedzielne inspiracje

Hejka kochani :*
No i nadszedł dzień, w którym zaczyna się nowa seria, tutaj, na naszym blogu. Czemu piszę "naszym"? Bo jest nasz. Ja tylko piszę posty, dodaję je i utrzymuję kontakt z Wami poprzez odpowiadanie na komentarze, ale tak naprawdę to Wy sprawiacie, że ten blog jest w tym miejscu, w którym jest. Przecież to Wy go wyświetlacie, komentujecie i obserwujecie, jeśli przypadnie Wam do gustu. A dlaczego tak zaczęłam? Wczoraj wybiło 22 k wyświetleń i 169 obserwatorów. No wow, nigdy nie pomyślałam, że będę tutaj gdzie jestem. Od początku bloga marzyła mi się liczba 20 tysięcy wyświetleń, a jest jeszcze więcej. A teraz sięgam po więcej, damy radę dobić do 40 tysięcy do końca wakacji? Damy radę! No chyba to co miałam napisać, to napisałam, a teraz troszkę o nowej serii. Jeśli pewnie słyszeliście, bo trudno było nie słyszeć umarła wspaniała dziewczyna. Martyna prowadziła swojego bloga jako Maddinka. Była to osoba tak inspirująca, z pomysłem na życie, z wiecznym uśmiechem i życiowym spełnieniem. Kochała swoje kapelusze. Jak twierdziła jej znakiem rozpoznawczym były właśnie kapelusze, długie spódnice i plecaki. Prowadziła naprawdę świetnego bloga. Ktoś by powiedział, to było za piękne, żeby mogło być prawdziwe. W ubiegły poniedziałek ktoś zamieścił na jej blogu post pożegnalny z informacją, że Maddy już nie ma wśród nas i odeszła do wieczności we wtorek, tydzień wcześniej. Nikt by nie przepuszczał, wszyscy byli zszokowani, wiele blogerek żeganało się z nią poprzez krótkie posty na facebook'u, instagramie czy twitterze. Jednak nie wszystkich przeraziła ta informacja, a wręcz rozbawiła. Jak doniosła ta tragedia, jest między nami wiele zwierząt, nie tego nie można porównywać do zwierząt. Zwierzęta są za dobre. Komentarze typu "dobrze, że zdechła", aż otwierają nóż w kieszeni. Jak można być takim człowiekiem? Podkreślam jeszcze to, że większość ludzi, którzy tak piszą, ma tęczowe profilowe na fb czy zdjęcia z rodziną. Więc już tą sprawę pozostawię Wam do przemyślenia, jak ten kraj schodzi na dno. A powracając do nieżyjącej Maddinki, bardzo się nią inspirowałam, nawet w założeniu bloga, śledziłam każdy nowo dodany post, nawet po kilka razy, była naprawdę wielką inspiracją. Z racji tego, że nie chcę jej zapomnienia, powstała ta seria na moim blogu. Martyna prowadziła na swoim taką samą. Nawet po tym samym tytułem. Nie chcę komentarzy typu, że ją kopiuję. Ja chcę po prostu nadal prowadzić jej serię z inspiracjami. I dlatego chciałam Wam to wytłumaczyć, aby nie było za chwilę wątpliwości. Maddinka jest moją wielką INSPIRACJĄ i nadal będę ją podziwiać, pomimo, że już odeszła. A teraz zapraszam do oglądania, skomentowania co Wy o tym wszystkim myślicie i gratuluję tym, którzy dotrwali do tego momentu. Do następnego :*






























68 komentarzy:

  1. Genialne zdjęcia! Bardzo inspirujace!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam inspiracje ♥

    http://missstyle21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne, chciałabym mieć takie mieszkanko. Przyjemnie ogląda się takie obrazki, kiedy za oknem deszcz ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne inspiracje ;) Jesli piszemy bloga z pasją to czytelinicy sami będą do nas zaglądać ;)
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne inspiracje, kocham patrzeć na takie zdjęcia! ♥
    http://ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zjecia (inspiracje) :)
    Zapraszam http://mojemysli-agniecha.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabyś nagrywać na youtubie ? :) zastanów się byłoby fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie chcę rozwijać bloga i nie myślę o nagrywaniu :)

      Usuń
  8. Ładne zdjęcia :)

    http://zuzu781.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne inspracje no i pomysł na serię:)
    Obserwuję i zapraszam do mnie kamilalazar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. słyszałam o jej śmierci, strasznie szkoda, że odeszła, dla wielu z nas była inspiracją :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia! Potrzebowałam tego ;) klika nawet sobie zapisałam !
    pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że si Wam podoba :)

      Usuń
  12. Najbardziej podoba mi się stylizacja krótkiej bluzeczki ze spodenkami <3

    Pozdrawiam i obserwuję,
    http://kiri-blogg.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  13. To była smutna wiadomość :(
    Obserwujemy ? Ja zaczne,licze na uczciwy rwanż!
    nasz blog

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam takie minimalistyczne i piękne fotografie <3

    http://casper-fashion.blogspot.com/ zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne zdjęcia :)
    A inspiracja świetna :)
    Obserwowanie za obserwowanie?
    Zacznij :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. jejku jakie świetne zdjęcia !Czwarte bardzo mi sie podoba ;)
    Pytałaś o wpólną obserwację, więc ja już i czekam na rewanż :*
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,OLA-(KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  17. słyszałam o tej blogerce, jak dla mnie to tragedia a te komentarze na jej temat.. ludzie są okrutni naprawdę to aż w głowie się nie mieści jak bardzo ten świat schodzi na psy, świetne inspiracje, ciesze się, że będziesz kontynuować jej serie
    będzie mi miło jeśli zajrzysz :) vickey-vicky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam inspiracje, swietnme zdjecia wybrałas ;)

    http://missstyle21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam przeglądać takie inspiracje! Cudowne zdjęcia! :)

    Blog z bajkowymi i fantasy sesjami zdjęciowymi. :)
    Nowa sesja zdjęciowa z drugą modelką pt. ''rock'':
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/07/rock.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Również słyszałam o tej blogerce... Wspaniałe inspiracje ! na pewno skorzystam <3
    dziękuje, że wpadłaś zapraszam częściej :) może obserwacja ? pozdrawiam cieplutko ;*
    stylled.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. zostałąś nominowana do Liebster Blog Award .

    domciiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Kontynuacja tej serii to świetny pomysł! Aż trudno uwierzyć, że odeszła taka młoda i pełna życia kobieta :(

    LookMagicLife - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawie napisane! Bardzo mi się tu podoba!

    Pozdrawiam <3
    Zapraszam do mnie na giveway z Shein *TUTAJ*

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne inspiracje ;)
    Mój blog
    poklikasz u mnie?

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny post i inspiracje ;))

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny post, cudne zdjęcia :))
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/- zapraszam, skomentuj jeśli coś Ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nigdy, przenigdy nie zrozumiem, jak można mieć w sobie tyle jadu i pisać takie rzeczy, ale karma zawsze wraca.
    Obserwuję i zapraszam do siebie ;)
    knightterss-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne inspiracje, aż miło się patrzy. Ostatnio przepadam za tymi tatuażami.
    U mnie nowy post, miło będzie jak wpadniesz.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne są te tatuaże :D
    Kupiłam nareszcie domenę!!! Ale pojawił się problem. Założę się, że nie widzisz moich postów na blogger.com/home. Żeby naprawić ten błąd MUSISZ wejść na mojego bloga, odobserwować go, odświeżyć stronę i zaobserwować ponownie. Problem zniknie :-)
    To problem spowodowany podczepieniem pod bloga nowej domeny, podobno to normalne. Ale jeśli zrobisz to, co napisałam, będzie w porządku :*
    Pozdrawiam ;*

    ♡MiśkaGrabowskaOfficial♡

    OdpowiedzUsuń
  30. uwielbiam oglądać takie zdjęcia!:)

    OdpowiedzUsuń
  31. świetne inspiracje, szczególnie walizki :) a sprawa z tą blogerką jak dla mnie trochę przesadzili i za dużo szumu

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń