5 lipca 2015

Ulubione w czerwcu! '15



Hejka kochani :*
Dziś przychodzę do Was z lekko opóźnionymi ulubieńcami miesiąca czerwca. Ale jak już wiecie, nie miałam dostępu do internetu przez tamten tydzień i nie było jak dodać. Jest troszkę tych rzeczy i już te posty będą pojawiać się co miesiąc. Mam nadzieję, że się Wam spodoba! :)





No to pierwszym ulubieńcem jest puder Stay Matte, który niedawno pokazywałam go w haul'u z promocji w Rossmanie. Jest naprawdę świetny! Super matuje i długo trzyma się na twarzy. Jeśli szukacie pudru na lato, to oto i on! :)



Nie wiem dlaczego pokazuję lakier do włosów, ale może dlatego, że się dobrze sprawdza u mnie. Nigdy wcześniej go nie używałam, ale teraz będzie on u mnie na stałe. Jeden z lakierów, który tak dobrze działa na moje włosy.



I kolejne odkrycie, czyli tonik łagodząco-matującu z Under Twenty. Co mogę powiedzieć? Jest świetny! W końcu, w końcu tonik, który działa. Nie wiem czy jest sens pisać o nim coś więcej, bo jest to też sprawa indywidualna, ja mam skórę suchą z niedoskonałościami i u mnie się sprawdza. Sami musicie spróbować i zobaczyć jak się będzie zachowywać na Waszej skórze.



Kolejna nowość, czyli zestaw do stylizacji brwi z Pierre Rene. Cienie są super i zostaną już ze mną "na stałe". Jestem zadowolona z efektu i wyglądu moich brwi. Co tu więcej pisać. Sprawdzi się dla każdego koloru włosów, gdyż w zestawie znajdują się trzy koloru cienia i wosk.




Z lakierów to paznokci chcę Wam pokazać lakiery z Avon'u z serii Magic Effects. Na paznokciu mają brokatowe wykończenie, trzymają się około tygodnia i jest super efekt. Wypróbujcie! 



Jak wiecie, z całych sił próbuję ratować swoje włosy i kupiłam jedwab do włosów z firmy Marion. Jest bardzo tani i o dziwo na cenę, działa na te poniszczone końcówki. Włosy po nim są odżywione i lśniące.



Następnym produktem do włosów jest odżywka z firmy Kallos. Używałam kiedyś już odżywki z tej firmy, tylko tej "słynnej i sprawdzała się idealnie, pokazywałam ją Wam w pielęgnacji moich włosów i jakiś ulubieńcach. Kupiłam teraz inną i jest jeszcze lepsza. Włosy po jej użyciu są miękkie, gładkie w dotyku i bardziej zdyscyplinowane.


 Z dodatków chcę Wam pokazać tatto chocker, czyli naszyjnik-tatuaż lub bransoletka- tatuaż. Pokochałam je ostatnim czasem, bo super wyglądają i mam zamiar kupić więcej, tylko bardziej kolorowe.


A z wydarzeń w czerwcu ulubieńcem jest koncert Video, który odbywał się w ramach dni Jasła. Było ekstra! Najlepszy koncert! <3




I na koniec ulubieńcy muzyczni, trochę ich jest :)


Sarsa- Naucz mnie



Sylwia Przybysz feat. Mezo- Plan



Video- Dobrze, że jesteś



Video- Wszystko jedno



Gang Albanii- Albański raj



Skrillex and Diplo- Where are you Now with Justin Bieber


I to byłoby na tyle z czerwcowych ulubieńców. Myślę, że coś przypadnie Wam do gustu. Napiszcie w komentarzach co Wy polubiliście w tym miesiącu. Do następnego :*


27 komentarzy:

  1. W czerwcu polubiłam sorbety San Sorbettino z Biedry, totalnie polecam XD Najbardziej lubię mango-marakuja, ale malinowe i porzeczkowe smakują razem obłędnie xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha no właśnie były te lody u mnie w domu, ale nie zdążyłam spróbować ;c

      Usuń
  2. Tatto chocker- gdzie kupiłaś? Z kosmetyków, większości nie kojarzę, bo nie używam zbytnio kosmetyków :D Piosenki znam i także lubię.

    http://tuczarniamotyli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chokery kupiłam w chińskim supermarkecie u mnie w mieście, ale znajdziesz je również na allegro :)

      Usuń
  3. Maski Kallos uwielbiam :) Ładny ten zestaw do brwi Pierre Rene, muszę mu się przyjrzeć z bliska :D

    OdpowiedzUsuń
  4. O tym pudru tyle już słyszałam, że chyba w końcu muszę go kupić! :) Tym bardziej, że polecasz!

    MINIMALISTYCZNY- klik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Używam już tej maski do włosów dłuugi czas, są wydajne i moje włosy wyglądają świetnie:) muszę zaopatrzyć się w puder na lato, więc poszukam tego skoro jest sprawdzony! :) pozdrawiam!
    http://ich-perspektywy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super, że zachęciłam Was do niego :))

      Usuń
  6. Ja kocham produkty Under 20, zawsze są moimi ulubieńcami :)
    jullia2452.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Używam tych lakierów z Avonu :)


    http://zuzu781.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem jak Ci się sprawdzają :3

      Usuń
  8. Świetni ulubieńcy ;) Tatoo chocker są najlepsze :D
    Dziękuję za komentarz u mnie i zapraszam ponownie♥ Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne lakiery :)
    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. o, też mam ten puder, już mi się kończy, ale mam zamiar kupić drugie opakowanie! :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. świetni ulubieńcy :)
    mogłabyś poklikać w linki na moim blogu?

    http://photo-andyou.blogspot.com/2015/07/dresslink.html

    OdpowiedzUsuń