2015/08/20

Co zabieram na wakacje?


Cześć kochani! W końcu doczekałam się tego dnia! Jak wiecie, czy nie wiecie dzisiaj wyjeżdżam do Bułgarii, o 8:30 zbiórka i wyjeżdżamy. Jakbym chciała, żeby w autokarze był internet mmm, mogłabym Wam snapować, ale zobaczymy co to będzie. Jadę do Bułgarii na 11 dni, chyba jeszcze nawet nie mówiłam gdzie, a więc będę w Kranievie, był ktoś. Mała miejscowość, obok Albeny, Złotych Piasków i Warny. Troszkę ciężko było z tym pakowaniem, ale dałam rady, a więc można jechać. Starłam się jak najlepiej pokazać Wam to, co zabrałam, ale jak mi wyszło to już Wy musicie ocenić.





Jeśli chodzi o buty to biorę te, co na zdjęciu dodatkowo trampki z House do autobusu. Troszkę więcej klapek, ale wole mieć więc, bo nie zajmują dużo miejsca, a jakby się któreś urwały to nie będę się martwić, że nie mam w czym chodzić.



Najzwyklejszy ręcznik plażowy z delfinami, tak bardzo wakacyjnie haha. Nie biorę więcej, bo ponoć mają być w hotelu.



Torba plażowa i taka zwykła na miasto, czy na jakieś tam wycieczki.



A tu spodenki, nie brałam ich dużo, bo mam jeszcze spódnice i sukienki, więc tak.



A za to bluzek sporo, na wszelki wypadek. Nie napisałam skąd, bo by mi się na zdjęciu nie zmieściło, ale zaczynając od lewej strony Cropp -> sh -> sh -> Reserved -> Cropp -> Reserved -> Cropp i reszta sh.



Najzwyklejsze, ciemne spodnie, jakby było chłodniej.



I trochę biżuterii, większość Allegro i moja ukochana z Soufeel.





Bielizny nie będę Wam pokazywać, bo nie ma sensu, ale jeśli chodzi o stroje kąpielowe to biorę dwa, plus dodatkowo czarny dół.


Dwie mgiełki, fajne do spódnicy.



I oto spódnice.



Najwygodniejsze sukienki, idealne na plaże.




Kosmetyczka, jeśli chcecie wiedzieć, co się w niej znajduje zapraszam tutaj.



A to znajduję się w plecaku, który będę miała w autokarze, dodatkowo dojdzie tu jedzenie i picie.



Na koniec, to w czym dzisiaj jadę.



Chcecie zobaczyć zdjęcia z Bułgarii?


46 komentarzy:

  1. Mam podobną mgiełkę, tą łososiową, tylko ja mam białą z Bershki. :3
    Zazdroszczę wyjazdu, zawsze chciałam odwiedzić Bułgarię. :)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to super. Myślę, że uda Ci się kiedyś jechać :)

      Usuń
  2. Nice post :) Kiss kiss from France, *-* Sand. *-*

    www.taimemode-fashionblog.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny i ciekawy post :)
    Zapraszam do mnie na KONKURS :) do wygrania dowolny CIUSZEK ze sklepu znu.com:)
    buziaki! <3
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Koniecznie wstaw zdjecia po powrocie! Udanego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tą samą czarną bluzkę z Croop'a z tą "tabelką" zwrotów :)
    Świetna jest!
    http://astrall-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne rzeczy, jak każda kobieta, dużo butów zabierasz :P

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. byłam w Bułgarii i jestem zadowolona z tego wyjazdu, chociaż plaża nie była zbyt imponująca :) życzę miłego pobytu i czekam na relację po Twoim powrocie, buziaki :)
    osinskaa.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  8. powiem ci że jestem pierwszy raz na twoim blogu i bardzo mi się on spodobał twoje posty i wygląd bloga
    miłego wyjazdu :D
    zapraszam
    http://haniaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mega pomocny post! Przydaje się jak ktoś się na wakacje pakuje :)
    http://matany-blog.blogspot.com/
    Zapraszam do mnie będzie milo jeżeli coś po sobie zostawisz!

    OdpowiedzUsuń
  10. trochę już późno na taki post, ale zawsze się przyda;)
    http://polowcia--blog.blogspot.com //nowy post, a w nim mini konkurs!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam mimo wszystko aby się pojawił :)

      Usuń
  11. Ja zawsze zabieram kurczę pół szafy a potem w połowie nie chodzę :)
    Jasne, że chcemy zdjęcia :)
    buziaki
    www.agnes-malinowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcia z Bułgarii-oczywiście,że tak.Co za pytanie!Uwielbiam fotorelację ;)))
    Widzę,że w sh znajdujesz same perełki,bardzo fajnie,masz to oko! ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię fotorelacje z wycieczek więc ja chce ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też chce! Udanych wakacji ja te ostatnie dni siedzę w domu ;/ . Żeby pogoda Ci się udała, bo jak byłam w tamtym roku to była średnia ;/ często padało.

    NOWY POST! ZAPRASZAM!
    Komentarze i obserwacje mile widziane. ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna koszula :) dodaj dużo zdjęć z Bułgarii :)

    http://dailx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Oczywiście, ze chce zobaczyć zdjęcia z Bułgarii! Byłam tam na wakacjach w tamtym roku :)


    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow super post! (dlaczego w moim sh nie ma takich cudnych rzeczy?)
    Mój Blog hdshua.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. U mnie to jak się trafi, nie zawsze :)

      Usuń
  18. Zdjęcia z Bułgarii mile widziane:) Widzę, że trochę rzeczy zabierasz..
    Jeśli chcesz zobaczyć jak wyglądał mój bagaż zapraszam :
    http://stylebeautyphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. super organizacja :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Te sukienki są śliczne i ta koszula w kratę :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)
    http://paaullina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń