2015/08/18

24 godziny w autobusie? To nie problem!


Cześć kochani! I prawie się doczekałam!! Już w czwartek jadę do mojej ukochanej Bułgarii, co tam, że czwarty raz, ale i tak uwielbiam. Haha postanowiłam, że nie śpię przed wyjazdem, żeby jak najdłużej spać w autobusie, więc przez całą noc lecę z notkami. Czego się nie robi dla Was! A jeśli ktoś był w Bułgarii, to i może wie, ile trzeba tam jechać autobusem. Jednym słowem, masakra. Ale coś za coś. Dziś mam dla Was kilka rad jak przetrwać tak długą podróż, wynikających oczywiście z własnego doświadczenia, bo trochę tych podróży przebyłam.


*Muzyka*

Słuchanie muzyki to żelazna zasada każdej podróży. Pokażcie mi osobę, która nie słucha muzyki. A więc przyda się dużo pamięci na urządzeniu, słuchawki i jak najlepsze kawałki. Można umilić sobie całą drogę.






*Książki, gazety, krzyżówki*

Ten punkt dla osób, które mogą pozwolić sobie na takie rozrywki w autobusie i którzy nie mają problemów z chorobą lokomocyjną. Ja mogę, więc zabieram sporą ilość gazet, książek i krzyżówek. Bo przecież ciągłe gapienie się przez okno też się nudzi.



*Ciekawe gry i aplikacje na telefonie*

Warto ściągnąć sobie coś przed taką podróżą, bo gier i aplikacje mamy zatrzęsienie. No jeszcze jak mamy internet, to niebo, ale jeśli nie to polecam kolorowanki dla dorosłych (bez skojarzeń haha), milionerzy, subway surfer, krzyżówki po polsku, jakieś wyścigi i takie bzdury.



*Sen*

Tak banalne, a ile daje. Ja preferuje jak najdłuższe spanie, bo czas w autobusie szybciej leci i podróż wydaje się krótsza. A przyda się do tego koc, wygodna poduszka i odrazu milsza podróż!



*Dobre towarzystwo*

To jest w tym wszystkim chyba najważniejsze. Jak macie z kimś pogadać, pośmiać się lub ogólnie coś porobić to już coś!




A Wy jak staracie się przetrwać takie długie podróże?

34 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia. Zazwyczaj w takich długich podróżach słucham muzyki albo coś czytam, z resztą podobnie jak ty, oprócz snu, bo nie mogę zasnąć w podróży.
    Zapraszam do mnie:

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja w trakcie takich podrozy mam czas na wiele przemyslen takze wole je spedzic w ciszy:P
    obserwuje i licze na rewanz;d
    zapraszam do sb:)
    moohox3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Muzyka zawsze umila mi długą podróż. :)
    Obserwuję. :)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam to, ja musiałam 48 godzin w samochodzie. Niestety nie mogę czytać jeżdżąc bo mi nie dobrze wiec praktycznie przesypiam albo jem haha

    http://beautyandtheblushh.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to współczuję, nie wiem czy bym dała rady tyle wysiedzieć :/

      Usuń
  5. Cześć zaczynam i mam nadzieję, że wpadniesz na mojego bloga :)
    queenof-moon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne rady na przetrwanie tak długiej podróży.
    Śliczne zdjęcia.
    Pozdrawiam, http://nataa-natkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. tak towarzystwo jest najlepsze, wtedy nawet najdłuższa podróż szybko mija;)
    Jeśli masz czas poklikaj proszę w linki u mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne zdjęcia :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Podróż powyżej 8h jest już męcząca,często jeżdżę i najlepiej podróżować w nocy ;)

    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie napisany post , bardzo miło mi się czytało. Kiedy masz w planach kolejny psot . ?
    Zdjęcia boskie , wyglądasz ślicznie. :* Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jeśli chodzi o posty to pojawiają się we wtorek, czwartek i niedzielę :)

      Usuń
  11. Wow ale ci zazdroszczę, miłego pobytu!:))
    Super blog!

    OdpowiedzUsuń
  12. dla mnie ostatnio 8h to było wyzwanie, bo ja nie mogę ani spać ani czytać w autobusie :/

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dla mnie marzenie, jesli chodzi o Bułgarię, jechać 8 h :D

      Usuń
  13. Even though I only read the translation of this amazing blog, I love this blog, great post and beautiful pictures as well. Thanks for sharing!!!

    xxx

    www.noragouma.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny wpis, ja zazwyczaj śpię w podróży albo słucham muzyki :)

    Poklikasz w ostatnim poście? :) http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
  15. Dawno nie podróżowałam, ale jeśli juz mnie takie wyzwanie czeka to chętnie połowę drogi prześpię, poczytam ksiązkę lub coś naszkicuję :P Super post :)
    Zapraszam do mnie ^^

    Mój blog~KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  16. napewno wezme twoje rady do serca
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. dziekuje za bardzo pozyteczne porady;-)
    ja dopiero zaczynam , moze wspolna obserwacja? dziekuje za kazda pomoc;-)
    plaguee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeżeli chodzi o jazdę z rodziną autem to tradycyjnie idę spać albo słucham muzyki! A jak ze znajomymi to zawsze się znajdzie temat do rozmowy i podróż leci bardzo szybko!

    Zapraszam na mojego bloga, może zostaniesz na dłużej? (klik)

    OdpowiedzUsuń
  19. What a nice and interesting blog!! Great posts!
    Wanna follow each other on gfc? Let me know!

    http://itsmeieva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. ja bym nie wytrzymała :D może obserwacja? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja tyle jechałam do Włoch , pod koniec nie wytrzymywałam
    Zapraszam do mnie
    http://blackwomanx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń