19 lipca 2015

♥2 Niedzielne inspiracje


Cześć kochani :*
Witam Was już w drugim poście z tej serii, myślę, że nie zapomnieliście o cotygodniowych, niedzielnych inspiracjach. Jeśli chcecie znać powód dla którego to robię, to zapraszam na pierwszą notkę, w której wszystko wytłumaczyłam klik. A dzisiaj mam nową dawkę inspiracji, nadal letnich, bo mamy lato i wakacje. Troszkę mnie dziś natchnęło, aby napisać z racji, że jest niedziela, co w niej lubię. Bo wiele osób nie lubi niedziel, nie mówię, że akurat w wakacje, ale pewnie zdarzą się osobom, które nawet w wakacje nie tolerują tego dnia.


*wczesne wstawanie
*słońce rażące mnie w oczy, gdy się obudzę
*kawa z rana, w lecie najlepiej mrożona mmm
*serial, you tube, nie ważne co byle oglądać
*oglądanie snapów z jednym otwartym, drugim zamkniętym okiem po przebudzeniu
*śniadanie, nie wiem czemu, ale niedziela to dzień, w którym serio lubię jeść śniadanie 
*zdjęcia na instagramie- zawsze najlepsze są w niedziele
*zabawa z psem i ta jego radość
*muzyka, ogólnie słuchanie jednej piosenki pół dnia
*zakupy
*niedziele, w których leży się pół dnia w łóżku, o ile nie dłużej
*pisanie notek, a to sprawia największą przyjemność
*odwiedzanie rodziny
*wieczorne spacery
*spadający lód z patyczka, nie wiem czy to szczęście czy to ból haha
*odpisywanie na komentarze i ta radość, że się Wam podoba
*oglądanie starych rysunków, jakim się wtedy było artystą 
*wypad na rower
*piosenki Sulina na noc, o tak 
*wieczór przy wiatraku, najlepszy przyjaciel w lecie
*zasypianie przy muzyce z telefonem w ręku





























Także to byłoby na tyle i myślę, że to co napisałam zmienią niektórym podejście do niedziel. Napiszcie w komentarzach co Wy lubicie w tym dniu. Myślę, że spodobają się Wam inspiracje, no i udanej niedzieli życzę. Do następnego :*


36 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy post ! Lubię takie inspiracje ;p

    moszovska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. nice inspirations! thanks for sharing these photos!

    lifeisashoe

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne inspiracje, ja osobiście nienawidzę niedziel nie wiem dlaczego dla mnie to dziwny dzień
    będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz :) vickey-vicky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, oj chyba powinnaś zmienić nastawienie, niedziele nie są takie złe :D

      Usuń
  4. So levely post. It's perfect day to grab some inspiration around! :)

    http://kapege23.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny post <3
    Zapraszam do siebie !!
    www.thevogueboxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja akurat nie lubie niedzieli ,ale po tym poście przekonałaś mnie ,ze niedziela jest całkiem fajna .Najlepsze jest leżenie w łóżku oglądając serial czy film i do tego smaczne jedzonko i jest idealnie :D Udanej Niedzieli również :*

    http://blueberryandblack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo sie cieszę, że choć trochę mój post pomógł. O tak, jedzenie uszczęśliwia :)

      Usuń
  7. świetne inspiracje!
    ja też uwielbiam niedziele!
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  8. Te inspiracje są świetne!:)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie!
    the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię takie posty! Świetne zdjęcia :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczne inspiracje, uwielbiam takie oglądać !! :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ! Buziaki ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia :) Także uwielbiam wstawać rano :D
    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne inspiracje :*
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,OLA-(KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne inspiracje :) również uwielbiam wieczorne spacery

    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ale piękne inspiracje! Aż się rozmarzyłam;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne inspiracje. Ja uwielbiam niedziele, ponieważ dla mnie to dzień odpoczynku, szczególnie w dni szkolne :D. Pozdrawiam!

    + lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne inspiracje *.* Uwielbiam takie posty :*
    U mnie nowy post, zapraszam.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne inspiracje ;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny post :)

    http://coffeebookandsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń