16 sierpnia 2015

♥5 Niedzielne inspiracje

Cześć kochani! Sama nie wiem co pisać, bo żyję już wyjazdem do Bułgarii, ale postaram się coś wymyślić. Hmm, nie mogę uwierzyć, że wakacje dobiegają końca i zmiany! Nowa szkoła, nowa klasa, nowi znajomi, nowe przedmioty, zapowiada się ciekawie. Ale znam już kilka osób i będzie fajnie. No ale najbardziej nie mogę doczekać się wyjazdu, już w końcu w czwartek uuu. Jeszcze trzeba przygotować notki dla Was i jadę spokojna. Tylko jeszcze kwestia internetu, myślę, że uda mi się tam coś znaleźć. A! Jeszcze chcę zrobić dla Was rozdanie z okazji 200 czytelników, dziękuję Wam bardzo <3. Troszkę się rozkręciłam haha. Co by jeszcze? Obiecuję Wam, że zrobię Back to school, tylko po powrocie, bo już dostałam kilka wiadomości na fb, na ten temat. Szykuję dwie bardzo fajne notki, chociaż tak myślę, więc sądzę, że i Wam się spodobają. Dobra, może czas skończyć te co niedzielne ogłoszenia parafialne i zaprosić do oglądania zdjęć. Napiszcie w komentarzach jak spędzacie ostatnie dwa tygodnie tegorocznych wakacji.










      Chcecie rozdanie z kosmetykami z Bułgarii?

33 komentarze:

  1. Również teraz idę do nowej szkoły, lecz niestety im bliżej września, tym bardziej się stresuję :/ świetne inspiracje!

    W wolnej chwili zapraszam :)
    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne inspiracje ;) Ja nie mam planów na resztę wakacji, nawet nie wierzę, że już za 2 tygodnie wracamy do szkoły :/ Rozdanie to bardzo dobry pomysł :)
    Pozdrawiam ♥ Martha Blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Życze udanego wyjazu!!
    Zapraszam http://mojemysli-agniecha.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie że wyjeżdżasz do Bułgarii
    zawsze chciałam tam pojechać

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję! Uwielbiam inspiracje! :)
    Bardzo fajny blog :).
    -------------------
    Mini konkurs! Kliknij w banner sheinside( sprawdzam) w bocznym pasku.
    Napisz w poście czy kliknelaś i link do bloga.
    A ja wylosuje blogi, które polece w poście, a jeden umieszcze w bocznym pasku 'czytam'.
    Mój Blog - klik!
    -------------------
    ZAPRASZAM! I DZIĘKI.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach <3 Cudowne zdjęcia. Strasznie zazdroszczę Ci wyjazdu. :) Ja idę do gimnazjum, więc też nowa klasa itd. :) Trochę się stresuję, ale myślę, że będzie dobrze. ;) Jak spędzam ostatnie dwa tygodnie wakacji? Ten tydzień siedzę w domu, ALE w następnym jadę do Torunia! <3 Byłaś kiedyś w Toruniu? :)
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Nie ma czym się stresować. A w Toruniu nie byłam, ale kiedyś będę :)

      Usuń
  7. Świetne inspiracje!
    Obserwuję i liczę na rewanż :) Mój blog- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne inspiracje *.* Nie mogę uwierzyć, że zostały tylko 2 tygodnie wakacji.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne inspiracje. Życzę Ci miłego wyjazdu do Bułgari :)
    Pozdrawiam,
    szwajjka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Udanego wyjazdu :). Świetne inspiracje. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam przeglądać inspiracje !
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne inspiracje ;D

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Życzę udanego wyjazdu:* Ciekawe inspirację:)

    Pozdrawiamy cieplutko:*
    Twins Life (klik) ♡

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne inspiracje :) wszystko takie letnie :D

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń