2015/07/26

♥3 Niedzielne inspiracje


Cześć kochani :* Witam Was w kolejną niedzielę, ach jak ten czas szybko leci. Już za nami połowa wakacji. Ale to nie o tym dzisiaj, a znowu przychodzę z niedzielnymi inspiracjami, obiecałam sobie, że mają być co tydzień i na razie się tego trzymam, myślę, że tak będzie jak najdłużej. A dzisiaj troszkę inaczej, bo wczoraj poprosiłam Was, abyście zadali mi kilka pytań do małego Q&A, bo nigdy nie odpowiadałam na Wasze pytania, więc to chyba dobry moment, abyście się dowiedzieli coś więcej o mnie. I tak w ogóle dziękuję za tyle fajnych pytań i jak Wam się spodobają takie posty, mogę je robić częściej, na przykłada raz w miesiącu, ale to już od Was zależy. 





Co cię skłoniło do założenia bloga?

Sama nie wiem, ale oglądałam dużo filmików na You tube i przeglądałam bardzo dużo blogów i raczej to głównie skłoniło mnie do założenia bloga.





Skąd czerpiesz inspiracje?
Różnie to bywa, zazwyczaj pomysły przychodzą same do głowy, a jak tak nie jest, to przeglądam różne blogi czy instagramy, które mnie inspirują.





Jak masz na drugie imię?
To pytanie wygrało haha. Rzadko chwalę się moim drugim imieniem, no ale dobra, na drugie imię mam Antonina.




Masz chłopaka?
Nie, nie mam chłopaka.





Masz zwierzątko?
Mam zwierzątka. Pies, kot, chomik.




Jakie jest Twoje największe marzenie?
Marzeń mam wiele, ale chyba jak każdy. Najważniejsze to chyba zdać mature haha. Nie no, a tak na poważnie to odnieść sukces z blogiem i prowadzić go cały czas i chyba po prostu być szczęśliwą.




Jakie jest jedno z Twoich najpiękniejszych wspomnień?
Dużo mam pięknych wspomnień, ale takie najpiękniejsze na pewno są związane ze szkołą, koloniami, wyjazdami na wakacjach.




Jakie są Twoje ulubione blogi?
Mam mnóstwo ulubionych blogów i chyba teraz nie ma sensu ich wszystkich wypisywać. Teraz tak myślę, że mogę zrobić osobną notkę z moimi ulubionymi blogami. Robić?



Co lubisz robić w wolnym czasie?
Większość mojego wolnego czasu spędzam nad blogiem, ale też spotykam się ze znajomymi, oglądam snapy czy serial, chyba to najczęściej.




Oglądasz jakieś seriale? Jeśli tak to podaj ich tytuły.
Oglądam jeden serial, a jest to Orange is the new black. Najlepszy, z najlepszych.




Kim chciałabyś zostać w przyszłości?
Sama nie mam pojęcia, bo to u mnie wszystko się zmienia w ciągu jednej chwili o 360 stopni. Ale na pewno chciałabym mieć pracę, która będzie moją pasją. Czyli z tego wychodzi, że mogłabym być dekoratorem wnętrz, albo utrzymywać się z bloga, marzeenie.



Jak spędzasz wakacje?
Jak większość, bardzo leniwie haha.




Wierzysz w internetowa przyjaźń?
Jeśli jest ona prawdziwa, to tak, wierzę.




Gdzie w przyszłości zamieszkać?
Kraków, nic więcej mi to szczęścia nie trzeba.




Wyjeżdżasz gdzieś / byłaś już?
Czy wyjeżdżam to tak naprawdę nie wiadomo, a jeszcze nigdzie nie byłam.




Gdzie chciałabyś wyjechać?
Nie wiem do końca czy chodzi o wakacje czy tak ogólnie w życiu. Ale odpowiem ogólnie, że chciałabym odwiedzić jak najwięcej miejsc na świecie.




Co chciałabyś zwiedzić?
Stany Zjednoczone, może kiedyś się doczekam...




Ulubiona książka?
Jakoś nie mam ulubionych książek, ale kilka razy czytałam "Pamiętnik narkomanki", więc może to.




W komentarzach możecie zadawać pytania do Q&A!

33 komentarze:

  1. Słyszałam już sporo o tym serialu, muszę go wreszcie zobaczyć!

    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe odpowiedzi :) Uwielbiam posty z inspiracjami!

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super inspiracje i odpowiedzi :) Też chciałabym zwiedzić Stany Zjednoczone, to jest moje wielkie marzenie na przyszłość ♥
    Pyt. do Q&A: Co cenisz w ludziach? Co cię w nich odpycha?
    Martha Blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, na pewno uda się je zrealizować :)

      Usuń
  4. strasznie spodobał mi się twój blog, więc obserwuję i będę wpadać częściej :)

    zapraszam do mnie ;) izzy-bblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne inspiracje i podobają mi się Twoje odpowiedzi, piszesz tak z lekkością ;) obserwujemy? napisz u mnie
    adriana-ade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super inspiracje i ciekawe odpowiedzi! :)
    http://rakonaopisuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety minęła już połowa wakacji.
    Jakie fajne drugie imię.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam takie posty!
    też bardzo chciałabym odwiedzić Stany Zjednoczone
    mam nadzieje, że tobie jak i mi się to uda i spotkamy się tam na kawie haha :D
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię takie posty, można czegoś więcej się o Tobie dowiedzieć :). Pozdrawiam!

    + Proszę o kliknięcie w link rzeczy w najnowszym poście: lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mmm, piekne inspiracje <3

    Obserwuję! Za komentarz odwdzięczam się trzema komentarzami i obserwacją, jeśli jeszcze nie obserwuję. Dodatkowo klikam w linki i bannery, jeżeli posiadasz :)
    www.sandrakopko.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne inspiracje, dużo masz tych zwierzątek.
    Poklikałabyś u mnie w linki?

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam przeglądać posty z inspiracjami, cudowne są! :D

    Zapraszam serdecznie na mojego bloga- kliknij✿

    OdpowiedzUsuń
  13. O rany, ile inspiracji! Bardzo ciekawy post, można się dużo o Tobie dowiedzieć. Też mogłabym być blogerką na pełen etat :)

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny post! Tak trzymać :)

    Zapraszam na bloga, jeśli zaobserwujesz napisz mi w komentarzu, a odwdzięczę się jak najszybciej :) :)


    Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  15. I like your blog!
    Would you like to follow each other?
    Let me know at my page:)

    xoxo

    http://nastyadeutsch.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe odpowiedzi :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń