16 lipca 2015

Pielęgnacja mojej twarzy



Hejka kochani :*
No i kolejny post! Nawet nie wiecie jak się cieszę, że mam tyle pomysłów, aby dodawać notki regularnie i myślę, że to się nie zmieni. Jeszcze jedno małe info i zarazem pytanie do Was. Widzę, że co raz częściej wyświetlana jest moja seria back to school z poprzedniego roku i chyba moja propozycja będzie odpowiadać osobom, które już oglądają back to school. W tym roku mam plan zrobić tą serię nieco wcześniej, bo w okolicach połowy sierpnia, z racji, że nie będę mogła zrobić tego w normalnym na to czasie. I tutaj pytanie do Was, lepiej zrobić back to school wcześniej czy na początku września? No i to byłoby na tyle ogłoszeń parafialnych na dziś i przechodzimy do dzisiejszej notki!


Wiadomo, moja pielęgnacja twarzy nie jest idealna. Gdy chce mi się robić więcej, to robię więcej, no albo wtedy kiedy muszę, a jak mi się nie chce, to nie tobie zupełnie nic.

A więc zaczynając od początku, czyli od demakijażu, no o ile jestem pomalowana. Ale jak jestem to używam do tego żelu micelarnego z Biedronki, bo jest najlepszy. Do oczyszczania twarzy żelem, używam zwykłej, małej szczoteczki. Jeszcze na koniec używam jakiegoś olejku dwufazowego lub płynu micelarnego. Teraz trafiło na płyn micelarny również z Biedronki i też jest jednym z najlepszych płynów micelarnych. Demakijaż jest dość prosty, ale mi jak najbardziej odpowiada.



Kolejną rzeczom są toniki. Ja najbardziej lubię te, które są pokazane na zdjęciu, czyli z Under Twenty i Clearskin z Avonu. One sprawdzają się najlepiej na moją skórę, przy codziennym stosowaniu.



Jeśli chodzi o nawilżanie, to do tego używam kremu nawilżającego Cethapil, bo dobrze działa na podrażnienia lub zwykłego kremu z Nivea. A latem na twarz idzie również krem z filtrem, ja teraz używam tego z DAX.



Co kilka dni wykonuję sobie peeling i powiem Wam, że najlepiej się do tego nadaje peeling wygładzający z Joanny, jest wiele zapachów, więc jest w czym wybierać. A po jego użyciu, nakładam maseczki z Ziaji. Stosuję je już naprawdę długo i są świetne dla mojej skóry.



Na wszelkie problemy ze skórą, które zdarzają się dość często używam produktów punktowych, które zawierają jakiś tam procent spirytusu, bądź sam spirytus, gdyż jest chyba najlepszy, bo działa najszybciej.



No i również na wszelkie podrażnienia skóry dobrze działa woda termalna, więc jej też używam od czasu do czasu.



Także to byłoby na tyle. W tej pielęgnacji nie ma nic specjalnego, używam tylko tego, co muszę i co dobrze działa na moją skórę. Napiszcie jeszcze co myślicie o tej serii back to school i czy robić ją wcześniej, czy we wrześni. Do następnego :*

49 komentarzy:

  1. oo też używam tego toniku z under20 i tego żelu punktowego z avonu :) oba produkty są super :D
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam, nowy post z festiwalowym lookiem ✌

    OdpowiedzUsuń
  2. Również posiadam kilka podobnych rzeczy do pielęgnacji twarzy takich jak Ty:)
    Zapraszam http://mojemysli-agniecha.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam żadnego z tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. MAM PODOBNA PIELEGNACJE XOX
    pozdrawiam ,Klaudia xoxox klaudiaandmylifeblogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post. O niektórych kosmetykach nigdy nie słyszałyśmy, ale chętnie wypróbujemy :)

    Zapraszamy do nas:
    http://labei357.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja stosuję zupełnie inne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Under 20 to bardzo dobra firma.
    Wiele dobrego słyszałam o maseczkach z Ziaji, aż mam ochotę wypróbować.

    Zapraszam do mnie, poklikasz w linki u mnie w poście? Serdecznie dziękuję <3
    http://world-of-sandra-anna.blogspot.co.uk/2015/07/dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj, bo są świetne i mają dobrą cenę :)

      Usuń
  8. Również stosuje tonik under20, troszkę inny żel do mycia twarzy, ale najlepszy jest Cetaphil !
    talaiwiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne zdjęcia, piękny blog. ♥ Czekam na kolejny post! :) Niestety mało angażuję się w pielęgnację mojej twarzy. Używam toniku, kremu i czasem żelu oczyszczającego. Muszę wypróbować te maseczki! :)

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili:
    Mój blog - (klik) ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Są super, więc wypróbuj :)

      Usuń
  10. Dość długo zbieram się do kupna tego plynu z Biedronki ale jeśli mówisz że jest najlepszy to chyba w najbliższym czasie go kupię :D



    kadziaablog♥KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Sporo tych kosmetyków :) Co do płynu micelarnego z Biedronki, nie szczypią Cię oczy? Ja mam różową wersje, myślałam, że to ta sama co była poprzednio, ale jednak nie. Więc może ta niebieska, którą używasz nie szczypie? Żel do twarzy z biedronki bardzo wysuszył mi skórę i obecnie używam żelu dla dzieci.

    Obserwuję i zapraszam :)
    www.smakowaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie używałam tej różowej wersji, a niebieska w ogóle nie szczypie, mogę myć z otwartymi oczami i nic mi się nie dzieje. Ani też nie wysusza skóry :)

      Usuń
  12. nie używam żadnego z produktów ale znam te marki, kiedyś używałam podobnych, przerzuciłam się dużej mierze na kosmetyki naturalne i mają zbawienny wpływ na moją cerę :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chcę wypróbować jakieś naturalne kosmetyki, może coś polecisz?

      Usuń
  13. wode termalna avene tez uzywam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. tą maseczkę z Ziaji muszę wypróbować, jeszcze nigdy jej nei miałam. Chyba:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny blog.

    http://marzenczas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak działa woda termalna? Zgaduję, że działa kojąco, ale czy np. łagodzi zaczerwienienia? Wygładza koloryt skóry? Na takim efekcie mi właśnie zależy i czy da się to kupić gdzieś przez internet z dostawą za granicę? :)

    http://oczyoutsidera.blogspot.se

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łagodzi zaczerwienia, ale czy wygładza koloryt skóry, to jeszcze nie zauważyłam. Może na kosmetyki z ameryki lub mintishop, musisz sprawdzić :)

      Usuń
  17. Fajny post ;) Część z tych produktów także używam
    http://stylizacje-zyciem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny post. Znam większość z tych produktów. Ja również mam peeling myjący z Joanny, ale o zapachu gruszki :)

    Dziękuję za pozostawiony u mnie komentarz i zapraszam ponownie, pozdrawiam :) http://marysiaofficialblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O zapachu gruszki jeszcze nie miałam, ale wypróbuję jak ten mi się skończy :)

      Usuń
  19. Cześć, nominowałysmy Cie do LBA- Liebster Blog Award ! Wejdź na nasz blog i dowiesz sie wiecej :3 http://macreateart.blogspot.com/2015/07/lba-liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Czasami używam tą maseczkę z Ziaji :)
    http://koniandvivi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Widzę, że bardzo dbasz o cerę, to dobrze! Ja używam specjalnych maści od dermatologa, ale codziennie wieczorem używam maseczki z ziaji!
    ___________
    zapraszam również do siebie na nowego posta! ✿♡KLIK♡✿ mam nadzieje, że zajrzysz i zostawisz po sobie jakiś ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy żadnego z pokazanych produktów nie używałam, bo nie zmagam się za bardzo z problemami z cerą :))
    Świetne zdjęcia.
    http://xcx0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. też używam peelingów z Joanny, o zapachu truskawki są super! :)

    OdpowiedzUsuń